Yo-kirjoitukset kevät 2007

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tintula
  • Aloitettu Aloitettu
Äidinkieli: M
Historia: M
Lyhyt matikka: C
Englanti: B

Keskivertoa hieman paremmat paperit (tietty keskivertopakkislaiseen verrattaessa aivan onnettomat tulokset). Lyhyt matikka yllätti positiivisesti, englanti taas meni päin pyllyä. Ihan tyytyväinen voi kuitenkin olla :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äidinkieli: E (oujee)

Yhteiskuntaoppi: M (vielä kaksi pojoa, niin meitsi olisi täyttänyt sen viuhahduslupauksen) -> syksyllä vähintään E:ksi

Ruotsi: C (jag knullar dig)

Englanti: E (syksyllä L:ksi)
 
Niin ne tulokset siis oli:
Pitkä matikka M
Fysiikka M
Englanti E
Äidinkieli C
Ruotsi B

Perinteinen alisuoritus :wall:
 
Pakolliset:

Englanti L
Ruotsi E
Äidinkieli E
Matematiikka (pitkä) C

Ylimääräiset:

Fysiikka M
Saksa C
Kemia B

Jälkiviisaana vois sanoa, että olis kannattanu ottaa fysiikka pakolliseksi matikan tilalle ja panostaa enemmän matikkaan (tiesin, että on tärkeä jatkoa ajatellen, mutta en tajunnut niin merkittäväksi).

No, ihan OK-tyytyväinen olen, vaikkakin esim. kemiaan ja saksaan olen vähän pettnyt, kun kuitenkin kokeista sain jotain kasia, ysiä yleensä.

edit. Ylipäätään olisi pitäny panostaa noihin heikompiin aineisiin enemmän. Syksyllä oli helpot aineet, joista tuli LEE lukematta, eikä keväällä lopuissa sitten tullut paljon kummemmin tehtyä töitä, vaikka syytä olisi ollut.
 
Äikkä: M
Englanti: pistettä vaille E
Ruotsi: B
Filosofia: M

Ja kaikkiin ihan kylmiltään. En tainnu sivuakaan kääntää :)
 
miten en löydä kevään07 valmistuneita tosta YO sivustolta: antaa vaan syksyn06 nimiä..
 
Kyllä on epäselvästi nää jutut tässä ytl:ltä tulleessa kirjekuoressa. Onko N lyhytmatikka?

Pikkulappusessa lukee tällasta sotkua : A E EA C PS E N B UE M

Mutta toisessa lapussa lukee, että N on ilmotus kuullussa sattuneesta kömmähdyksestä tjsp. On tää nyt, ku pitää lopullisten tulostenki jälkeen miettiä, että mikä on mikäki.
 
Kävin eilen hakemassa itse tulokset ja koin varsin positiivisen yllätyksen:

Pitkä matikka L
Fysiikka L
Kemia E
Ruotsi E
Englanti E
Äidinkieli E

:kippis1:
 
Kyllä on epäselvästi nää jutut tässä ytl:ltä tulleessa kirjekuoressa. Onko N lyhytmatikka?

Pikkulappusessa lukee tällasta sotkua : A E EA C PS E N B UE M

Mutta toisessa lapussa lukee, että N on ilmotus kuullussa sattuneesta kömmähdyksestä tjsp. On tää nyt, ku pitää lopullisten tulostenki jälkeen miettiä, että mikä on mikäki.

On se, eli sinulla on Äidinkieli E,
Pitkä(?) Englanti C,
Psykologia E,
Lyhyt matikka B
Uskonto M

Tuosta kömmähdyksestä en tiedä. Itellä meni kirjoitukset aika heikosti, pitää käydä korottelemassa syksyllä. Eihän niitä tuloksia viitsi edes tänne kirjoitella kun täällä jokatoinen itkee sitä kun on tullut vaan Ceetä ja ämmää..
 
Meikäläisen koulusta yks 8 L:n ylioppilas, täytyy sanoo että kova kaveri on aina ollut kun oon tuntenut. Sen verran kuitenkin omalaatuinen etten tekemisissä juurikaan ole ollut.
 
Back
Ylös Bottom