Ylioppilaskirjoitukset kevät 2009

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljos tohon A:an on ollut yleensä pisterajat? Pitää toivoo sitä läpipääsyy, vaikka se ei nyt todellakaan valoisalta näytä kun ei tekstitaidot mee perille..

Ja sitten on ohi tekstitaito. Ihan ok tyytyväinen pitää olla, tuli toi näytelmä käytyä kattomassa viime vuonna äikänryhmän kanssa:)..tehtävät 1,2 ja 5 tein. Täytyy nyt toivoa, että väh. se 3(x3) tulis. Ykkösestä vois tulla jopa iha hyväki (ehkä)..

Tein myös tehtävät 1,2,5. EI oikeen minkäänlaista tuntua, että menikö hyvin vai huonosti. 3*3 minimipisteet mitkä vielä hyväksyn:D

1, 2 ja 5 täälläkin :D Myös ainakin 5 kaveria joiden kanssa juttelin teki samat tehtävät. Oli kyllä siinä mielessä perseestä että kaikki tehtävät liitty siihen vitun villisorsaan.
Ei mitään hajua miten meni...

Yks koe takana, huh. Mun mielestä kans preli oli hankalampi. Vaikea sanoa miten toi meni, kun ei tiedä et mitä ne odottaa vastauksilta. Täydellisyyttä tietysti. Lähdin kokeesta heti kun sai, ei kiire ainakaan tullut. Tein tehtävät 1, 3 ja 5.

Tein 1,3 ja 5. Etukäteen tavoittelin joita 3x3(x3)pistettä, mutta tuo menikin paremmin. Preli oli minustakin vaikeampi, mutta saattaa johtua siitä etten ollut lukenut siihen. Tähän luin 4h eilen.

Mä tein yllätys yllätys tehtävät 1, 2 ja 5. 1 ja 5 tehtäviin vastasin mielestäni ihan ok, mutta kakkostehtävään kirjoitin vain mitä mieleen tuli ja aika sekaista jälkeä siitä tuli, kun aikakin alkoi loppua.. Näytelmiä meillä ei valitettavasti tunneilla käyty kauheammin. Ite odotin edes yhtä runoa, mutta ei.

Taitaa tulla villisorsat uniin...

edittiä. Nyt mulla on sellainen jännä - jopa perverssi - fiilis että haluaisin nähdä tuon näytelmän :D

1,2 ja 5 näytti olevan se kuuma rivi... Itsekkin menin samat tekemään. Ihan mukavalta tuo tuntui, kun tekstit mukavasti antoivat toisiinsa näkökulmaa. Saattaapi tulla ihan hyvät pisteet... saapi nähdä.

1, 4 ja 5 tuli tuherrettua. Oli mun mielestä aihepiireiltään aika syvältä toi koe. Syksylläkin oli ainakin mun mielestä paljon selkeämpi ja kiinnostavampi koe. Nyt piti tota saakelin sorsaa olla joka tehtävässä, vaikka toisaalta oli syksylläkin sitä Tuntematonta.

1,2, ja 5. Saa nähdä tuleeko mistää parempaa kuin kolmea pistettä. Koin jo vaikeana sen, että kysymykset olivat määrittelyltään aika hankalia. Esim. se että piti kertoo eritellä henkilöiden suhteita niin piti vähän väliä miettiä kirjoitanko mää nyt tulkintaa vai mitä. Toiset menikin sitten varmaan ihan aiheesta, mutta ei niistäkään varmaan kolmosta parempia tule. Äh... Sitten se dialogia oli aika helppolukuista, mutta oi että se oli ärsyttävää lukea kolme kertaa ja piti välillä tarkkailla kuka se nyt puhukaan.

Mitkä viime syksyllä/keväällä oli äikän läpipääsemisen rahat? Sehän on niin, että tekstitaidon pisteet kerrotaan kolmella ja sen ja esseen keskiarvo otetaan ylös.

EDIT: jees eli 20/22

ei muutaku kvaak kvaak vaa kaikille
Joo, eipä sitä ton paremmin voi enää sanoo.
Itellä jäi mietityttää, että onko kaikki asiat kirjotettu ihan aiheesta, vai onko menny enemmänkin referoimisen puolelle, mutta tuskin mikään tehtävä nollille menee, kun sain jokaseen kuitenkin ihan selkeitäkin vastauksia. Kirjotin tosin aina väitteen ja siihen, että miten se on tekstissä perusteltu niin eiköhän se jotenkin mennyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom