Ylihikoilu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikäs siinä voi olla kun tuntuu hikoavan ihan järkyttäviä määriä, etenkin aamupäivästä ja iltapäivään saakka, vaikka paikallaan tv:tä katsoo niin hikeä valuu kainalosta norona...

Mahtaako vitamiineilla tms. olla tekemistä niin että aineenvaihdunta voisi olla niin maan mahdottoman vilkas? Ajattelin että josko joku lisäravinteista tms. vaikuttaisi niin vaihtaisi merkkiä / tyyppiä.

Juaks kahvii? Käytäks kofeiinii, efedriinii, clenbuterolii, DNP:tä, kilpirauhashormonia, liikaa vaatteita? Sauna unohtunu päälle? Liian kuuma kämppä? Kilpirauhasen liikatoiminta? Kesä tulossa? Ylipainoa?

Itekin hikoan kuin pieni sika,kun on massaa kertynyt vähän enemmän ja muutenkin olen "kuumaverinen" :D

Kato ne kauniit ja rohkeat alasti, tai jossain viileämmässä tilassa.
Ja joo, mä hikoan kanssa, mut oon huomannu että kyllä on vaatetta liikaa, ja meidän kämppä on välillä aika huonosti tuuletettu, tai ainakin ulkopuoliset valittaa että ei oikeen ilma kierra.

No tähän väliin kysymys että miten sitä hikoilua voi vähentää???
Esim olisiko joku erikois dödö joka estää ettei kainalot ala hikoilemaan 4h normaalin dödön laittamisesta tai onko joku yleis keino hikoilun vähentämiseen esim baarissa tanssiessa?
taitaa ainoa keino olla laihdutus.

Kalsarit vaan jalkaan prkl. Muija on tavallisissa vaatteissa tyytyväinen kun huone on 27, minä oon tyytyväinen kun huone on 17. Kompromissä; sillä on viltti niskassa aina ja mulla pelkät kalsarit ja huone on 23 :kippis1:. Lämmittelykään ei koko ajan nappaa kun hikoon sit kun sika :D... Höhöö ja vieraat tykkää kun oon aina shortseissa / kalsareissa kotona hhööhöh.

Sit kun on jossai muualla kun kotona niin perkeleen ohuet housut jalkaan ja ohut t-paita (takin alle) vaikka ois 30 astetta pakkasta ja kesällä läpikuultavat hinttishortsit. Hihatonta paitaa ei voi pitää ku on vielä niin lanka :jahas:.

Originally posted by Sakkeus
Kalsarit vaan jalkaan prkl. Muija on tavallisissa vaatteissa tyytyväinen kun huone on 27, minä oon tyytyväinen kun huone on 17. Kompromissä; sillä on viltti niskassa aina ja mulla pelkät kalsarit ja huone on 23 :kippis1:. Lämmittelykään ei koko ajan nappaa kun hikoon sit kun sika :D... Höhöö ja vieraat tykkää kun oon aina shortseissa / kalsareissa kotona hhööhöh.

Sit kun on jossai muualla kun kotona niin perkeleen ohuet housut jalkaan ja ohut t-paita (takin alle) vaikka ois 30 astetta pakkasta ja kesällä läpikuultavat hinttishortsit. Hihatonta paitaa ei voi pitää ku on vielä niin lanka :jahas:.

Sama vika Rahikaisella. Kiva herätä joka aamu aivan hiessä.

On muuten kiva kun häärää himassa kalsarit jalassa ja ovikello soi...:evil:

Massakaudella on hikisempi ja kuumempi olo kuin dietatessa tai muuten kevyempänä.

Muita syitä voivat olla runsas kahvinjuominen, liian kuuma sisäilma, pitkät kalsarit tai nopea aineenvaihdunta jne...

mä hikoon etenkin nukkuessa.vituttaa yöllä herätä ku sänky on kuin uima-allas.etenkin jos on syönyt paljon ennen nukkumaan menoa.proteiini hiostuttaa ihan sikana.ja aamulla kun ottaa pulverii ennen töihin lähtöö niin lämmöt vaan nousee.

