Yo-kirjoitukset kevät 2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tintula
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nojoo kylläpä tuntu tuo lyhyen matikan koe helpolta, veikkaisin että nouse pisterajat prkl.
 
Sama täällä. Lyhyen matikan koe oli naurettavan helppo

Millasta tehtävää oli?

Itse sain lyhyestä syksyllä 53/60 pistettä, mikä oli 6 pistettä yli L:n rajan. :eek:
 
Millasta tehtävää oli?

Itse sain lyhyestä syksyllä 53/60 pistettä, mikä oli 6 pistettä yli L:n rajan. :eek:

perus geometrian sydeemejä parissa tehtävässä (piti laskia suorakulmion sivun pituuksia kun tiedettiin kanta ja ala; joku lentokone saapuu kentälle tietyssä kulmassa) , prosentti laskuja parissa tehtävässä, todennäköisyyttä parissa tehtävässä, logaritmi tehtävä tai jossa tarvittiin logaritmia jne.. aika laajalta alueelta tuntu olevan tehtävät.
 
Lyhyen kympissä tuli vastaus 63 (jos laskee tyhjän boxin plussaten ni 64). mutta paljo vähentävät pisteitä jos puuttuu ne sulut.

eli vaikka:

6 6
1 2

ja pitäs olla:

(6) (6)
(1) (2)
 
Meni lyhyt paremmin, ku odotin ja saattaa jopa mennä läpi... Vähän kyllä nyt alkaa varmuus haihtua, ku kaikki hehkuttaa, että oli muka niin naurettavan helppo.
 
Pitkässä suhteellisen helpot 10 ekaa tehtävää ja loppupää olikin sitte hebreaa :) Tuntu ainakin menevän hyvin.. Mitäs porukka sai siitä 7 tehtävästä vastaukseksi?
 
Pitkässä suhteellisen helpot 10 ekaa tehtävää ja loppupää olikin sitte hebreaa :) Tuntu ainakin menevän hyvin.. Mitäs porukka sai siitä 7 tehtävästä vastaukseksi?


3 sain. Tuntuu kyllä jotenkin liian yksinkertaiselta, että se olis suoraan puolet siitä kartion korkeudesta. Minä en saanu ku puolenkymmentä ensimmäistä kunnolla laskettua ja loppuihin sitten jotain pientä sääliä lypsäen.
 
3 sain. Tuntuu kyllä jotenkin liian yksinkertaiselta, että se olis suoraan puolet siitä kartion korkeudesta. Minä en saanu ku puolenkymmentä ensimmäistä kunnolla laskettua ja loppuihin sitten jotain pientä sääliä lypsäen.

En tajua miten porukka sai tosta paljaan luvun kun sen kartion sädettä ei tiedetty.. ite sain muka1/3XpiiXr^2
Taisin sössiä sitte sen liikaan hienosteluun :(

No toivottavasti tosta heruis ees muutama piste jos oli sinne päinkään.. Muut tehtävät tuntu aika selkeiltä.
 
Kattokaa hesarin sivuilta oikeet vastaukset. Ite sain 8-9 oikein, riippuu miten ne tulkitsee mun 15 b):n :D Eli eiköhän sillä se E pitäis irrota ellei oo aiva hullut pisterajat.
 
En tajua miten porukka sai tosta paljaan luvun kun sen kartion sädettä ei tiedetty.. ite sain muka1/3XpiiXr^2
Taisin sössiä sitte sen liikaan hienosteluun :(

3:ko siitä porukka on saanut? Opinportissa suurin osa repi 2:sta, jonka minäkin sain. Tosiaan, tuohon kysymykseesi, siihen tuli minulla tulon nollasääntö, jolla se r-säde voitiin jättää huomiotta ja derivaatan nollakohdan kautta saatiin se korkeus suoraan...
 
3:ko siitä porukka on saanut? Opinportissa suurin osa repi 2:sta, jonka minäkin sain. Tosiaan, tuohon kysymykseesi, siihen tuli minulla tulon nollasääntö, jolla se r-säde voitiin jättää huomiotta ja derivaatan nollakohdan kautta saatiin se korkeus suoraan...

Mikset kato vastausta vaikka hs.fistä?
 
Back
Ylös Bottom