Ylikuntoko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yufina
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä olen tässä nyt kaksi viikkoa sitten ruvennut käymään salilla kunnolla. ma-ke-pe ja sitten ma vielä koulussa liikuntaa. Olen mielestäni yrittänyt syödä vähän enemmä, mitä normaalisti (joskus on voinut jäädä vähän vähemmälle, kunten viikonloppuina). Nukkuminen on jäänyt 6-8h :zzzz:

Nyt kun aloitin kolmannen viikon ja maanataina kun tulin salilta (oli ollu liikuntaa koulussa vielä) olin ihan poikki menin nukkun ja kun heräsin, niin olin ihan voimaton olo ja muutenki viime viikolla on ollut kurukku vähän kipeä ja vähän flunssaa on ollut. Ja aika paljon on muutenkin väsyttänyt, kun tuo nukkumienne on jäänyt vähän pieneksi ja muutenkin on vähän "outo" olo. Olen silti pitänyt yhden lepopäivän joka treenipäivän jälkeen + viikonlopun.

Olisiko mahdollista että minulla on ylikunto vai onko sitä edes mahdollista saada tuossa ajassa?

koita keventää hiukan treenejä viikon ajan ja syödä reippaasti ruokaa. en tiedä onko ylikunto kyseessä mutta sen tiedän ettei flunssaisena kannata treenata vaan parannella itsensä kuntoon ennenkuin sinne salille menee rehkimään.

Joni.K sanoi:
Tuskin ylikuntoa. Pöpö vaan vaivaa.

Samaa mieltä, enkä usko että tuolla treenillä tuossa ajassa vielä ylikuntoa tulee.

Tästä aiheesta (ylikunnosta) pitkä ja perusteellinen keskustelu ainakin Punttimimmien foorumissa, jos sukupuoli sallii niin käy tsekkaan.

Pöpöä tuntuu olevan liikkeellä ja ärsyttävän tällasta sitkeetä, ei kunnon tautia vaan ihmeellistä kitkuttamista :curs:

Veikkaan, että johtuu vaan flunssasta tuo väsymys salilla tai sitten et syö riittävästi. Liian vähästä syömisestä laskee verensokeri ja sen takia saattaa väsyttää ja heikottaa. Syö myös vitamiineja ja hedelmiä. Talvella, kun aurinko ei kauheasti paista, voi olla D-vitamiinin saanti vähän heikkoa, joka myös voi aiheuttaa ton väsymyksen. Ota Beroccaa aamuisin, se auttaa. :)

vitamiinit, hiilarit ja ruoka muutenkin kuntoon. ei sulla voi olla ylikuntoa, koska nukutkin kohtalaisesti. paitsi pitäis nukkua ainakin 9h. itse pyrin nukkumaan 8-9h ja toimii. salilla jaksaa sillein miten jaksaa, mutta jos on nukkunu liian vähän, niin voi olla että ei oikein onnistu. NUKU, SYÖ, TREENAA!

KSENA sanoi:
salilla jaksaa sillein miten jaksaa, mutta jos on nukkunu liian vähän, niin voi olla että ei oikein onnistu.

Tähänkin auttaa, että ottaa vaikka tölkin Batteryä (tms., jossa paljon kofeiinia) 10min ennen treeniä. Auttaa kummasti.

Batteryssä on vaan helvetisti sokeria, ja sitten ollaan verensokeri maissa treenin aikana. Ja kofeiiniakin siinä on aika köyhästi, jotain kahvikupin verran taisi olla. Kofutabletit peliin, ei väsytä.

jahas..ylikunnosta puheen ollen kannattaa myös muistaa pitää se kevyt viikko salilla. ite treenaan 3 viikkoa aina kovemmin ja neljäs on aina sitte palautus viikko eli vähennän painoja aina neljännellä viikolla.

itelläkin tuollasta treenin jälkeistä väsymystä esiintynyt. Johtunee varmaan siitä, että kalorit miinuksella ja treeni ollut aina suhkot kovaa. Eli dietti päällä. Passaa olemaan varmaan dietillä tuo väsymys aika yleistä. Unta kylläkin tulee joskus aina vaan se 6 h. Joskus sitten se 8-10h.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kypha sanoi:
Batteryssä on vaan helvetisti sokeria, ja sitten ollaan verensokeri maissa treenin aikana. Ja kofeiiniakin siinä on aika köyhästi, jotain kahvikupin verran taisi olla. Kofutabletit peliin, ei väsytä.

Justiinsa näin ja lisäksi on vialä ihan järkyttävän kallistakin. Jos on pakko jotain energiajuomaa juoda, niin Ed Lemon-light on hyvä vaihtoehto kun on sokeriton.

Timba79 sanoi:
Justiinsa näin ja lisäksi on vialä ihan järkyttävän kallistakin. Jos on pakko jotain energiajuomaa juoda, niin Ed Lemon-light on hyvä vaihtoehto kun on sokeriton.

Niijuu, sellastakin on. Vaikka en tosin tarkottanu, että sitä Batteryä joka päivä juodaan. Kai ne kofutabletit kuitenki paras vaihtoehto olis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom