Vai semmonen pääsi tulee sitten sulle. Ihmettelinkin niitä sun treenimääriä, että miten jaksoit tehä niin paljon viikossa. Onko pitkään ollu jo väsymystä päällänsä? Mites sen sun dieetin kanssa kävi, kuinka alas tiputit ne rasvat sitten loppupeleissä?
Otappa nyt rauhassa vaan ja nauti kesästä
Ei se reenimäärä suoranaisesti laukassu tätä hommaa. Keväällä kaikki meni putkeen, mutta nyt oon unohtanu aivan totaalisesti soveltaa ja suhteuttaa päivittäisen reenimäärän työn kanssa sopivaksi. Oon nimittäin töissä päivittäin 8h jalkojen päällä, liikkeessä koko ajan, jonka takia kroppa ei kestä enää samaa määrää reeniä kuin aikasemmin (luumu kun on). Toki vähensin reenimäärää kesätöiden alettua ja kuuntelin kroppaa (eli jätin liikkumatta/hyppimättä/hillumatta jos ei ollu fiilistä), mutten kuitenkaan (ilmeisesti) tarpeeksi, jonka takia tuli sitten kerralla ihan kunnolla takapakkia.
Ei mulla mitään dieettiä ole varsinaisesti ollukaan tässä vähään aikaan. Alkuvuodestahan mie taktikoin vain +/-0 -systeemillä ja sen 1-2 kuukauden jälkeen aloin nostelemaan jo syömisiä. Tälläkin hetkellä syön niin, että toimettomina päivinä ruoat menee yks yhteen peruskulutuksen kanssa ja sitten reenipäivinä (tai muun sorttisina aktiviteettipäivinä) pistän suuhun vähän enämpi, että kroppa jaksaa painaa, eikä homma mene aivan reisille. Mutta kyllä mie siltikin syömiset pidän niin, että niitä hiilareita tulee 100-150g per päivä. Tiedä sitten, miltä tuo muista reenaajista kuulostaa, mutta oon todennu itelle aivan riittäväksi määräksi. Pääpaino on (ja aina ollukin) proteiinilla, sekä rasvoja tullu nosteltua tässä kesän aikana, grillikauden kunniaksi. :D Mikkään ei edelleenkään voita itte tehtyjä jauheliha-pekoni-savujuusto -piffejä.
Ei tässä tosiaan auta kuin katella hommat uusiksi ja malttaa reenata vähemmän.