Yo-kirjoitukset syksy 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Viimein jaksoin äidinkielen alustavat pisteet käydä kysymässä. Aineistoaine lähtee 90p ja otsikkoaine 94p. Ensimmäisestä kyllä odotin reilusti huonompaa kun opettaja sanoi sen menneen huonosti (ei ollut tuolloin siis vielä pisteyttänyt). Ilmeisen suhteellinen käsite tuo huonous... Nyt sitten jännitetään tippuuko alle laudaturin tuo parempi ja toivotaan parasta.

Ruotsista tuli 209, mikä ilmeisesti tarkoittaa että M on tulossa. Niiiiiin lähellä kun viime kevään M-raja 212, prkl. Englanninkokeen onnistuminen hieman arveluttaa, aine ei tuntunut menevän kovin putkeen ja monivalinnoissa oli muutama mukava "kaksi sopii"-kohta. Rehellisesti sanottuna vituttaa kun todennäköisesti huonoin aine hetkeen tulee juuri YO:ssa. Niin siinä tuppaa käymään kun tietää, että nyt olisi tosissaan väliä ja hermoilee...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Englannista alustavasti 260p. Saa nähdä mihin riittää.
 
tänäänkö niitä pisteitä alustavasti sais tietää?
 
Meille sanottiin että englannin pisteitä voisi tulla kyselemään ehkä perjantaina, mutta kuitenkin viimeistään maanantaina. Sepä on ihan koulukohtaista että miten nopeasti ne opettajat niitä jaksaa ja joutaa tarkistella.
 
Englannista M
Matematiikasta C

Ihan ok ottaen huomioon, että oon ollu lukiotunneilla ~50% paikalla, enkä ole vielä ikinä lukenut kokeisiin. Englannista odotin kyllä E ja matikasta A tai hylätty.
 
Matikka 9p :itku:

tuliko siis hylätty?

Meidän koulussa ei vielä enkusta tiedetä mitään ja mantsan ja filosofian jätin kuulematta.. nähdään sitten lopulliset tulokset yllätyksenä
 
Mitähän tässä pitäis tehdä, ku mä saan noista enkunkuunteluista aina alle puolet pisteistä ja abikurssi käyty jne... Keväällä pitäis kirjottaa. Enkä kyllä loista erityisemmin missään muissakaan aineissa ja pitäis kerralla kirjottaa viis tai kuus ainetta.

Onks mitään mahdollisuuksia oppilaalla, jonka keskiarvot on vitosta ja kutosta?
 
Joo, mä oon tässä yrittäny kuunnella esim. Yle Mondoa, mut en mä siitäkään oikeen mitään tajua, paitsi välillä. Telkkaria kai pitäis kattoa enemmän, ku en sitä kato paljo yhtään. Ainakaan englanninkielisiä ohjelmia.

On se kumma, että ihminen voi kattoa liian vähän telkkaria :P
 
Mitähän tässä pitäis tehdä, ku mä saan noista enkunkuunteluista aina alle puolet pisteistä ja abikurssi käyty jne... Keväällä pitäis kirjottaa. Enkä kyllä loista erityisemmin missään muissakaan aineissa ja pitäis kerralla kirjottaa viis tai kuus ainetta.

Onks mitään mahdollisuuksia oppilaalla, jonka keskiarvot on vitosta ja kutosta?

mun sielunsisko tai veli tai mikä ootkaa! Oon ihan kuses ruotsin kans, kuunteluist tulee alle puolet aina. :D Sama englannis, ei vaan onnistu. Ja muutenki kaikki menny vähä... sinne päi.

noh.. Onneks en oo viittä L:ää hakemassakaa, neljä riittäis. ;D No ei vais. Ku siis ettei mun tavotteet kovin korkeala edes ole.. kuha läpi pääsis ruotsin ja matikan..
 
Voi hurja, enpä ole ikään koulussa näin kovasti pienen paperilappusen katsomisesta ilahtunut! Maantiedon koe meni _todella_ huonosti, enkä viitsinyt edes käydä opettajan antamia pisteitä kyselemässä. Tänään sitten tulivat tulokset, kyllästyneenä vilkaisen paperia että no montaakos pistettä vaille se mantsa jäi A:sta..
:eek: täh! Bee!? (tekis mieli laittaa tähän tuo hyper-hymiö mutta en viitsi ku se on niin älyttömän rasittavan näkönen :D)
 
Voi hurja, enpä ole ikään koulussa näin kovasti pienen paperilappusen katsomisesta ilahtunut! Maantiedon koe meni _todella_ huonosti, enkä viitsinyt edes käydä opettajan antamia pisteitä kyselemässä. Tänään sitten tulivat tulokset, kyllästyneenä vilkaisen paperia että no montaakos pistettä vaille se mantsa jäi A:sta..
:eek: täh! Bee!? (tekis mieli laittaa tähän tuo hyper-hymiö mutta en viitsi ku se on niin älyttömän rasittavan näkönen :D)

Meillä myös lopulliset arvosanat oli jaossa. Mistäköhän muuten johtuu, että joissain kouluissa tulokset annetaan vasta maanantaina? Valtakunnalliset pisterajat on kummiskin jo jaettu.

Itellä nous äikän pisteet vielä kahella. Tosi jees! Menin vielä kiittämään äikänmaikkaa erikseen hyvästä totuudenmukaisesta arvioinnista :) 88p nous 90p, eli nyt päädyttiin lähemmäs ällää kuin eetä, mikä parantaa kahvipöytäkeskusteluja huomattavasti :david:
Enkku menikin sitten keväälle uusittavaks. Pisterajat about samaa tasoa kuin yleensä syksysin.
 
wtf? tuliko siis lopulliset tulokset, meillä vasta 5.12
 
Kirjotin tarvittavan määrän aineita jo nyt syksyllä ja kaikki läpi \o/

Voi keskittyä ilman paineita kevään kirjotuksiin. :)
 
Äidinkieli L, historia E, matematiikka (pitkä) M. Ihan tyytyväinen olen tulokseen, ton matikan uusin vielä keväällä, tosin asennoiduinkin jo tähän ennen kirjotuksia. Onnea kaikille kirjoituksista läpi päässeille (:.
 
Äidinkieli ja englanti L, biologia ja ruotsi C. Muuten tyytyväinen mutta ruotsi korpeaa kun tippui YTL:ssä 206=>205, ja mikäpä se M:n raja onkaan ellei 206... Keväällä varmaan uusiksi koittamaan.
 
Back
Ylös Bottom