Yo-kirjoitukset syksy 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkä matikka oli kyllä omasta mielestäni aika vaikea...Kattoo nyt pääsekö edes läpi:hyper: ....Pikkuhiljaa olisi jo aika....


Tietääkö kukaan, voinko kirjoittaa keväällää lyhyen matikan jos en nyt pääse läpi....Viime keväänä siis sain sen i:n :david:

( hylätyn kokeen voi uusia kahdesti )

etköhän voi jos, joku on pitkä (esim. englanti tai ruotsi)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
enkku nyt tehty ja yleiskuvaksi jäi erikoisen "helppo" koe.. aikaisemmin törmännyt aikeampiin, mutta mun kohdalla ei tarkoita että se nyt niin hyvin meni.

Luetut oli selkeitä tekstejä, mutta joitain pirullisen samankalitaisia vastausvaihtoehtoja tietysti löytyi. Kielioppi monivalintojen tekstit oli myös kivoja ja aika selkeitä, mutta mutta..

Suomenkielinen helppo

Täydennyslauseet mulla aina heikkous.. onneks vaan 1p./kohta

Aine, tein nmr.3 (grown-up) Paskat aiheet, vaarana tehdä liian kukkahattu teksti tai karata aiheen ulkopuolelle. Pitkään ja hartaasti tuli pakerrettua, mutta nyt on hjuva fiilis.. Aamu oli vaikee kun en saanut krapulalta nukuttua, muutenkin jäi lukemiset kokeeseen vain kauniiksi ajatuksiksi =)
 
Pakko vielä lisätä eväistä: niitä ei ollut, paitsi yksi pullo heraa ja lesetiiniä LOL ja pari purkkaa, joten jouduin myös tyytymään koulun appeisiin. Sain kivikovan omenan jota oli todella nolo järsiä hiljaisessa lsalissa.. kunnolla mässytys vaan kaikui
 
Lyhyt matematiikka oli suht helppo ja meni kyl paremmin ku odotin. Just joku C-M tulossa ku odotin lähinnä A-B xD

Englannissa toki meinas mennä hermo luetunymmärtämisessä ku siel oli taas vaihteeks niit tehtävii mil ei ollu englannintaidon kans mitää tekemistä. Muutamaa otteeseen teki mieli lähtee salista meneen, mennä lähimpään paikkaan mis o nyrkkeilysäkki ja paiskoo sitä kunnol.

Avoimet oli tosi helpot, eikä ne täydennystehtävätkää mitään kauheen pahoja olleet. Aineen kirjotin siit ekasta ja sanoja tuli jotain 235. Harjotusaineesta 87p ja toi meni mun mielestä paremmin. 11:30 olin valmis ja sit viel vähä tarkastelin siinä vastauksii ja muutamaan monivalintaan vaihdoin toisen vaihtoehdon.

Se siitä, iha tyytyväinen oon kokonaisuutena siihen miten syksyn kirjotukset meni. Ei nyt viel oo täysii tuloksii mistään, mut tuntumaa on et C-L mikä riittää mulle ihan hyvin. Aineet oli sen verta helppoja et ois noloo saada B ja A ois jo häpeä :D
 
jollain noin paskat tulokset on silti tosiaan edessä
 
Englanti meni sentään paremmin kuin maantieto, tosin siitä nyt ei ollut epäilystäkään. Nro 3.sta aineen kirjotin ja omiin taitoihini nähden ihan tyytyväinen niihin 220 sanaan olin kun sen lopulta valmiiksi sain. Loppujenlopuksi ei tuo koe niin kovin kammottavalta vaikuttanut :)

Kirjoittikos kukaan siitä vikasta aiheesta (se missä ei ollut valmista otsikkoa)? vaikutti minun silmään aika hankalalta..
 
ihan näin offtopic, mut saaks sinne saliin roudaa nuuskaa?

ja onnee kaikille, jol kirjotukset jo ohi. :P

Varmaankin, jos ei siitä mitään haittaa muille ole :) Itte roudasin kirjotuksiin säkillisen eväitä termospulloista ja teepusseista lähtien
 
Wtf? Mitä kumman mässykinkereitä te siellä pidätte? :D
Mulla oli aina niin julma touhotus päällä, ettei mitään suklaapalaa suurempaa viitsinyt mutustaa, ettei vire katoa. Kukin taaplaa toki tyylillään.
 
ihan näin offtopic, mut saaks sinne saliin roudaa nuuskaa?

ja onnee kaikille, jol kirjotukset jo ohi. :P

Ehehe. Eipä siel kukaan huomaa, jos tuut sinne ylähuuli pullollaan. Mut sit jos et haluukkaa sitä nuuskaa siel pidellä 3+h ni saatat olla pienessä pulassa :) Ja ei en usko et valvojat kattoo hyvällä jos rupeet siel laittaa jotai tykillistä ylälipan alle.
 
Wtf? Mitä kumman mässykinkereitä te siellä pidätte? :D
Mulla oli aina niin julma touhotus päällä, ettei mitään suklaapalaa suurempaa viitsinyt mutustaa, ettei vire katoa. Kukin taaplaa toki tyylillään.

No pitäähän siellä syödä, koska nälkähän tossa kuudessa tunnissa ehtii tulla. Ja sitten jos ei osaa, niin alkaa rouskuttaa suu auki porkkanaa. Ja onhan siellä hyvä syödä jotain, meikalla ainankin auttaa keskittymään :)

Tänäänkin enkkuun varauduin litralla mehua, neljällä leivällä, banaanilla, omenalla, kolmella myslipatukalla ja yhdellä Snickersillä. Porkkanat ikävä kyllä söin jo ennen kirjoitusten alkua nälissäni. Kaikki eväät siis menivät, vaikken ollut kuin yhteen.
 
Mää otin aina kaks kuivaa leipää ja pullon vettä mukaan sinne kirjotuksii. Enkä ehtiny kuin kerran syömään yhen leivän :lol2:
 
Ruotsin kokeeseen varustauduin 3:lla munariisipasteijalla, isolla säkillä karkkia, parilla banaanilla, pro fx:llä ja vedellä, mutta koko toimituksen aikana otin vain yhden huikan vettä odotellessa kokeen alkua. Nyt edellisestä viisastuneena otin vain vettä ja reilusti viinirypäleitä. Ruotsi jäi näillä näkymin ~3p päähän E:stä ja enkussa on hyvät mahdollisuudet L:ään, jos en ryssinyt ainetta, mutta saapa nähdä.
 
Ehehe. Eipä siel kukaan huomaa, jos tuut sinne ylähuuli pullollaan. Mut sit jos et haluukkaa sitä nuuskaa siel pidellä 3+h ni saatat olla pienessä pulassa :) Ja ei en usko et valvojat kattoo hyvällä jos rupeet siel laittaa jotai tykillistä ylälipan alle.
Mut voihan niin tehdä et heittää pussarin tai pari huulen alle mennessä ja sit kun alkaa syömään eväitä niin pistää pussarin huomaamattomasti sinne eväspussiin tai johonkin banaaninkuoreen huulen alta. Täydellinen rikos. Tai sit syö sen leivän välissä lopuks ja hakee samantien seuraavaks päivää lääkäriltä lausunnon, että oli 40 asteen kuumeessa kirjotuksissa. ;)
 
ihan näin offtopic, mut saaks sinne saliin roudaa nuuskaa?

Mulla oli ruotsin kirjotuksissa tykissä nuuskat ja nappasin huuleen joskus 11 maissa ja otin 1½h sen jälkeen poies, vähän paperia messiin niin heittääpi sen biitin sit käytettyään siihen.
 
Lyhyestä matikasta tuli 44p/60p. Tuollaisella pistemäärällä se siis lähtee sensoreille. Viimevuonna e:n raja oli 40 pistettä, toivottavasti monella meni koe huonosti ja raja ei ole ainakaan paljoa ylempänä.
 
Back
Ylös Bottom