Kahvinjuonti on selvä että kuuma tulee, samoin muut "piristeet" mutta en käytä mitään näistä, edes kahvia enää. Pointti vaan siinä että tuntuu että hikoilu ei oo lämpötilasta oikeen riippuvainen, vaikka pakkasta ois niin kainalot hikoaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tossa kun alotin ton bulkin, niin on koko ajan ollut hel*etin kuuma. Tuli semmonen teoria mieleen, että jos ei oo hiilihydraattiherkkä kroppa, niin keho yrittää puskea ylimääräistä ruoasta saatavaa energiaa lämmöntuottoon (?). Mutta juomalla paljon kylmää vettä saan ainakin itelle tarpeeksi viileän olon. Sitten saaki taas laukata huusin puolella jatkuvasti :evil:

Originally posted by EKKS
No tähän väliin kysymys että miten sitä hikoilua voi vähentää???
Esim olisiko joku erikois dödö joka estää ettei kainalot ala hikoilemaan 4h normaalin dödön laittamisesta tai onko joku yleis keino hikoilun vähentämiseen esim baarissa tanssiessa?
taitaa ainoa keino olla laihdutus.

Käy kysyy apteekista. Sieltä löytyy sellasta ainetta ettei taatusti hikoile. Siis reseptittä. Vertaa hintoja. Aine on sama joku alumiini*****joku en muista nyt.

Jalkojen hikoiluun toimii niin hyvin et jos laittaa liika usein niin jalat on ihan kuivan koppurat...

Kohtuu halpa.

Absolut torr on se aine. Kyllähän se vähän auttaa jopa meikäläisellä: mikään muu aina ei ole auttanut yhtään (Batsit jne).

Munkin mielestä tuollainen 17 ois hyvä lämpötila himassa, mutta nytkin mittari näyttää 23. Muuten nukkuis mielellään ikkuna auki, mutta talvella lumiaurat jne herättää aikasin, tähän aikaan ikkunasta tunkee siitepölyä ja linnut mekastaa.

Hikoilu

Hikoiluun auttaa Asolut Torr niminen aine. Löytyy apteekista.
Käytetään yleensä liikahikoilun (esim. jännityshikoilun) hoitoon.
Aika rankka aine, saattaa aiheuttaa kirvelyä kainaloissa.

Jaahas, Naiskovis ehtikin ensin...

Toi Absolut Tor on aivan karmea aine. Ei voi kuvitellakaan nukkuvansa käsittely-yönä. Ainakin itsellä täysin neutraaliin oloinen ja hyvin toimiva aine on myös apteekista löytyvä Triple Dry. Sitä tosin pitää käyttää useammin kuin Torria mutt so not, Torri ei ole ihmisiä varten...

Tuota torria pitää laittaa täysin kuiviin kainaloihin, ei se sitten mitään kirvele, ainakaan mulla. Sitä kun laittaa niin riittää pari kertaa viikossa eikä tarvi muina päivinä käyttää dödöä.

Yhdyn naiskoviksen juttuun! Itse olen torria käyttänyt monta vuotta ilman ongelmia! Alussa iho ärtyi jonkin verran, mutta siihen tottuu näköjään! Muistaa vaan tosiaan laittaa puhtaisiin, kuiviin kainaloihin, eikä kannata yöksi laittaa paitaa sitten päälle (ei tee kankaille hyvää)...

Erityisesti toi hikoilu tuottaa onkelmia treenin jälkeen kun keho toimii vielä pitkään yli kierroksilla niin hiki virtaa vaikka et tekesikään juuri mitään. Inhottavaa kun tulee suihkusta ja laittaa puhtaat vaatteet päälle, ja kun pääsee kotiin niin kainalot on likomärät.

Tähän voi auttaa ehkä se että jää vähäksi aikaa reenin jälkeen jonnekkin istuskelemaan, rentoutumaan ja nauttimaan pirtelöä.

itse olen huomannut tämän hikoamis homman vain salin puolella kesän lähestyessä.. etenkin ku salin sisällä on varmaan se +30 astetta eikä ilmastointi okein pelaa..:curs: ja varsinkin selkä päivänä niin hikeä pukkaa aivan järjettömästi.

Suositut

Back
Ylös Bottom