YO-kirjoitukset Kevät/05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arsi
  • Aloitettu Aloitettu
Arsi sanoi:
4 A The woman looked at him sternly

Mulla oli sama vastaus aluksi,mutta vaihdoin sen siihen shoked -vaihtoehtoon. Lähinnä siksi että siinä kysyttiin (kai) ensireaktiota, joka oli "a bit surprised" tjsp.

Arsi sanoi:
e. Pyydettiin anteeksi pysäköinnin ilmaisuutta ja kerrottiin ettei
anteeksipyyntö johdu siitä että olisi tullut vihaisia ilmaisuutta vastustavia kirjeitä.

Mielestäni hieman outo vastaus... Pelkkä "Pyydettiin anteeksi pysäköinnin ilmaisuutta laitevian vuoksi" on minun mielestäni ihan tarpeeksi tekstiä tuohon kohtaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olkapää sanoi:
Mulla oli sama vastaus aluksi,mutta vaihdoin sen siihen shoked -vaihtoehtoon. Lähinnä siksi että siinä kysyttiin (kai) ensireaktiota, joka oli "a bit surprised" tjsp.

Mielestäni hieman outo vastaus... Pelkkä "Pyydettiin anteeksi pysäköinnin ilmaisuutta laitevian vuoksi" on minun mielestäni ihan tarpeeksi tekstiä tuohon kohtaan.
Siis selvennettäkööt vielä, ettei nuo vastaukset ole mitään YTL:n virallisia oikeita tai minun mielipiteitäni, vaan erään lukion Englannin opettajan "oikea" rivi.

Itsekin päädyin tuohon "Shocked" -vaihtoehtoon, koska nauhalla aivan selvästi kuvailtiin kuinka nainen yllättyi huomatessaan nee.. tummaihoisen viranomaisen.

Buuffitus: Aika helpolta tuntu meitsistäki, vaikka tällänen b-oppilas oon. Joitakin heitin ihan mäihällä, mutta jotkut tiesin :)
Mitäs laitoit siihen (tuli vaa kerran), kun jätkä halus taxia tai linkkaria, mutta ei saanu, ämmä sanoi, että "Ei voida auttaa" vai "Venaileppas hetki pieni".

Niijoo ja, se ämmä siellä Kölnissä. Oliko sillä hyvät suunnitelmat nyt jo vai auki suunnitemat? Tais olla, että auki, mutta enhän minä tajunnu, mitä offen meinaa, niin laitoin sen, että nyt jo hyvät suunnitelmat :D

Siis sillä matemaattisesti lahjakkaalla tsikulla oli suunnitelmat vielä auki ja siis se yks tyyppi jumittu sinne tarkastukseen, kun sillä oli linkkari laukussa. Se virkailija siinä kehoitti sitä jättämään sen sinne matkan ajaksi ja hakemaan jälkeen takaisin, tai jotain sellaista. Vai oliko jossain muuallakin vielä linkkareista? Mua häiritsi niissä mitkä kuuli vain kerran se kun se pariskunta tuli valittamaan huoneestaan, että tahtovat savuttoman huoneen(mistäköhän mä keksin savuttoman huoneen, kun jotkut puhu jostain ötököistä...hmhm...):rolleyes:, että mitä se virkailija niistä mutisi itsekseen. Oliko ne herkkiä, huonoja/vaikeita, vai epäkohteliaita.

Niin ja sit se Doris-kani niissä avoissa, jäikö se sen miehen päälle/vierelle?

No nyt on sitten lyhyt saksakin tehty ja kuuntelut takana. Kohtalaisesti tuntu menevän toi saksakin, joten eiköhän vielä pysytä m:n tavoitteessa. Prelistä tuli c, mut siinä meni toi aine kyllä ihan penkin alle.

Kaikenkaikkiaan jäi ihan hyvä maku kuunteluista. Ei tullu mitään romahduksia ruotsissa tai saksassa ja enkkukin tuntu menevän paremmin ku aikasemmin. Nyt voi sitten alkaa hyvillä mielin juhlimaan :kippis1:

Arsi sanoi:
Oli miten oli, pääasia että meni oikein :D
Totta, näytti tuo sinun postaama "lukion opettajan rivi" aika samanlaiselta kuin omani. Toivottavasti syksyllä saatu hienoinen pettymys saataisiin korjattua tällä kertaa. Kuuntelusta ois tulossa jotain 75 ja 90 pisteen väliltä. En mene sanomaan yhtään mitään, kun avot on aina kysymysmerkki, kuitenkin tuntuis, että tällä kertaa tulis ainakin yli 80 pistettä. :)

Mistäköhän meitsi keksi, että siellä hotellissa oli BILEET, ja pariskunta halus uuden huoneen, tai niin vastasin :D

Se kani(10-kiloinen?) jäi sen ukon mahan päälle, eikä ukko heränny. Sitten lunta maassa ja jälet näky. Sitten meni tsekkaan mitä autosta on rikki. Tippu henkkarit rikospaikalle. Oma talo ja omaa aikaa?

KONE-MASIINA sanoi:
Mistäköhän meitsi keksi, että siellä hotellissa oli BILEET, ja pariskunta halus uuden huoneen, tai niin vastasin :D

Se kani(10-kiloinen?) jäi sen ukon mahan päälle, eikä ukko heränny. Sitten lunta maassa ja jälet näky. Sitten meni tsekkaan mitä autosta on rikki. Tippu henkkarit rikospaikalle. Oma talo ja omaa aikaa?

1. Oma talo omaa aikaa.
2. läski kani istu päälle eikä ukko reagoinu mitenkään ( Ite laitoin siihen, että läski kani ei reagoinu mitenkään ku sen vireen istuttiin :curs: . Opettaja sitten kerto et se oli noin...)
3. jalanjäljet maassa
4. Sattui onnettomuus ja ukko meni kattomaan konepellin alta mitä meni rikki.
5. Henkkarit tippu ja niistä saatiin konna selville.

2. Meni siis mulla perseelleen.

KYLLÄ! A-ruotsin kuuntelusta 78p. Elämäni paras suoritus ruotsin kuuntelussa. Ovet auki Eximiaan! Huomenna vähän kuppia sen kunniaksi!

82 pistettä englannista. Olen tyytyväinen, vaikkakin hurjimmissa toiveissani olin ajatellut yli 85:n pisteen suoritusta. Tyttöystävä repäs täydet 90!

Tätä treediä lukiessa tulin vain ihmetelleeksi,että kaikilla on tavoitteet ja saavutukset jossain M-L:n välimaastossa..ja tämä taas johtaa sellaiseeen ihmetykseen,että mitä ihmeen lukuälykkötoukkia täällä majailee!!..perskeles...kaikki tuntuu kirjoittavan vähintään ämmää..

Olen kateellinen teille..itse kirjoitin yhden ämmän ja muut alle sen...olen tyhmä ja katkera teille teille ... :worship:

Ihmiset hei ! Kertokaas mistä löytys netistä hyviä yo-kokeisiin 'harjoittelu' yms sivuja...?? Ite vaan tuolla ylen abitreenit sivuilla palloillu...

Enkusta 74 pointsia. Mmmäääh, ei toi nyt oikein tyydytä.

Ruåtsista 56 pointsia. Ihan paska, avoista 4/10. :david:

Ranskan pisteet kuulin kanssa penkkaripäivänä mutta olin sen verran myötäisessä etten oikein tahdo muistaa pistemää. Vissiin sinne 50+ pintaan, ihan normaali suoritus. :thumbs:

Meikällä tuli enkusta vaan 66/90, jäädyin avoissa... :itku:

Enkusta 68/90, uusiksi meni. avot oli kussu totaalisesti ja sen kuuntelun alkupää.
Nooh, ei se maailma tähän kaadu, voihan ton vielä uusia syksyllä.
edit. tänään tehtii harjotuksena viimevuoden kuuntelu ja siitä sain 88/90

Enkun kuuntelut ei menny ihan oman tason mukaan, mutta eishe mitn. En tiedä pisteitäni, enkä saa tietää ennenku muutkin tulokset tulee. Ehkä jos soittais enkun opelle himaan :hyper:
Nyt pitäis saada itteä revittyä niskasta lukemaan sitä fysiikkaa. Helpommin sanottu kuin tehty...

Mites porukka on alkanut täälä lukemaan?
Oma saldoni maanantaista --> keskiviikkoon
pitkän matikan 1 ja 2 kurssit, selaamalla aika tarkasti ja kattomalla esimerkkejä (joo tiiän aika perushittiä mutta kertasimpahan kuitenkin)
fysiikan 1 ja 2 kurssien kirjat samalla tavalla..

Biologiaa aattelin alkaa lukemaan tossa kohtapuolin 1-4 kirjat varmaanki.. Fysiikasta 1-5 kurssit ja ehkä se sähkö ja sähkömagnetismiki, ku tulihan ne kuitenki käytyä..

Muilla? Omasta mielestäni oon ollu tosi laiskana.. ja olen tosta mun lukuohjelmastaki jäljessä hieman. Nooh jos tämä tästä..

Itselläni ei ole oikein tuo lukeminen onnistunut niin hyvin kuin piti. Olen nimittäin ollut tässä ekan viikon lukulomasta sellasessa vuoden räkätaudissa, ettei tosikaan... Olo on enemmän kuin :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom