Ylioppilaskirjoitukset kevät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tapsu-
  • Aloitettu Aloitettu
Itelläkin nakertaa suuresti se, että vetää alle oman tason. Alunperin aattelin, ettei tarvis yliopistoon hakiessa pääsykokeissa käydä vaan nakata paperit menemään, mutta nyt alkaa tuokin tuntumaan jo epävarmalta. Tai no samapa tuo, jos vain pääsee sinne, minne haluaa.

Toivon, toivon ja vielä kerran toivon, että fysiikka ja matikka menis hyvin, huolimatta evoilusta äikässä ja kielissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, sainpa vihdoin aikaiseksi käydä kyselemässä englanninkin kuuntelutuloksia.

Seuraavalta näyttäis toistaiseksi ainakin: EA 82/90, BB 87/90 ja PD 81/90. Eli kuuntelut suht kivasti hoidettu.:) Teksitaito sen sijaan vähän pissi, yht. 11p eli 33p. Yleensä kursseilla vähintään se 5p irronnut, välillä kuuttakin pistettä. Noo, kovat piippuun vaan maanantaina niin ehkä se siitä!

Noniin, sainpa vihdoin aikaiseksi käydä kyselemässä englanninkin kuuntelutuloksia.

Seuraavalta näyttäis toistaiseksi ainakin: EA 82/90, BB 87/90 ja PD 81/90. Eli kuuntelut suht kivasti hoidettu.:) Teksitaito sen sijaan vähän pissi, yht. 11p eli 33p. Yleensä kursseilla vähintään se 5p irronnut, välillä kuuttakin pistettä. Noo, kovat piippuun vaan maanantaina niin ehkä se siitä!

Ei stna pakko sanoa, että hyvin oot kuuntelut vetäny. :worship: Hyvä, että jollain onnistuu. :D

noniin nyt tulee pohjat!!! :rock:
enkun kuuntelusta 40pojoo:thumbs:

noh, siitä lähdetään rakentaan peliä!!:thumbs:

En ymmärrä että miten kaikki tällä palstalla on niin motivoituneita noista kirjotuksista? Mä oon hukannu jo ihan kaiken motivaation lukee ja tällä hetkellä on se vaihe että "olispa ne ohi jo", mut kohta ne kyllä ohi onkin.:)

Päin vittua mennyt enkun kuuntelut näköjään monella :O Lähinnä porukka, joiden kanssa oon jutellut, on kertonut saaneensa todella hyviä tai todella huonoja pisteitä, eli yli 75pojoo tai alle 50... Itellä meni vituiks = 44 pojoo, tavallisesti menny aina sinne yli 80 pisteen...

Siitä vaikka, että testaat vaan, että ootko sä totaalinen luuseri, joka ei mitään pysty tekee mikä ei oo kivaa. Pari päivää lukemista ei oo mikään paha homma. No okei on se jos luet jotain ruotsin kielioppia, mut muuten ei.

Mistä motivaatiota lukemiseen? Pari viimepäivää menny taas teksua pelatessa...
Koitapa vaikka heräillä yheksän-kymmenen aikoihin ja lue vaikka kolmeen päivällä ja pidä loppupäivä vapaata. Jospa se auttais, et hoitaisit päivän työt jo aamulla :)

Jeps, itsellä sama ongelma. En vaan saa itteeni lukeen tota historiaa, en niin millään. Kirjoja en ole edes viellä jaksanut kaivaa esiin. Toivottavasti seuraavalla viikolla sais jo vähän edes luettua...

Enemmän vituttaa se, että luen suhteellisen paljon mutta tuntuu ettei mikään jää päähän... Opiskelumetodit vois olla paremmat, mut eiköhän jotain jää päähän kun tarpeeks pänttää.

Tsiisös, onneks en oo ainoa jonka motivaatio näyttää olevan vähän hakusessa. Varsinkin kemia on niin not on my list ettei mitään rajaa. Onneksi matikasta ja psykologiasta ei tarvitse stressata, läpi ne ainakin menee.

Äikän tekstitaidosta 3,2,1 :D Lievästi alle oman tason, kursseilla oon kirjoittanut 4-5 pistettä...

Koitapa vaikka heräillä yheksän-kymmenen aikoihin ja lue vaikka kolmeen päivällä ja pidä loppupäivä vapaata. Jospa se auttais, et hoitaisit päivän työt jo aamulla :)

Ja dass ist gut! Heti ku herää ni on paras hetki lukea. Ja myös sillon ku menee nukkumaan.

Joo eipä tunnu täälläkään nää kirjotukset kiinnostavan pätkääkään. Pitkä matikka ois keskiviikkona ja en oo lukenu käytännössä viel yhtään, ei vaa nappaa ku ei oo pakkolisena. Äikästä nyt oon ihan pihalla, enkä sitäkää oo viel kattonu. Enkkua treenaan kattomalla kylmää rinkiä. Terveystietoa nyt oon sentää jonku verra lukenu, ja siihe riittää muutenki vähä motivaatioo. Mut ei voi kyllä sanoo et oisin mitenkään hyvin valmistautunu, vituttaa ku on nii laiska ettei saa tehtyy mitää näitte etee...:(

äikän tekstitaidosta 1,2,2 ei noilla kyllä paljoo juhlita, mut jos nyt läpi pääsis :jahas:

Tekstitaidosta 1,1,2 mahdollisuuksia saada edes B?

Entä mites on kun nyt on motivaatio ollut lukion/kirjoitusten suhteen nollissa, ekan PAKOLLISEN kirjoitin vuosi sitten (kevät/07).
Nyt sitten tuo äikkä ja lyhyt matikka.
Onko mulla mahdollisuutta uusia kumpainenkin ensi syksynä (Kyllä, niin päin vittua ovat menossa) vai ainoastaan toinen?

Onko kellään tietoa millon laskimet ja maolit pitää viedä koululle? Koetta edeltävänä päivänä?
Luulisin että riippuu ihan koulusta. Itse vien huomenna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom