No nyt on kyllä kova reisi on mitattu mistä kohtaa hyvänsäMistäkohti te tuon reiden mittaatte ja jännitettynä vai?
Omat paino 92kg pituus 174cm
Maha 104cm
reisi 90cm
hauis 43cm
rinta 123cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt on kyllä kova reisi on mitattu mistä kohtaa hyvänsäMistäkohti te tuon reiden mittaatte ja jännitettynä vai?
Maha 104cm
reisi 90cm
hauis 43cm
rinta 123cm
Mistäkohti te tuon reiden mittaatte ja jännitettynä vai?
Maha 104cm
reisi 90cm
hauis 43cm
rinta 123cm
No nyt on kyllä kova reisi on mitattu mistä kohtaa hyvänsä
Luulisi akkojenkin mittanauhat riittävän miehiselle miehelle näin pakkislaisittain. Natuna höntsänneellä JHR:llä esim. tuntuvat 3 senttiä (83) Savolaista pienempi reisi, joka kunniattomat 86, sekä samankokoiset pohkeet kuin Colemanilla (57) sekä identtinen rinnanympärys (148). (http://healthyceleb.com/ronnie-coleman-measurements-statistics/600) Populaarilla suurentelemattomalla perusajatuksella, minkä mitan ajattelet menevän yli 150 cm? Heti, kun keksit, mihin >150 cm mittanauhaa tarvitsevat nimenomaan alfamaskuliinit, niin viisastun oitis.Perkele joo rupesin itekki ihmettelemään Saakelin akkojen mittanauhat. Katoin väärältä puolen oikee tulos 60cm
Juurikin näin! Oon itse punttaillut yli 20 vuotta ja jokusen kerran laihduttanut ja lihottanut ja voin varmuudella sanoa, että senttejä ja kiloja lähtee. Itse pudottanut n. 100kg:stä alle 70kg:n ja vyötäröstä pois 30cm ja reisistäkin yli 10cm. Koskaan en ole päässyt ihan lavakondikseen asti alle 5% rasvoihin, mutta nytkin about 7% ja laiha kuin tiliväli. vyötärö/vatsa suhdekkin on jo 70cm/73cm. ja putoisi vielä 6 alkavaksi helposti. Tää vyörä homma aika geneettistä kun monilla 80cm vaik on täys tikissä. Ite niissä mitoissa on viel löllykkä.:thumbs:
...ja lisäyksenä, että jopa CBB-kilpailijat ovat offi-kunnossa selvästi "massiivisempia" kuin kisakunnossa.
Omalla kohdalla em. mitat kisakunnossa kuivana, niin jokaiseen saa laittaa ihan kivasti senttejä lisää pienessä kreatiini + hiilaripöhössä ja offi-rasvoissa, kun paino 100kg paikkeilla.
Offin loppukunnossa meikäläisellä paino 100kg ja rasvat about 12% (kehon rasvaton massa 88kg) mikä edelleen on kireämpi kuin mitä useimpien peruspunttaajien dieetin loppukunto.
Kukaan joka ei ole itseään todelliseen kisakireyteen vetänyt (rasvat 3 - 4%) ei tajua kuinka saatanasti siinä lähtee painoa, läskiä ja jopa lihasta kun naturaalina sen tekee. Kun viimeisiä rasvanrippeitä revitään, niin lihasta lähtee vähintään saman verran kuin läskiä. Minä olen montaa kisaajaa valmentanut ja järjestään JOKAINEN on ollut suorastaan järkyttynyt siitä, että mikä todellisuus olikaan, kun luuli jo niin isoa poikaa/tyttöä olevansa.
4 vuotta myöhemmin, pumpissa mitattuna
Pituus: 177cm
Paino: 98,9-101,8kg
Rinta: 128cm
Käsi: 47cm
Forkku:41cm
Vyötärö: 90cm
Reisi: 67m
Pohje: 42cm
Kaula: 50cm
Kymmenen senttiä pienempi ku Heathilla. Do u even lift bruh?Pään ympärys 60 cm
Reilu kuukausi armeijassa ja tässä tulos:
rinta 111-104cm
vyötärö 78-69cm
olkavarsi 39.5-37cm
pohje 34-35cm
reisi 54-55cm
pituutta löytyy 169cm ja paino tullut alas 73-67kg
Ei kai noin sentti ja kilo lukemissa ole mitään ihmeellistä? Ehkä sulla on liian nopea bulkki, jos vain maha turpoaa?Edelleen ihmettelen näitä vyötäröiden ympäryksiä mutta kysymys kuuluu miten olette saaneet pidettyä nämä lähes geneettisesti ihmeelliset mittasuhteet?
Itsellä kyllä dietillä saa navan ympäryksen pienenee mutta välittömästi kun siirtyy plussille alkaa turpoaminen juuri ja vain ainoastaan siitä kohtaa?
Edelleen ihmettelen näitä vyötäröiden ympäryksiä mutta kysymys kuuluu miten olette saaneet pidettyä nämä lähes geneettisesti ihmeelliset mittasuhteet?
Itsellä kyllä dietillä saa navan ympäryksen pienenee mutta välittömästi kun siirtyy plussille alkaa turpoaminen juuri ja vain ainoastaan siitä kohtaa?
Sepäs siinä onkin kun jäi geneettisessä lotossa mustapekka käteen.Ei kai noin sentti ja kilo lukemissa ole mitään ihmeellistä? Ehkä sulla on liian nopea bulkki, jos vain maha turpoaa?
Ja ilman!Vyötärön ympärykseen voipi vaikuttaa suolistossa olevan paskan määrä.
En mä nyt tuota 5 senttiä vielä pitäis pahana. Kuitenkin se pari senttiä tulee helposti vaihtelua.Sepäs siinä onkin kun jäi geneettisessä lotossa mustapekka käteen.
Jokunen vuosi sitten aloitin salitouhut vain ja ainoastaan kun sivuprofiili oli futiksen nielleen näköinen, navan ympäriltä on lähtenyt 15 senttiä ja paino lähes samoissa kun aloitin eli jotain tapahtunut mutta silti tolkuttoman vähän siihen nähden kuinka paljon on työtä nähnyt asian eteen, tämä selittänee minun katkeruutta teitä paremp osaisia kohtaan
Niin ja todella maltilla dietin jälkeen lähtenyt liikkeelle ja vaikka painoa tullut vain 3kg niin heti levis navan ympäriltä 5 senttiä mikä on jokseenkin älytöntä.
Tässä on käynyt jo mielessä että pitäskö mennä tsekkauttamaan mitä vittua tuolla mahssa on sisällä...
Sä olet niin törkee suustasi, mutta silleen ihanasti.Vyötärön ympärykseen voipi vaikuttaa suolistossa olevan paskan määrä.
Sä olet niin törkee suustasi, mutta silleen ihanasti.