Ylioppilaskirjoitukset syksy09 ja kevät 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anddiii
  • Aloitettu Aloitettu
Ruotsissa kyllä ne avokysymykset oli melko kieroja. Ope kerto kuuntelun jälkeen mitä ite olisi mihinkin kohtaan vastannut. Sen perusteella monivalinnoista ehkä 3-4 väärin ja avot ihan perseelleen.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä on parin viikon päästä lyhyen matikan kirjotukset ja keväällä sit enkku, äikkä ja psyka. Ahistaa, olin meinaa viimeset kolme vuotta myös ammarissa, joten en ollu täyspäiväinen lukiolainen. Nyt sitä varsinkin huomaa miten pihalla siellä on, ku on kirjotukset tulossa. :D

Se siitä pitkän enkun kuuntelusta. Saatanan Tom Bentley, sanon minä. Muuten aika iisi..
Millais muitten enkun kuuntelut meni?
aivan päin persettä. pisteitä suunnilleen 65/90, kun tän jakson enkun kuunteluiden keskiarvo jossain 79/90.. No, ei sinänsä haittaa kunhan C:n saan. Mahdollisuudet voi olla jopa M:ään jos loput menee putkeen.

Se siitä pitkän enkun kuuntelusta. Saatanan Tom Bentley, sanon minä. Muuten aika iisi..

Tomppahan oli ihan iisi. En tiiä pisteistä kyllä yhtää ku lähin vaa äkkii menee ku kusetti koko kokeen ajan hirviäst, mutta ei se kyllä kovin vaikia ollu.

Tomppa muuten oli aika hankala, tuli kiire lukea kysymykset.

Ketkä on kirjoittamassa maantietoa nyt syksyllä? Itsellä edessä, eikä ole tullut luettua juuri ollenkaan. Kirjat silmäilty/luettu läpi ja kertauskirjaa juuri olen lukemassa. Tavoite - läpipääsy.

Itel oli kans Enkun kuuntelu tänään ja kyllä sai tarkkana olla,ei perkele.En oo kyl tainnu vähän aikaa noin pahaa kuunteluu tehdä,mut toiveissa sellanen 75 p:tä ku yleensä on tullu joku about 80.By the way,mitä pronssikautista se tulipalo toi esiin?

Ketkä on kirjoittamassa maantietoa nyt syksyllä? Itsellä edessä, eikä ole tullut luettua juuri ollenkaan. Kirjat silmäilty/luettu läpi ja kertauskirjaa juuri olen lukemassa. Tavoite - läpipääsy.
Mäkin kirjotan mantsan nyt.. 1 & 2 kirjat luettuna joten kuten, tarttis pikku hiljaa alotella 3:sen kans.. Kertauskirjaa en edes hankkinut, toivottavasti se ei kostaudu. Tavoite olis siinä C:n paikkeilla.

By the way,mitä pronssikautista se tulipalo toi esiin?
Laitoin siihen että jotai kivitaidetta tuli enemmän esiin ja aiemmin viljellyt viljelyskasvit havaittiin. Toivottavasti on edes jotakin sinne päin :D

Ps. Tomppa-osio oli perseestä. Kusin varmaan sen ekan kysymyksen. Oliko se "leader of multinational corporation" vai "some kind of politician" ?

45p/90p keskipitkän ruotsin alustavat pongot. Ei nyt ihan nappiin.

Hei, kyselen vielä tosta kompensaatiosta yhtä juttuu. Kirjotan pitkän ruotsin, lyhyen matikan, äikän, hissan ja yhteiskuntaopin. Ruotsi tuottaa eniten vaikeuksia, ja ei siis haittaa vaikka se ei mene läpi? Sillä ei siis ole väliä vaikka se onkin pitkänä aineena? Kompensaatiopisteet pitäisi muuten tulla helposti vaikka tulisi i-, mutta tuskin se ihan niin surkeasti voi edes mennä. Hissasta ja matikasta tavotteena E ja vähintään M pakko saada. Äikästä ja YH:sta sit tavote M ja vähintään C pakko saada. Ja noi E:t ma M:t on iha realistisia kaikista neljästä. Ja niitä pisteitä siis tulee noista kaikista neljästä aineesta, ekä pelkästään kolmesta?

Ps. Tomppa-osio oli perseestä. Kusin varmaan sen ekan kysymyksen. Oliko se "leader of multinational corporation" vai "some kind of politician" ?
Kyl se must oli leader,ei siinä mitään mainittu poliittisesta urasta.

Olihan se yhtiönjohtaja, harmi vaan että former! Sanoi nykyään säheltävänsä lähinnä yhteiskuntaan liittyvien asioiden kanssa, eli jonkinsortin poliitikkohan se oli

Tänään oli matikan preli ja meni vähä niin ja näin. Vastauksia kattellessa laskeskelin et saan joku 20-25p, tein kyllä vaa 8 tehtävää vaaditusta yhdeksästä. Oli jäljellä olevat vaan niin pirun hankalia tehtäviä eikä pääkipu auttanu asiaa. No siin mielessä oon tyytyväinen, että kattelin niin aikasempina vuosina tolla on jo saanu C:n. Kirjotuksissa tavottelen kyl sitä M:ää! Jotenki sai enemmän motivaatiota valmistautua paremmin yo:hon, kun nyt on joku käry mitä se about tulee olemaan. :)

Hööhöhööö, kohta sais tietää enkun kuuntelun tulokset. Monivalinnat tiedän jo että 3 meni väärin (pyyhekumi muisti oikean rivini ;)) mutta avot on iiiso kysymysmerkki.

Toi lyhyt matikka stressaa nyt vähäsen kun edellisistä kursseista on jotain 2v aikaa... Mut 25.9 on sitten allekirjoittaneen vika lukiopäivä!!! 3,5v loppuu siihen :dance2:

Itel oli kans Enkun kuuntelu tänään ja kyllä sai tarkkana olla,ei perkele.En oo kyl tainnu vähän aikaa noin pahaa kuunteluu tehdä,mut toiveissa sellanen 75 p:tä ku yleensä on tullu joku about 80.By the way,mitä pronssikautista se tulipalo toi esiin?

Kivitaideteoksia ainakin, loput meniki sitte enemmän ja vähemmän huti. :D

Enkun kuuntelusta 90p opettajan arvostelussa. :dance2:
Ihan puskasta tuli kyllä tuo, kun epävarmoja kohtia oli ja yhden jouduin laittamaan täysin tuurilla oltuani omissa ajatuksissa. Nyt on enkusta E tavoitteena, mutta L mahdollinen.

Tämän päivän tekstitaito oli minun mielestä keskivertotasoa vaikeudeltaan, mutta eipä tuo siltikään tainnut hyvin mennä. Melko rajamailla ja varmaan rajojen tuolla puolenkin kävin tehtävänannon noudattamisessa, kun en saanut millään pituutta niihin teksteihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom