Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by kvi
Minullakin on ollut samoja ongelmia. Päivisin väsyttää ja illalla ei vain saa unta. Etenkin jos tekee virheen, että nukkuu päiväunet, voi olla varma että ei ensi yönä nukuta. Mikähän tässäkin on. Illalla tosiaan ei tule uni vaikka koko päivän olisi pilkkinyt unen ja hereillä olon rajamailla. :itku:
Originally posted by Nahka
Eiköhän sulla ole vaan rytmit sekaisin... juhannuksena tuli _vähän_ valvottua ? ... itellä ollu samallaista kun sulla juuri valvomisen takia. Rytmit on joskus helvetin vaikee palauttaa.
Uniaika kun menee ohitse niin ei meinaa enää unta saada. Sillon kun valvonu koko yön oon huomannu että 2h väsyttää ja sit tulee taas parin tunnin virkee jakso ja taas väsyttää...jne...
Originally posted by skarkka
Ylikunto tuskin syynä. Eikä varmaan alikuntokaan.
Veikkaisin anemiaa. Mulla oli samat oireet muutama vuosi sitten. Mulle auttoi kasvisten lisääminen ruokavalioon.
Eli käy hakemassa vitamiinia apteekista ja monipuolisempaa ruokavaliota kehiin.

Originally posted by Powerhousu
Pidä välillä ns. mässäilypäivä, et aineenvaihdunta pysyy kunnossa
Originally posted by astro
Aiheeseen liittyen: <a href="http://www.t-mag.com/nation_articles/261hhh2.html" target="_blank">tässä</a> artikkeli leptiinistä
Ehtiikö sen poltella pois 2 vk dieetin aikana...?