Ylioppilaskirjoitukset syksy 2010 ja kevät 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kemian alustavat pisteet 40, harmittaa kyllä kun kahteen huolimattomuus virheeseen kaatui tuo koe. Jospa ihme tapahtuisi ja pisteet nousisi YTL:n käsittelyssä ällään!

Mitäs tuloksia tyypeille tuli? Itelle tuli ne mitä odotinki, eli ruotsista, historiasta ja englannista kaikista C:t. Ruotsiin olen helvetin tyytyväinen (ennen koetta mietin että pääsenkö edes läpi, samaa mietti myös ruotsin opettajani), historiakin meni ihan kohtalaisesti mutta ruotsi meni aivan vituiksi ku jätin yhen tehtävän vahingossa tekemättä ja kuunteluki meni aika huonosti. Se pitää uusia, jospa sieltä M tulis tai mieluummin kyllä E.

Olen pettynyt :( Ruotsi C, äikkä C ja mantsa i+. Ruotsista lähdin hakemaan M:ää, ja äikkä oli pisteen päässä M:stä, perkele! Tuosta mantsasta ei niin väliksi ole kun ylimääräisenä sen kirjoitin. Pitäis varmaan joskus tässä alkaa kattelemaan kevään kirjoituksia varten vähän enkun ja psykan kirjoja, parempi aloittaa ajoissa kuin jättää viime tippaan.

Yhteiskuntaoppi E, pitkä englanti M ja äidinkieli M. Äikkään olin vähän pettynyt kun pisteet laski lautakunnassa ja sen takia tipahti E:n rajan alle, mutta pitää koittaa uusiksi sitten keväällä :) 3/4 pakollisista aineista on nyt kirjotettu ja keväälle jää enää pitkä matikka, fysiikka ylimääräsenä ja sitten tuo äikän uusinta.

Ruotsi A, fysiikka E. Fysikka tippui 8 pistettä (44p --> 36p), eli ällästä eehen. Oli kyllä lievä vitutus päällä kun näki pisteytykset. Varsinkin kun kaikista tehtävistä olen saanut oikeat vastaukset, niin ihmetyttää mistä ne on noita pisteitä ottanut. Kuitenkin fysiikan maikalla 20v kokemus kokeiden tarkastuksesta ja ainakaan parilla kaverilla ei pisteet ollu juuri muuttunut. En tiiä pitäiskö tarkastusarvostelua pyytää, mutta sekin on sitte 50€.

Yeh! Kemiasta E ja englannista yhden pisteen turvin C... Kemian E harmittaa hieman mutta ihan tyytyväisin mielin lähdetään kevääseen.

Mantsa pojon päässä M:stä. En kyllä oikeastaan mitään tavotteita laittanutkaan sen suhteen. Ylimääräsenä kun kirjoitin. Keväällä sitten..

Kännis ja läpäl

Maantiedosta 32 pistettä ja E. Pisteen päässä siis L:stä. Tää on tätä normaalia tuuria. Uskoin että L:n raja ois laskenut. Tyytyväinenhän tähän kai silti pitää olla.

Terveystiedosta M, pisteestä kiinni E. Vastasin idioottina vaan viiteen kysymykseen, eli jos olisin kuudenteen vastanut edes jotain niin olis varmasti se E pamahtanu. Vitutuskerroin 4 000 000. :wall:

Kyllähä tuo vähän harmittaa ku jäi ruotsi yhen pisteen päähän E:stä. Oli vielä tippunu muutamalla pisteellä. Psykaki jäi M:ksi, tosin seki vaan kahen pisteen päässä E:stä.. :/

Äikkä C eli aika hyvin kun kurssien keskiarevo on 5 :D Ja olen ylioppinut, joten nyt voi ruveta ryyppäämään oikein urakalla :kippis1:

Bilsasta tuli M ja enkusta tul C. Oon noihin tuloksiin iha tyytyväinen, vaikka ainahan sitä vois mennä paremmin. Keväällä sitten pitkän matikan, fysiikan, kemian ja äikän vuoro.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom