- Ikä
- 38
Vittu multa jäi kesken koko aine. 14.00 aloin kirjottamaan puhtaaksi ja 2 ja puoli sivua sain kirjotettua..sivu olis vielä tullu..tehtävä 13 siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Porkkanaraastin sanoi:Vittu multa jäi kesken koko aine. 14.00 aloin kirjottamaan puhtaaksi ja 2 ja puoli sivua sain kirjotettua..sivu olis vielä tullu..tehtävä 13 siis.
tiny_tinman sanoi:Jaha ylihuomenna on sitten reaali, jos huomenna ei lukisi enää ollenkaan ottaisi vaan rennosti ja psyykkaisi itseään tuohon koitokseen. On sitä kuitenkin sen verran luettu, että pää alkaa olemaan hajoamaispisteessä tuon kaiken psykologian ja historian tiedon kanssa
arni sanoi:Mihin aiheisiin olet lähinnä panostanut historiassa?
Buuffitus sanoi:Todellakin pelottavaa, kyllä mä ainakin olin ajatellut viisastua vielä elämäni aikana lisää... Ehkä tällä hetkellä on päässä vaan sekaisena tiedostona paljon faktaa, mutta kaipa sen osaa myöhemmin käsitellä niin sanotuksi elämän kokemukseksi ja järkevään muotoon.
Jep sama tärppi annettiin meillekki.KONE-MASIINA sanoi:Lukekaa hyvin miten muodostettii Suomen 1. eduskunta jne. Opettaja meinas vähä, että nyt olis aikaki, kun tuli pyöreitä vuosia(?) täyteen, eikä oo kysytty vähään aikaan.
omppis sanoi:Ykköseen tuli vastattua semmoset reilut viis sivuu...vissii hiukan turhan pitkä...Aiheet ois tietty olla hiukan kiintoisammat
Hoku sanoi:Pienestä lukiosta on hyötyä: Tänä aamuna kanslisti soitti ja sanoi, että tuleppas poika laittamaan otsikko ja t.a. numero aineeseen kahdeltatoista. Minähän menin. Opettaja sanoi, että missään ei sanota, että tällaisen tapauksen jälkeen pistemenetyksiä virallisesti menee, mutta psykologinen vaikutus niiden sensoreiden nupissa varmaan rokottaa ainakin jonkin verran. Punakynällä kun on aineen otsikko ja numero väännetty... :lol2:
Joten vernissa, koululle vaan jos olisi mahdollisuus vielä raapustaa otsikko ja numba! :whip:
number_one sanoi:Aika läppä tilanne mulla:
Reaali on ylimääräsenä ja olen lukenut joku 4h varmaan yhteensä ja vielä paskasti sekin aika :D
Voi mennä huomenna ihan reisille