Yo-kirjoitukset kevät 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy-
  • Aloitettu Aloitettu
Miesasialiikkeestä tuli kirjoitettua täälläkin päässä! Ai että sai päästellä tulenkatkuista tekstiä tuosta vastakkaisen osapuolen ylivoimasta. :)
87p viimeaineesta pohjalla niin pystyi ottamaan vähän riskillä, kaikki tai ei mitään....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo o saa nyt nähä mitä tuostakin tuli :) en ole vielä viitsinyt käydä kysymässä aineistoaineenkaan pisteitä, mutta kaippa siitä läpi kuitenkin mentiin :D lukion alkuvuosina tuli kirjoitettua 85-90pts aineita, mutta nyt on taso tippunut sinne 70-80 hujakoille, tosin johtuu siitä ettei paljon jaksa kiinnostaa :D kyllähän noita aineisto- + otsikkoainetta tuli vähän mietittyä, että jospa sieltä C-M tulisi niin ihan tyytyväinen oisin :) ruotsi meni varmaankin ihan kivasti.. Nyt vaan laskeskelemaan ahkerasti matikkaa.. Onneks ei oo mitään reaalia ni ei tarvi olla nenä kiinni kirjassa :)

edit. niin ja kirjoitin tosiaan äikkä I vastineen niistä kahdesta suomen kieleen liittyvästä tekstistä (numero 7) ja sitten tänään tein tehtävästä 32. siitä sotajutusta :)

Aineesta tuli heikohko enkä yhtään ylläty jos menee yli kymmenellä pisteellä aineistoaineen alle. Vaikkei siitäkään ole vielä tuloksia saatu. Kirjoitin ensimmäisestä tehtävänannosta, jossa piti pohtia millainen ristiriita syntyy kun medialla on oikeus sananvapauteen mutta ihmisillä niin ikään oikeus yksityisyyteen.

Bilsasta oli sen sijaan tullut pisteet ja oli aika wtf?!? -olo kun löysin oman pisteeni paperilta: 43 eli aikamelkotäysin varma L. Ja bilsasta oletin tulevan maksimissaan m, todennäköisemmin c :D. Voisi kemian skipata reippaasti keskiviikkona kun nyt on jo varmat 18 pistettä pääsykokeita varten eikä kemia voi antaa enempää pisteitä :thumbs:

AM sanoi:
Kukaan muu ei ole tähän mennessä ilmottanut kirjoittaneensa 24.(Miesasialiikkeitä Suomeen), joten toivoa on vielä.
Miä kirjoitin siitä ekasta eli Tarvitaanko Suomessa enää naisasialiikkeitä.
Saako aineessa sanoa rekkalesbo? :D

Sukulaku sanoi:
Miä kirjoitin siitä ekasta eli Tarvitaanko Suomessa enää naisasialiikkeitä.
Saako aineessa sanoa rekkalesbo? :D

MIeli teki käyttää kyseistä sanaa myös :D tyydyin vain käyttämään "baarissa oleva kaksimetrinen karvainen feministi". kaippa se rekkalesbokin menee jos lainausmerkkeihin sen iskee tai jotain... Jokatapauksessa aika samoilla linjoilla ;)

Fl4m3 sanoi:
MIeli teki käyttää kyseistä sanaa myös :D tyydyin vain käyttämään "baarissa oleva kaksimetrinen karvainen feministi". kaippa se rekkalesbokin menee jos lainausmerkkeihin sen iskee tai jotain... Jokatapauksessa aika samoilla linjoilla ;)
Taisin kirjoittaa jotain "Nykypäivänä feministin stereotyyppi on humaanisesta tiedekunnasta tullut kalju rekkalesbo". Toivottavasti sensori on huumorintajuinen mies, jolla on hiuksia :D

Haha, aika hyvää settiä. Ja mäku luulin olevani ainoa joka siellä vääntää läppää ihan tunteella. Ei se aine sieltä sitten erotu kun 200 sukulakua on kanssa antanus sanan säilän huiksia oikein kunnolla :(
On muuten mullakin aika kuumat paikat jos sen lukee joku vannoutunut miestenvihaajasensori, saatoin nimittäin ehkä jopa mainita jotain naisten ajotaidoista, ihan pikkasen...:piis:

On kyllä perhanan tarkkaa toi kuinka mitään tekstiä sisältävää ei saa olla mukana, battery-tölkki piti teipata niin ettei mitään tekstiä näkyny, jopa ED-pullon korkki piti teipata, siinähän lukee "ED". Sit viel ku mun housuis lukee reiden kohal www.leatherheaven.com niin se teksti piti teipata, sit meinasin viel möyläyttää et mul lukee kalsareis XL mut tajusin sentää olla hiljaa :rolleyes:

Onnea mofp :) Millanen oli bilsa? Itse mietin että kirjottaisinko sen vai en.. Päädyin kuitenkin olemaan kirjoittamatta, vaikka kursseista tullutkin kymppejä :( Ois varmaankin kannattanu kuitenki :wall:

Deat sanoi:
On kyllä perhanan tarkkaa toi kuinka mitään tekstiä sisältävää ei saa olla mukana, battery-tölkki piti teipata niin ettei mitään tekstiä näkyny, jopa ED-pullon korkki piti teipata, siinähän lukee "ED". Sit viel ku mun housuis lukee reiden kohal www.leatherheaven.com niin se teksti piti teipata, sit meinasin viel möyläyttää et mul lukee kalsareis XL mut tajusin sentää olla hiljaa :rolleyes:

Aika jännä juttu.. Ei meidän vaan tarvinnu pullonkorkkeja teipata, ja etiketitkin oli mulla vaan revityn näkösiä, kyllä siihen pari palasta jäi näkyviin :) Enkä muista, että kenenkään paidasta / housuista olisi viime syksynä tai nyt keväällä sanottu mitään. Luottavat oppilaisiin näemmä :lol2:

Deat sanoi:

Ei meillä sentään noin tarkkaa ole. Mullakin oli ekassa aineessa meidän abi huppari päällä ja siinä selkä täynnä tekstiä eikä mitään bolemiikkia siitä.

Deat sanoi:
Ja mä kun naureskelin sälleille, jotka teippailivat ED-pullojaan, mutta näemmä se on jossain pakko:)
Mulla luki pullossa Irina ja penaalin kumeissa ja kynissä vaikka mitä, mutta eivät meiltä mitään tommosia ottaneet.

Miä kirjoitin bilsan vapaaehtoisena ja vaivauduin lukemaan vajaa kaksi ekaa kirjaa, kun loppui motivaatio kemiapaineiden kasvaessa. Kai se läpi meni. Aika helppoja, kun pystyi vastailemaan vähän kaikkeen lukemattakin. Ainakin jotenkin :)

Opettaja sanoi, että fysiikasta tulee todennäköisesti L, mutta saattaa tulla myös E.
Itse uskon kyllä ennemmin tuohon E:hen....

Deat sanoi:
Ei meillä niistä jaksettu mussuttaa, kunha ei mitään erillistä kirjotettua aineistoa vienyt mukanaan niin hyvä. Ei paljon auttanu ruotsinkokeessa tavailla mjölkchokladia ja sockeria suklaapatukan papereista.

Piru että tuntui menevän äikkä hyvin tänään, tein aiheesta 23, eli 1800-luku päättyi vuoteen 1914 jne..
Jos heikko aineistoaine lähti 77 pisteenä niin kyllä tämänpäiväisen pitäis lähennellä ainakin 90 tai jopa yli.

Hissa meni aika mukavasti, kun eilen sain tulokset. 31 pisteellä lähtee, mutta esim. syksyllä hissanopen arvostelu reaalissa korottui joka tehtävässä yhdellä pisteellä, joten eiköhän sitä L:ää sovi odotella :)

Ensimmäinen aine lähtee 93 pisteillä, eli siis L:n sillä sais ongittua. Hyvällä tuurilla. Biologiasta pamahti 40 pistettä, opettaja kuitenki käski varautumaan siihen että muutaman pisteen tippuu. Aika hyvin edellisen illan lukemisilla :rock: Tarkotushan oli korottaa syksyn reaalin E -> L, mutta eipä siihen kristallipalloa tarvittu, ja lukeminen jäi.

Kahtellaan nyt mitä YTL:ltä tulee takaisin, niistä kun ei koskaan tiedä.

BTW. Katsokaapas mitä Turun Sanomat kirjoittaa äidinkielen uudistuksesta...
http://www.turunsanomat.fi/sunnuntai/
Siinä pannaan kyllä YTL:ää halvalla ;) :whip:

zuhi sanoi:
Opettaja sanoi, että fysiikasta tulee todennäköisesti L, mutta saattaa tulla myös E.
Itse uskon kyllä ennemmin tuohon E:hen....

Paljon sait pisteitä? Ite kusin totaalisesti yhden tehtävän, josta sain ruhtinaalliset 1 pistettä. Vitutus on kuninkaallinen saatana:curs:
Sain kokonaisuudessaan 35 pistettä. Vituttaa ihan suunnattomasti. Opettaja uhkaili, että tulee M.

siis MITÄ VITTUA, onks pakkotoistolaiset kaikki jtoain supernörttien sukua, helvetti ku menee hermo ku lukee tätä threadii, saatana poistan itteni ens kesäks asti täältä ettei vahingoskaa tarvi kattella noita teijän juttui et "oon aika tyytymätön ku tuli äikän aineesta vaan 98p ku maksimi oli 99p"
:wall:

mofp sanoi:
Bilsasta oli sen sijaan tullut pisteet ja oli aika wtf?!? -olo kun löysin oman pisteeni paperilta: 43 eli aikamelkotäysin varma L. Ja bilsasta oletin tulevan maksimissaan m, todennäköisemmin c :D. Voisi kemian skipata reippaasti keskiviikkona kun nyt on jo varmat 18 pistettä pääsykokeita varten eikä kemia voi antaa enempää pisteitä :thumbs:

No en kyllä vielä lähtis sitä L:ä liputtamaan ku niin kova taso on ollu ja on tää uus tsysteemi tässä nyt päällä. Ite sain just samat 43 pistettä ja ope sano varman päälle et VAHVA E, et sillee..malttia! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom