Ylioppilaskirjoitukset syksy09 ja kevät 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anddiii
  • Aloitettu Aloitettu
Kattelin ite samaa ja olin et mitä vitun kysymyksiä nää ny on? Iha perus maalaisjärjellähän tosta pääsee erkkiki läpi. No ei viel hehkuteta, katotaan mitä lautakunta antaa. 11 sivuu pelkkää paskaa.

Mite helevetis sait 11 sivua niistä kysymyksistä ? Itellä tais jäärä siihen 8 vaikka kuinka yritti kehitellä kaikkia jännää siihen lappuhun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maantiedon kirjoitukset ohi. Koe ei kovin vaikealta tuntunut ja asiaakin sain kirjoitettua yhteensä jopa ~12sivua :lol2: Että eiköhän se ainakin läpi mene. :rock:
Itellä tais tulla kans tollaset 11-12 sivua täkstiä :) Mites, vastasitko siihe Jaavan saari tehtävään? Tein sen vikana ja loppu vähä ideat keske siihe vastaamisessa, mut muuten iha semmonen perusnormi koe.. eli maybe C tulee.

E. Enkusta alustavasti 256p.. toivottavasti riittäis E:hen :)

Jätin vastaamatta siihen jaava-tehtävään, neloseen. Jotkut tuolla ylen abitreeni -foorumilla valittanut epäselvistä kuvista 2.tehtävässä. Mun mielestä ainakin oli ihan ilmiselvät kuvat U-laaksosta, harjusta sekä meanderoivan joen sisäkaarteeseen kasaamista hiekkasärkistä.

Jätin vastaamatta siihen jaava-tehtävään, neloseen. Jotkut tuolla ylen abitreeni -foorumilla valittanut epäselvistä kuvista 2.tehtävässä. Mun mielestä ainakin oli ihan ilmiselvät kuvat U-laaksosta, harjusta sekä meanderoivan joen sisäkaarteeseen kasaamista hiekkasärkistä.
Okei, juu mun mielestä oli kans melko selkeitä kuvia vaikka jätinkin vastaamatta siihen kun en olisi osannut kertoa niistä riittävästi.

Ps. mitäköhän toikin "meanderoiva" mahtaa tarkoittaa..?
-Nimim. luin 1-3kurssin kirjat kerran ja 4. en lainkaan.. :rolleyes:

Siis se tarkoittaa sitä, kun joki alkaa ajan kuluessa mutkitella virtaamisnopeuksien ja siitä aiheutuvan kulumisen vuoksi.

Perkule en muistanut valaistusta mainita ergonomia tehtävässä. Pidin sitä itsestäänselvänä :D

Onkos muut lukeneet paljon matikan kokeisiin?

Itse ei voi taas kun syyttää miks ei alottanu aikasemmi...PPPPPERKELE!!

Kauan noissa alustavissa tuloksissa yleensä kestää? Riippuu tietty vähän koulusta, mutta miten nyt noin yleisesti?

Meillä menee viikko että saadaan tietää alustavat tulokset. Varmaan joo riippuu koulusta ja oppilaiden/tarkastettavien kokeiden määrästä.

Meillä ei onneksi ole paljon tarkastettavia kokeita, joten tulokset pitäis olla maanantaina valmiit. Jännä nähdä mitä sieltä tulee, veikkaisin A tai B.

Oonko ainoa vai oliko kemian yo pirun vaikee? Ainaki oman koulun kemistit valitteli koetta itseni mukaan lukien, pitikin kysyä just niitä mistä on tiedot vähän heikoilla hangilla :(

Oonko ainoa vai oliko kemian yo pirun vaikee? Ainaki oman koulun kemistit valitteli koetta itseni mukaan lukien, pitikin kysyä just niitä mistä on tiedot vähän heikoilla hangilla :(

Kaveri kirjoitti kemian ja sanoi vaikeaksi, oli kuulemma 30min aikaa kun oli vastannut kuuteen tehtävään :hyvä:

Huomenna ois lyhyt matikka, turhat paineet näistä tulee otettua. Tällä hetkellä tekis mieli heittää kirjast seinään ja lähtee bändikämpälle juomaan bissee, muttei luonto anna periksi mennä takki auki kokeeseen. Noh, huomenna se on ohi meni miten meni, C tai M ois kiva. Keväällä sit uusiks jos jaksaa, eli ei tosiaan :rolleyes:

B-Ruotsi lähtee 167 pongolla. Luultavasti C jos rajat vielä vähän laskee

Terveystieto ah... paljon tekstiä kirjotin mut ois ehkä pitäny enemmä pohtii yhteiskunnallisii ja psyykkisii asioita.. noh läpi kyllä menee :)

e: millos tulee lopulliset tulokset? meikä kun ei oo oikein perillä :D

Tänään tuli ihanasti kirjoitettua lyhyt matikka.
Koe oli suht helppo ja kymmenen tehtävää tuli helposti. Yllätyn jollei tule L tai E, tosin onhan muillakin voinut mennä hyvin, mutta tuo tuntu menevän mahtavasti.
Ensimmäinen yo-koe ikinä, mutta aika rennosti se tuli tehtyä. Aika juoksi nopeasti ja 5 tuntia tuli uhrattua. Oli hieman hönö olo sen jälkeen.

Tänään tuli ihanasti kirjoitettua lyhyt matikka.
Koe oli suht helppo ja kymmenen tehtävää tuli helposti. Yllätyn jollei tule L tai E, tosin onhan muillakin voinut mennä hyvin, mutta tuo tuntu menevän mahtavasti.
Ensimmäinen yo-koe ikinä, mutta aika rennosti se tuli tehtyä. Aika juoksi nopeasti ja 5 tuntia tuli uhrattua. Oli hieman hönö olo sen jälkeen.

Mä tein 10 tehtävää 2 tunnissa. Sitte tunnin verran tarkistelin. Emmä tiiä, helpolta tuntu.

Mä tein 10 tehtävää 2 tunnissa. Sitte tunnin verran tarkistelin. Emmä tiiä, helpolta tuntu.

No huhhuh, oli se koe mustakin helppo, muttei NOIN helppo. :D

Itte otin ihan rauhassa sen kokeen, ku tuppaan aina tyrimään ku lasken kiireessä tehtävät. Meni joku 5h ja sain 10 tehtävää tehtyä. Itte odottelen M:ää ja E:kin mahdollinen, tosin vaikuttaa että kaikkien mielestä koe oli aika helppo, nii eiköhän se sit nosta niitä pisterajoja. Toivotaan että ei niin en menetä vielä toivoa E:stä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom