Ruotsissa kyllä ne avokysymykset oli melko kieroja. Ope kerto kuuntelun jälkeen mitä ite olisi mihinkin kohtaan vastannut. Sen perusteella monivalinnoista ehkä 3-4 väärin ja avot ihan perseelleen.:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aivan päin persettä. pisteitä suunnilleen 65/90, kun tän jakson enkun kuunteluiden keskiarvo jossain 79/90.. No, ei sinänsä haittaa kunhan C:n saan. Mahdollisuudet voi olla jopa M:ään jos loput menee putkeen.Se siitä pitkän enkun kuuntelusta. Saatanan Tom Bentley, sanon minä. Muuten aika iisi..
Millais muitten enkun kuuntelut meni?
Se siitä pitkän enkun kuuntelusta. Saatanan Tom Bentley, sanon minä. Muuten aika iisi..
Tomppa muuten oli aika hankala, tuli kiire lukea kysymykset.Se siitä pitkän enkun kuuntelusta. Saatanan Tom Bentley, sanon minä. Muuten aika iisi..
Mäkin kirjotan mantsan nyt.. 1 & 2 kirjat luettuna joten kuten, tarttis pikku hiljaa alotella 3:sen kans.. Kertauskirjaa en edes hankkinut, toivottavasti se ei kostaudu. Tavoite olis siinä C:n paikkeilla.Ketkä on kirjoittamassa maantietoa nyt syksyllä? Itsellä edessä, eikä ole tullut luettua juuri ollenkaan. Kirjat silmäilty/luettu läpi ja kertauskirjaa juuri olen lukemassa. Tavoite - läpipääsy.
Laitoin siihen että jotai kivitaidetta tuli enemmän esiin ja aiemmin viljellyt viljelyskasvit havaittiin. Toivottavasti on edes jotakin sinne päin :DBy the way,mitä pronssikautista se tulipalo toi esiin?
Kyl se must oli leader,ei siinä mitään mainittu poliittisesta urasta.Ps. Tomppa-osio oli perseestä. Kusin varmaan sen ekan kysymyksen. Oliko se "leader of multinational corporation" vai "some kind of politician" ?
Itel oli kans Enkun kuuntelu tänään ja kyllä sai tarkkana olla,ei perkele.En oo kyl tainnu vähän aikaa noin pahaa kuunteluu tehdä,mut toiveissa sellanen 75 p:tä ku yleensä on tullu joku about 80.By the way,mitä pronssikautista se tulipalo toi esiin?