Ylikunto?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Egee 87
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Raven sanoi:
Mulla aina päinvastoin. Lepoviikon jälkeen kestää 1-2viikkoa ennen kuin pääsee taas kunnolla vauhtiin.
Sama juttu mulla. Yleensä otankin sen ekan tauon jälkeisen viikon hieman kevyemmin.
Mutta sitten kun on pari viikkoa kulunut tauosta, niin alkaakin taas kulkemaan erilailla. :kippis1:

Mulla taitaa alla sama juttu varmaanki...ku oon pitäny nyt viikon tauon ja tänään ku kävin salilla niin tulokset laski hieman tuosta viimeviikkoisesta. Toivottavasti ne tästä lähtee nousuun sit tai muute v*******!

Itselläkin tulee ykkös reenien jälkeen ihan suosiolla jumppailtua seuraava viikko ja sen jälkeen aloittan uuden jaksos alusta kevesti (50-60%)siitä 3-4vk seuraavat kovat treenit. Ei tulis mitään jos yrittäsin jos reenaisin täysill joka reenissä ja yrittäsin jotain ennätystä.

Kannattaisi alkaa panostamaan muihin liikkeisiin. Itselläni PP parani "itsestään" kun tein mielipuolista vetotreeniä. Pitää aina muistaa, että penkki on toisaalta kaikkein turhin liike, koska sitä ei voi hyödyntää esim lapiohommissa. Tavallisen treenarin kannattaa jättää penkki omaan arvoonsa. Se paranee muiden liikkeiden mukana ojentajavoimien karttuessa.

kehi sanoi:
Kannattaisi alkaa panostamaan muihin liikkeisiin. Itselläni PP parani "itsestään" kun tein mielipuolista vetotreeniä. Pitää aina muistaa, että penkki on toisaalta kaikkein turhin liike, koska sitä ei voi hyödyntää esim lapiohommissa. Tavallisen treenarin kannattaa jättää penkki omaan arvoonsa. Se paranee muiden liikkeiden mukana ojentajavoimien karttuessa.

Mave ja kyykky kyllä toimii niin hyvin koko kehon voimaliikkeinä. Heti kun aloin niitä kunnolla tekeen, niin penkkikin ponnahti ylöspäin.

Vähän riippuen hommasta toi, että mitkä lihakset aktivoituu, mutta aika harvassa ruumiillisessa työsää ne rintalihakset on kunnon rasituksen alla. Onko penkki sitten turha liike sen takia, siihen en sano mitään.

Heikko sanoi:
Muista treenata myös HAUBERIA. Ne on penkkiä avustava lihasryhmä, koska penkki ja hauberi on tärkeimmät lihasryhmät.

miten saat hauberin penkkiin mukaan? sanoisin että muista harjtoitella enemmän ojentajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom