Ympärysmitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big P
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mutta se on totta. Syömättä usein näyttää laihalta ja sitten joku säikähtää kun muutamassa tunnissa onkin muka lihonut. Vastaavasti luulee että heti laihtuu kun hiilarit jättää pois tai muuten sinnittelee pienillä annoksilla.
Mulla on enimmillään vyötärönympärys kasvanut 15cm yhden päivän aikana, kun se syömisen lisäksi turposi särkylääkkeestä. Postasin siitä kuvankin voimamahaketjuun.

Mutta se on totta. Syömättä usein näyttää laihalta ja sitten joku säikähtää kun muutamassa tunnissa onkin muka lihonut. Vastaavasti luulee että heti laihtuu kun hiilarit jättää pois tai muuten sinnittelee pienillä annoksilla.
Ei toimi mulla, nytkin vetänyt yli viikon niin että ekat hiilarit on iltapäivällä intrassa ja senkin jälkeen kohtuullisen matalat.
Mulla on tuollainen pieni kessi (sellainen isimasu?) ja sinne kyllä mahtuu ateria tai pari, tuo on sellainen pienten fitness pimujen ongelma että vatsa turpoaa yhdestä ateriasta.

Ei toimi mulla, nytkin vetänyt yli viikon niin että ekat hiilarit on iltapäivällä intrassa ja senkin jälkeen kohtuullisen matalat.
Mulla on tuollainen pieni kessi (sellainen isimasu?) ja sinne kyllä mahtuu ateria tai pari, tuo on sellainen pienten fitness pimujen ongelma että vatsa turpoaa yhdestä ateriasta.

Jaaha. : D

Tälläsiä mittoja itellä (ilman pumppia):

Pituus 179cm
Aamupaino 81-82 kg

Kädet: o 41 v 40,5 cm
Reidet keskeltä: o 61,5 v 60 cm
Vyötärö: 76-77 cm (aamulla)
Rinnanympärys: 117 cm (jännittämättä)

Rasvat kympin tienoilla, Inbody näytti 9,5 %
Jalat lagaa ja tuntuu että oikea puoli on kaikessa edellä

^Kova rinnanympärys jos toi lukema on tosiaan ilman mitään poseerauksia. Piti sitten mittailla itsekin ja kattoa, että mihin ne 14 lisäkiloa hukkuu :whistle:

Pituus 179cm
Paino 96,1kg

Kädet 41,5cm
Rinnanympärys rentona: 109cm, jännitettynä 117cm
Reidet keskeltä 64cm
Vyötärö 91cm
Navan alta 98cm
Lantionympärys 107cm

Rasvat luultavasti +20%

Mittasin vielä hartioiden leveyden metodilla olkapää seinään ja merkki toiseen laitaan.
Lopputulos 48cm.

Viimeksi muokattu:
Rinnanympärykseen vaikuttaa merkittävästi hartialuuston leveys. Leveäharteisella laajempi rintakehä. Sen takia nuo mitat ei aina paljon kerro. Kapealla paksulihaisella tyypillä voi olla melko maltillinen rinnanympärys, kun ladonovella suht iso jo ilman merkittävää lihasmassaa.

Joo rakenne vaikuttaa paljon. Itsellä ihan ok. Rinta/selkä kuitenkin myös vahvimpia lihasryhmiä.
Mittasin vielä hartioiden ympäryksen: 132 cm. Ihan ok kun vyötärö-hartiasuhde näyttää 0,58, eikös yleinen "ihanne" ole 0,6?

Rinnanympärykseen vaikuttaa merkittävästi hartialuuston leveys. Leveäharteisella laajempi rintakehä. Sen takia nuo mitat ei aina paljon kerro. Kapealla paksulihaisella tyypillä voi olla melko maltillinen rinnanympärys, kun ladonovella suht iso jo ilman merkittävää lihasmassaa.
Täysin totta. Vaikka kuinka oon kasvattanut miestissejä, niin rinnanympärys on sitkeästi pieni aina vaan.

Laitetaampa tänne nyt kans omat pienet ympärysmitat.

170cm 77kg

Rinta: 101cm
Vyötärö: 87cm
Kädet: 38.5cm
Forkut: 30.5cm
Pohkeet: 39cm
Reisi: 61cm

Vuoden mittanen pikku bulkki ollu nyt päällänsä ja viikon päästä pitäis alkaa kiristelemään taas siihen kuntoon, et kehtaa aurinkoa ottaa kesällä.

Piti kaivaa vanha posti parin vuoden takaa ja katsoa, et miten on muuttunu. Tähän on näköjään tullu pieni pyöristys, kun oikea pituus on 168cm :LOL:
Ruokavalio on ollu aika paskaa tässä välissä poislukien paria miinuskalorijaksoa ja treenitaukoa oli pahimmillaan puoli vuotta, kun olin vaihdossa. Ton puolen vuoden aikana kuihtu johonkin 66 kiloon paino (päivittäisellä viinipullolla saattaa olla vaikutusta).

Viime mitat otin pari kuukautta sitten ja samalla kävin inbodyssä joka näytti 12% rasvaprosentiks.

Paino: 72kg
Rinta:100
Vyötärö: 80cm
Kädet: 39cm
Forkut: 30cm
Pohkeet: 38cm
Reisi: 60cm
Kaula: 41cm
Hartiat: 122cm

Aika heikko muutos kahden vuoden aikana, mutta ihan ok kaiketi kun ottaa huomioon kuinka pieni panostus on tässä välissä ollut. Tossa aikasemmassa viestissä on puhetta bulkin alotuksesta, mut se oli lähinnä sitä et syödään miten sattuu ja milloin sattuu. Eli käytännössä kalorit pyöri varmaan 2000 paikkeilla poislukien ne päivät ku veti jotain pikaruokaa tai muuta sontaa :ROFLMAO:.

Toisin sanoen tähän "asti" on päästy paskalla ruokavaliolla ja paskalla treenillä :david:
Nyt olis tarkotus vetää se oikeesti kunnolla toteutettu eka massakausi ja katsoa mitä tapahtuu. Eli paino tasaisessa nousussa, mut mahdollisimman hitaasti ja mahdollisimman vähän rasvaa samalla. Sarjapainoissa aloitin nyt seuraamaan progressiota ja se on kehittyny aika hyvää vauhtia. Paino on tullu nyt ylös n. 300g per viikko, eli ehkä hiukan turhan nopeesti, mut tietty tosta on alkuun jonkun verran nestettä vaikka hitaasti nostinkin kaloreita.

Katotaan onko muuttunu taas kahden vuoden päästä mihinkään, kun tuun lainaamaan tätä uudestaan :LOL:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ajattelin laittaa tänne ylös kesää ennen mitatut mitat. Nyt muutaman kuukauden ajan treenit ollut aika olemattomia sairastelujen vuoksi, mutta ensi viikolla alkaa taas kunnon treenit.

Pituus/paino
174cm/72kg

Rinta: 108cm
Kädet: 38,5cm (aamulla ilman pumppia 37cm)
Vyötärö: selällään maaten mitattuna 69cm
Vyötärö: seisten normaalisti 71cm
Reidet: en ole mitannut mutta pienet on
Pohkeet: 36cm

Laitetaas tänne omat mitat nii voi joskus sitten vertailla.
178cm/97kg

-vyötärö 97cm
-rinta 120cm
-Kädet o 41cm v 41.5cm
-forkut 33cm
-reisi o 66cm v 64cm

Ilman pumppia.

178cm/97kg

-vyötärö 97cm
-rinta 120cm
-Kädet o 41cm v 41.5cm
-forkut 33cm
-reisi o 66cm v 64cm

Ilman pumppia.
Katsos, hyvin pitkälti kaikki samat kuin mulla. Reisissä häviän pari senttiä mutta käsissä voitan himpun. Muut samat. Mites äijän pohkeet? Mulla käsiä pienemmät. Alta 40cm. Ehkä 38

Laitanpa minäkin mittani tänne. Voin vaikka sitten eläkkeelle jäädessä katsoa, onko kymmenen vuoden voimapainoitteisella treenillä ollut jotain vaikutusta näihin. Nyt olen vielä aikalailla nollatilanteessa, treenit aloitettu viime syksynä. Paino tosin on noussut jo kivasti ja joku sentti sentään tullut jonnekin.

167 cm, 76 kg.

- vyötärö 92 cm
- rinta 117 cm
- kädet 34,5 cm
- forkut 30 cm
- reidet 57 cm
- pohkeet 35 cm

178cm/97kg

-vyötärö 97cm
-rinta 120cm
-Kädet o 41cm v 41.5cm
-forkut 33cm
-reisi o 66cm v 64cm

Ilman pumppia.
Hyvin on kyllä massaa tarttunut nuoreen mieheen - itse taisin tuossa iässä painaa sellaiset 58 kg :cautious: Aika näyttää, millaisiin mittoihin tuosta vielä kasvat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom