Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miä kirjoitin siitä ekasta eli Tarvitaanko Suomessa enää naisasialiikkeitä.AM sanoi:Kukaan muu ei ole tähän mennessä ilmottanut kirjoittaneensa 24.(Miesasialiikkeitä Suomeen), joten toivoa on vielä.
Sukulaku sanoi:Miä kirjoitin siitä ekasta eli Tarvitaanko Suomessa enää naisasialiikkeitä.
Saako aineessa sanoa rekkalesbo? :D
Taisin kirjoittaa jotain "Nykypäivänä feministin stereotyyppi on humaanisesta tiedekunnasta tullut kalju rekkalesbo". Toivottavasti sensori on huumorintajuinen mies, jolla on hiuksia :DFl4m3 sanoi:MIeli teki käyttää kyseistä sanaa myös :D tyydyin vain käyttämään "baarissa oleva kaksimetrinen karvainen feministi". kaippa se rekkalesbokin menee jos lainausmerkkeihin sen iskee tai jotain... Jokatapauksessa aika samoilla linjoilla ;)
Mä kirjotin tosta samasta.AM sanoi:Kukaan muu ei ole tähän mennessä ilmottanut kirjoittaneensa 24.(Miesasialiikkeitä Suomeen), joten toivoa on vielä.
Deat sanoi:On kyllä perhanan tarkkaa toi kuinka mitään tekstiä sisältävää ei saa olla mukana, battery-tölkki piti teipata niin ettei mitään tekstiä näkyny, jopa ED-pullon korkki piti teipata, siinähän lukee "ED". Sit viel ku mun housuis lukee reiden kohal www.leatherheaven.com niin se teksti piti teipata, sit meinasin viel möyläyttää et mul lukee kalsareis XL mut tajusin sentää olla hiljaa
Deat sanoi:On kyllä perhanan tarkkaa toi kuinka mitään tekstiä sisältävää ei saa olla mukana, battery-tölkki piti teipata niin ettei mitään tekstiä näkyny, jopa ED-pullon korkki piti teipata, siinähän lukee "ED". Sit viel ku mun housuis lukee reiden kohal www.leatherheaven.com niin se teksti piti teipata, sit meinasin viel möyläyttää et mul lukee kalsareis XL mut tajusin sentää olla hiljaa
Ja mä kun naureskelin sälleille, jotka teippailivat ED-pullojaan, mutta näemmä se on jossain pakkoDeat sanoi:On kyllä perhanan tarkkaa toi kuinka mitään tekstiä sisältävää ei saa olla mukana, battery-tölkki piti teipata niin ettei mitään tekstiä näkyny, jopa ED-pullon korkki piti teipata, siinähän lukee "ED". Sit viel ku mun housuis lukee reiden kohal www.leatherheaven.com niin se teksti piti teipata, sit meinasin viel möyläyttää et mul lukee kalsareis XL mut tajusin sentää olla hiljaa
Ei meillä niistä jaksettu mussuttaa, kunha ei mitään erillistä kirjotettua aineistoa vienyt mukanaan niin hyvä. Ei paljon auttanu ruotsinkokeessa tavailla mjölkchokladia ja sockeria suklaapatukan papereista.Deat sanoi:On kyllä perhanan tarkkaa toi kuinka mitään tekstiä sisältävää ei saa olla mukana, battery-tölkki piti teipata niin ettei mitään tekstiä näkyny, jopa ED-pullon korkki piti teipata, siinähän lukee "ED". Sit viel ku mun housuis lukee reiden kohal www.leatherheaven.com niin se teksti piti teipata, sit meinasin viel möyläyttää et mul lukee kalsareis XL mut tajusin sentää olla hiljaa
zuhi sanoi:Opettaja sanoi, että fysiikasta tulee todennäköisesti L, mutta saattaa tulla myös E.
Itse uskon kyllä ennemmin tuohon E:hen....
mofp sanoi:Bilsasta oli sen sijaan tullut pisteet ja oli aika wtf?!? -olo kun löysin oman pisteeni paperilta: 43 eli aikamelkotäysin varma L. Ja bilsasta oletin tulevan maksimissaan m, todennäköisemmin c :D. Voisi kemian skipata reippaasti keskiviikkona kun nyt on jo varmat 18 pistettä pääsykokeita varten eikä kemia voi antaa enempää pisteitä :thumbs: