Yliarvostetuimmat leffat(ja näyttelijät)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wasted
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Superbad.

Nimensä mukainen. Kehuttu American Pietäkin paremmaksi mutta minuun ei iskenyt läheskään yhtälailla. Ei ollenkaan. Muutama erittäin hauska kohta oli mutta elokuvan olisi tehnyt paljon paremmaksi se jos siinä olisi ollut edes yksi asiallinen hahmo, mutta kun poliisitkin ovat työaikana juovia ja maria polttavia perseilijöitä jotka antavat pidätetyn ammuskella virka-aseella niin kosketus reaalimaailmaan häviää täydellisesti.

:1:

Uskon että jotkut pitävät mutta minä en. Ehkä vain olen liian tosikko.

- Quentin Tarantino. Pidin herran elokuvista Reservoirikoirat ja Pulppifiktio, mutta sittemmin on ruvennut vituttamaan se että herra voisi paskoa ripulipaskat kahteen eri pönttöön ja kuvata niitä kolme tuntia. Päälle laitettaisiin tylsää monologia ja vanhaa motown-musiikkia ja kriitikot hyppisivät riemusta ja ihmiset nauttisivat tästä taiteesta.

- Denzel Washington, en ymmärrä mikä tästä nyt tekee niiiiiin hyvän.
- Sir. Ben Kingsley, ei niin hyvä kuin tarina kertoo.
- Colin Farrell, senkin paska.
- Outi Mäenpää. Tai oikeastaan kuka tahansa Suomalainen "suuri ja mahtava" näyttelijä.

Oikeastaan enemmänkin vituttaa se että näyttelijöille tosiaan tuupataan kerta toisensa perään samanlaisia rooleja. Kuten esim. Samuel L. Jackson, montako leffaa on tullut viime vuosina vastaan missä hän ei olisi huutanut puolia repliikeistään? Tai leffoja missä Bruce Willis on kovanaama oman tiensä kulkija joka joustaa vähän lakikirjan säännöistä ja mumisee joka vitun repliikin.

Ai niin! Cristopher Walken on myös yliarvostettu minun mielestäni. Varsinkin tämän uuden tulemisensa jälkeen kaikki roolit ovat olleet aivan samaa sontaa. Paitsi Hairsprayssa se oli ihan hassu, haha. Ha.

Edit. Jenna Jamesonin leffat on myös ihan yliarvostettuja :)

En tiedä miten pystyin sivuuttamaan tuon Tarantinon aikaisemmassa viestissäni. Aivan järjetöntä hypetystä. Viimeisin Death proof oli varsinkin kyllä melkoista tuubaa. En tiedä mitä erikoista tai hienoa se tarjosi elokuvamaailmaan. Hyvin ristiriitaisin mielin tätä kuitenkin joutuu kirjoittamaan, koska Tarantino oli ennen yksi suosikkiohjaajiani.

Jennaa täytyy puolustaa sen verran, että sille on sattunut vaan persoonattomia rooleja. Ihan hyvä se oikeasti on.....

-Star warsit

-Al Pacino: vuodesta 1995->

-DeNiro: siitä lähtien kun alkoi tekemään koko perheen paskakomediaa

-Matt Damon: koko tuotanto, puhelintolppa näyttelee paremmin

- Ben Affleck: katos edellinen kohta

-Da Vinci Code: kirja ok, mutta se leffaa...ZZZZZZZZZZZ..

-Robert Rodriguez

-se punapää nainen, Tom Cruisen exä

...onhan näitä.

scarface

Sinkkuelämää sarja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä taas Scarface ei todellakaan ole yliarvostettu, vitun asia leffa.
En nyt osaa eritellä näyttelijöitä jotka olisivat yliarvostettuja..niitä on siis todellakin liikaa. Ehkä eniten "ärsyttää" nämä ns. näyttelijät eli kaikenmaailman mallit jotka päättävät yhtäkkiä olevansa näyttelijöitä. Esim miten hitossa Cameron Diaz saa jokaisesta esiintymisestään elokuvissa 20 miljoonaa dollaria? Siis mitäs se nyt on tehnytkään..hmm hmm..? Ollut mallina..? Ei todellakaan osaa näytellä, ja kamala nauru joka välissä. Sitten nää kaikenmaailman Lindsay Lohanit yms seurapiirihuorat.

No Country For Old Men:stä vielä, mun mielestä se on ehkä sellainen leffa joka pitää myös tajuta. Helposti siitä saa kuvan, että on tylsää ja tasapaksua. Näin itselläkin oli kun katsoin sen väsyneenä. Sitten kun ajatuksella ja virkeenä katteli niin oli kyllä loistava.

Koko David Lynchin tuotanto on sellaista yliarvostettua paskaa, että oksat pois! Ei nyt äkkiseltään tule mieleen mitään mikä pääsisi samalle tasolle.

twin peaks oli kyl aika kuraa kun joskus katsoin ko. sarjaa ensimmäistä kertaa. Odotukset oli ihan taivaissa ja sitten kun tulee jotain ihmeen tanssia niin kyllä kanava vaihtui äkkiä. Mullholland drive nyt ilmeisesti ihan ok leffa kuitenkin.

twin peaks oli kyl aika kuraa kun joskus katsoin ko. sarjaa ensimmäistä kertaa. Odotukset oli ihan taivaissa ja sitten kun tulee jotain ihmeen tanssia niin kyllä kanava vaihtui äkkiä. Mullholland drive nyt ilmeisesti ihan ok leffa kuitenkin.

Mulholland Drive on yliarvostettu, Twin Peaks sen sijaan yksi parhaista TV-sarjoista ikinä. Piste.

Kellopeli appelsiini vai mikä helkkari se paskan nimi olikaan. EI vaan ymmärrä miten joku jaksaa katsoa sen
Lähes poikkeuksetta kaikki kotimaiset paska elokuvat!

Vin diesel, ei vain osaa näytellä
Jasper Pääkkönen, se sössötys grr!.

Leffoista mä uskallan nakata esiin sellaisen nimen kuin Full metal jacket. Oon kai sen verran juntti, mutta pääsääntöisesti Stanley Kubrickin leffat on äärimmäisen surkeita ja yliarvostettuja. Näyttelijöistä taas eniten pyyhkeitä menee Jasper Pääkkösen lisäksi Forest Whitakerille.

Titanic, miten hienosta ja jännittävästä historiallisesta katastrofi trilleristä saadaan teinien autokutu leffa.

Pääkkönen on tosiaan Varesleffoissa kuin vesikauhua sairastava kehitysvammainen.

Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme, aivan kuraa hypitään rännistä rajat sätkien toiseen ränniin perseeseen kiinnitetty köysi on vaan editoitu filmistä, mutta sen kiinnityskohdan voisi laskea filmistä kaapatuista still-kuvista.
Taistellaan miekoilla pajupuiden lyijykynien paksuisten yläoksien varassa tanssien ja hyppien.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom