- Ikä
- 36
Elikkä meikäläinen ajatteli tulla teiltä oikeilta punttimöröiltä kyselemään vähän neuvoja... Olen 20v sälli ja rautaa on tullut kolisteltua jo suht. aktiivisesti semmonen puoltoista-pari vuotta. Tulokset vaan sanoo ihan muuta. Oon kokeillu muutella reeniohjelmia, syödä hyvin, vaihdella lisäravinteita, lisätä muotoliikkeitä yms. yms. Koko ajan olen yrittänyt vain lisätä tekemistä kun ei tunnu tulokset nousevan. Ja sitten päätin hieman lueskella erinäisiltä foorumeilta vinkkejä ja yllätyksekseni totesin että aika monessa paikassa neuvottiin tekemään paljon omaa reeniohjelmaani vähemmän. Esim. penkkiä vain kerran viikossa ja että salilla ei pitäisi viettää tuntia enempää jne. Elikkä tällä hetkellä noudatan sellaista settiä, että teen kaikki lihasryhmät kaksi kertaa viikossa. Sarjoja teen viisi liikettä kohdin ja toistoja tiputan 12 alaspäin samalla kun pyrin lisäämään painoja. Ja jokaisessa reenissä on massaliikkeen lisäksi jokaiselle lihasryhmälle vähinttään yksi muotoliike. Aikaa salilla kuluu siis neljä kertaa viikossa 1,5-2 tuntia. Voisiko siis johtua ylireenaamisesta tuo oman kehitykseni hitaus?
Elikkä kysyisin siis että jos haluan esimerkiksi penkkitulosta kohentaa ja saada ihan vain lisää massaa ja maksimituloksia niin kannattaako penkkiä tehdä vain kerran viikossa? Montako sarjaa per reeni? Mites toistot? Yritin noita Saken ABC settejä yms. katsella, mutta eipä oikein tuntunut löytyvän.
Elikkä kysyisin siis että jos haluan esimerkiksi penkkitulosta kohentaa ja saada ihan vain lisää massaa ja maksimituloksia niin kannattaako penkkiä tehdä vain kerran viikossa? Montako sarjaa per reeni? Mites toistot? Yritin noita Saken ABC settejä yms. katsella, mutta eipä oikein tuntunut löytyvän.