Yo-kirjoitukset syksy 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jüzzi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruotsi B! Ihan sama, e:tä ei tulis kirveelläkään joten en helvetissä kirjota uudestaan vaikka m:n oppilas olenkin muuten. Keväällä matikasta ja fysiikasta L:ää mettästää.
 
Filosofia: E, positiivisesti yllättynyt, todellakin!

Mantsa: M, negatiivisesti yllättynyt, odotin E:etä.. vituttaa

Pitkä EA: C, vituttaa aivan sairaasti, annoin silti kaikkeni tohon!!

Keväällä sitten lyhyt matikka, biologia, äidinkieli, ruotsi ja terveystieto..
 
Äidinkielestä M

Maantiedosta B. 1 piste C:n rajasta. taas nähtiin opettajan suhtautuminen minuun. 5 pistettä enemmän anto sensori mitä opettaja
 
äidinkieli jäi 3p päähän c:stä, historiasta tuli b ja enkusta I (yllätyin pelkäsin että olisi tullut rapa I eli I--, mutta ei :hyper:. Jipajii vielä kun saan terveystiedon keväällä läpi niin saan lakin. :piis: keväällä uusin ton hissan ja enkun ja lyhyen matikan joka jäi karvan verran L:stä. äikkää en rupee uusimaan kun tulee se tekstitaitokoe, jota ei osaa ollenkaan.
 
Filosofia: E, positiivisesti yllättynyt, todellakin!

Mantsa: M, negatiivisesti yllättynyt, odotin E:etä.. vituttaa

Pitkä EA: C, vituttaa aivan sairaasti, annoin silti kaikkeni tohon!!

Keväällä sitten lyhyt matikka, biologia, äidinkieli, ruotsi ja terveystieto..

Ketä varten sä kirjotat noin monta ainetta? Eikö kannattaisi keskittyä muutamaan, joista on hyötyä kun hakee jatko-opiskelupaikkaa? Tuskin missään katsotaan 8 aineen arvosanoja?
 
Ruotsi B! Ihan sama, e:tä ei tulis kirveelläkään joten en helvetissä kirjota uudestaan vaikka m:n oppilas olenkin muuten. Keväällä matikasta ja fysiikasta L:ää mettästää.
sama! ruotsista b myös.. kaksi pistettä vajaa c, mutta mulle son ihan sama.. mulla ei oo kielipäätä ni ei oo :D Keväällä sitten pitkää matikkaa ja fysikka ja muita itselle sopivimpia aineita.. tavotteet heti alkuun korkealle ni pääsee papereilla sitten mahdollisesti teknilliseen yliopistoon sisälle.
 
Ketä varten sä kirjotat noin monta ainetta? Eikö kannattaisi keskittyä muutamaan, joista on hyötyä kun hakee jatko-opiskelupaikkaa? Tuskin missään katsotaan 8 aineen arvosanoja?

ketä varten? No itseäni, mua ole tähän pakotettu. Kyllä mä pystyn noihinkin keskittymään ja koitan saavuttaa mun henkilökohtaisia tavoitteita. Voihan se olla että parempiin tuloksiin pääsisi jos ottais vaan sen 4 pakollista, mutta kun ei tiedä mitä haluaa tehdä/ minne mennä niin ei noista kahdeksasta aineesta tuskin mikään turha elämässä ole. :jahas:



Saako omia vastauslomakkeita mistään takaisin vai onko ne haudattu YTL:län arkistoihin?
 
Back
Ylös Bottom