Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos et oo kerran amis niin sulla on vissiin lukio sitten sujunut aika huonosti kun pitää ilkeillä sellaisille, joilla se sujuu hyvin. Oot tainnut itse tuhlata elämääsi ottamalla koulun turhankin rennosti ja nyt vituttaa kun on mennyt 3 vuotta lukiossa hukkaan. Ehkä se amis olisi ollut sinulle oikea paikka.Repsistä vaan sullekin .... neiti täydellinen. "Vedellyt kiitettäviä" pursuaa niin ylpeää itsevarmuutta että veikkaanpa että vanhempasi sanovat tyytyväisinä ja ylpeinä sukulaisille ja tutuille "meidän tyttö vetelee kovia numeroita...ja sit tuhlaa elämänsä yrittämällä päteä koulussa vain jotta voisi raataa, jotta voisi raataa ja kuolla "tyytyväisenä". "
ikävä kyllä en ole amis vaikka niin voisi luulla
No niin lopetetaanko tää vääntö jo:D
Oon repeilly tälle tappelulle jo hetken aikaa. Se on ilmeisesti niin kauheesti normilta pois jos jollain random neidillä on kovat ja kunnioitettavat tavotteet.
Mutta jatkakaa ihmeessä jos siltä tuntuu. Minua tämä ainakin viihdyttää. Tuskin Mayflowerkan kauheesti noista hyökkäyksistä hernettä nenäänsä ottaa:D
Yo-kirjoituksilla ei tosiaan ole juuri mitään muuta funktiota kuin että saa jotain irtopisteitä. Ehkä jonnekin pääsisi suoraan papereillakin. Tärkeintä on kuitenkin lukiosta saadut tiedot ja taidot. Ei niillä arvosanoilla tee juuri mitään. Ne vain kertovat suurinpiirtein että miten osaat hommat.
Mayflower, hienoa että on kovat tavoitteet ja ilmeisesti itseluottamus on kohdallaan ja lukiossa on tehty muutakin kuin kaivettu nenää. ;) Muista kuitenkin että vaikkei kirjoitukset menisi aivan täydellisesti suunnitelmien mukaan, niin se ei oikeastaan haittaa. Pääsykokeissa sitten ratkaistaan opiskelupaikka.
Normi, tuo kuulostaa katkeralta tilitykseltä enemmän kuin miltään muulta. Kirjoituksesi ovat suorastaan vihreitä kateudesta. Kyllä, on niitäkin ketkä saavat hyviä arvosanoja ja osaavat asiat, vaikka eivät tee aina läksyjä ja lue kokeisiin. On myös niitä jotka tekevät tietojensa ja taitojensa eteen kovasti töitä ja ovat varmasti onnellisia tuloksistaan. Entäpä sinä? Onko lukio vietetty opettajille haistatellen ja "hikareita" pilkaten? Hyvää elämää sullekin. Toivottavasti asennevammasi korjaantuu iän ja kateuden vähenemisen myötä.
Ilmeisesti normi tarkoittaa sitä, että ylppäreissä pärjäävät joutuu loppuelämäkseen "systeemin" rattaisiin ja joutuu elämään loppuikänsä orjana "corporaatioille". Normi itse taas on irtaantunut yhteiskunnan orjuudesta ja elää elämäänsä "todellisessa vapaudessa".
Takaisin topicciin. Itse panostan enemmän kauppiksen pääsykokeeseen. Ylppäreistä olisi tietysti kiva saada lisäpisteitä, mutta siihen taitaa tarvita jo E:n paperit. Omana tavoitteena on siis lähinnä sisäänpääsy.
eipä se riuhtominen paljoa ole hyödyttänyt:jahas:Vaikkei yo-kirjoitusten tuloksista saisi paljoa hyötyä, kovakaan lukeminen ei varmasti mene hukkaan.
Ilmeisesti normi tarkoittaa sitä, että ylppäreissä pärjäävät joutuu loppuelämäkseen "systeemin" rattaisiin ja joutuu elämään loppuikänsä orjana "corporaatioille". Normi itse taas on irtaantunut yhteiskunnan orjuudesta ja elää elämäänsä "todellisessa vapaudessa".
kaikki
Kannattaa oikeesti lukee ja panostaa yo-kirjotuksiin, ellei yliopiston pääsykokeeseen saa lisäpisteitä kirjaimista tai vaihtoehtosesti halua amikseen. Ellette jaksa lukee, joudutte AMK:iin. Helvetin pieni vaiva käyttää se 1kk elämästä lukemiseen, koska se määrää koko loppuelämänne, riippuen tietenkin porukan tähtäimistä.
En kyllä menis sanomaan, että kenelläkään normaali älysellä jäis tollaset arvosanat saamatta lukiossa älykkyyden takia. Toiset vaan sattuu panostamaan enemmän koulunkäyntiin, ja sitten ne jotkut on niin lahjakkaita, että menee lukemattaki hyvin.Sitä varmaan vituttaa kun tietää itsekin, että on liian tyhmä tuollaisia arvosanoja koskaan saavuttamaan.
Se ei todellakaan määrää loppuelämää. Jos kirjotat hyvin kirjotuksissa, niin voit saada helpotusta pääsykokeeseen kun saat pisteitä siitä. Hyvin monet kuitenkin lukee jonkun verran kirjotuksiin ja ei hyödy siitä mitään. Kirjotusten arvosanat ei tosissaan määrää loppuelämää. Riittää, että ne on hyväksyttyjä niin paikat on hyvin avoinna.Kannattaa oikeesti lukee ja panostaa yo-kirjotuksiin, ellei yliopiston pääsykokeeseen saa lisäpisteitä kirjaimista tai vaihtoehtosesti halua amikseen. Ellette jaksa lukee, joudutte AMK:iin. Helvetin pieni vaiva käyttää se 1kk elämästä lukemiseen, koska se määrää koko loppuelämänne, riippuen tietenkin porukan tähtäimistä.