Ylioppilaskirjoitukset syksy09 ja kevät 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anddiii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kantsiskohan kirjotella toi mantsa jo tulevana keväänä, kun ite oon kahta kurssia vaille suorittanu kaikki mantsan kurssit (jotka tulee täs talvella) ja jos sen jättää vuoden päästä syksylle 2010 niin tuntus että ne asiat on jo hukannut. Tai sitten ei. Vaikea päätös. Toisaalta voihan sen uusiakkin sitten jos menee keväällä hanuriks. Olen siis 2lk.

Terveystieto lähti M:nä ja olin iha tyytyväinen tulokseen, kun ottaa huomioon etten lukenu siihen ku viimesenä iltana about puol kirjaa. Psykologia lähti A:na perkele, pitänee korotella keväällä..

Eipä paljo oppikirjojen lukemisesta tainnut olla hyötyä terveystiedossa.

ite luin viime syksynä terveystietoa ihan kunnolla ja sieltä tulla tupsahti B. Keväällä uusin enkä lukenu pätkääkään, mutta sattu omalle kohalle hyvät kysymykset ja tuli M. Ohan toi vähä tommosta leikkimistä.

Yhteiskuntaoppi lähtee nyt vahvana M:nä. Opettaja vaan sanoi kolmostehtävästä, että lautakunta kun oli keskittynyt ainoastaan pankkien rooliin ja asiaa käsiteltiin lähinnä yksilön ja yritysten sekä pankkien näkökulmasta. Ite kirjoitin siihen myös keskuspankeista ja sen toiminnasta suhdanteiden aikana ja inflaation hidastamisessa jne. Sain tehtävästä alustavasti 3pt, mutta jos ytl suostuis antaa pari pistettä lisää (opettaja kun laittoi viestin sensorille tehtävän mukana) niin vois olla mahikset E:hen. :D Raja on heilunu siinä 28 ja 29 välillä, ketuttaa jos lopulta jää vaa yhen pisteen päähän E:stä.

Mutta vastasin tehtäviin 1-5, 9 ja alustavat pisteetn oli 5,5,3,4,5 ja 4 :)

terveystiedosta olis tulossa C kun tavoitteena oli läpipääsy, et sinänsä ihan tyytyväinen:) jos vaan enkusta tulis se E kun se on niin siinä rajalla..

No huhhuh, oli se koe mustakin helppo, muttei NOIN helppo. :D

Itte otin ihan rauhassa sen kokeen, ku tuppaan aina tyrimään ku lasken kiireessä tehtävät. Meni joku 5h ja sain 10 tehtävää tehtyä. Itte odottelen M:ää ja E:kin mahdollinen, tosin vaikuttaa että kaikkien mielestä koe oli aika helppo, nii eiköhän se sit nosta niitä pisterajoja. Toivotaan että ei niin en menetä vielä toivoa E:stä. :)

Niin, toivottavasti ei hätiköiminen vieny pisteitä...

Ruotsista B, ja pitkästä englannista E.
Harmittaa tuo englanti ku potentiaalia ois ollu ällään, vaan ilmeisesti mokasin kirjallisessa, kuuntelusta nimittäin 90/90 :david:
Keväällä vielä matikka, fysiikka, äikkä ja taloustieto

Vi**u että ottaa päähän. En tiiä mitä oon säätänyt noissa matikan ylppäreissä, mutta lähti vahvana C:nä!!! Oli nolla pojoo räpsähtänyt kolmesta tehtävästä. En tajua kun musta se tuntu iha helpolta se koe.

Epäilen et ne oli ne talousmatikan tehtävät, ku myöhemmin käytii ne läpi talousmatikan valmistelutunnilla, niin oli niissä kaikis kolmessa just ollu alussa mulla joku virhe et loppulasku meni perseelleen. Kyllä harmittaa :( jos se C räpsähtää nii aion kyllä uusia keväällä.

Noh, minäpä luin kahdessa tehtävässä tehtävänannon väärin mitkä olisin osannut kokonaan :D. Heikkona E:nä lähti. Siinä ja siinä jaksaako uusia keväällä, jos tulee M.

Mulla lähti lyhyt saksa vahvana C:nä :dance: yhen pisteen päässä M. Ei harmita toi yhtään ku tähtäsin B

Englanti lähti B:nä ihan tyytyväinen olen.. kun tavoite oli päästä läpi.
No matikasta en sitten mainitse sanaakaan. hissunkissun :D

Millos noihin kevään yo-kirjoituksiin pitää ilmoittautua? Ajattelin täydentää.

Muuten, jos meinaa täydennyksessä korottaa jo kirjoitettua ainetta, mitä tarkoittaa
"Tutkintoa voi myös täydentää jo suoritetun oppiaineen eritasoisella kokeella."?

Terveystieto meni ihan ok, tosin hieman pettynyt pakko olla. 19 pistettä ja vahva C. Omasta mielestäni tuntuu siltä, että C on huono ja M olisi hyvä, joten M olisi kiva saada, mutta tuskinpa tulee. Rajat kuitenkin nousenevat viime vuodesta.

Wou. Lähti 54pisteellä eli ällää pukkais :dance:

Enkku lähti E:nä

Onnee L:stä!

Noiden julkaistujen pisterajojen ja alustavien pisteiden perusteella sain matikasta M:n. Varmuus tulee ku opo on vastannu meiliin. Oon tooosi tyytyväinen, koska se lähti C:nä ja M:ää tavottelin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom