yli 200kg penkkikerho??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäisköhän sellanenki kerho perustaa kun "yli 200kg kyykkykerho"ki on :D joten laittakaahan "jäsenhakemuksia" tulemaan :whip: saa laittaa tyyliin ??? raw, ??? kisa, ??? sali eli paidalla tehtyjä tai ilman :)

Originally posted by penkkipena
Pitäisköhän sellanenki kerho perustaa kun "yli 200kg kyykkykerho"ki on :D joten laittakaahan "jäsenhakemuksia" tulemaan :whip: saa laittaa tyyliin ??? raw, ??? kisa, ??? sali eli paidalla tehtyjä tai ilman :)

Ihan mikä tahansa vaihtoehto noista, niin 200kg menee ja vieläpä monesti. :david:

Originally posted by mtk77
Paljonko Strongilla on nyt elopainoa ja mitä kuuluu siihen kyykkyprojektiin.

Odotapas hetki...*käy vaakalla*...noin 122kg, eli silakkaa muistutetaan...:)

Maitohappokestävyysprojekti siirrettiin jalkakyykystä jalkaprässiin psyykkisistä ja fyysisistä syistä. Psyykkiset syyt ovat lähinnä pehmeä pääkoppa(paha asennevamma pulssia runsaasti kohottaviin suorituksiin) ja fyysisistä syistä bodikyykyn sopimattomuus meikäläisen konstruktiolle(20 toiston sarjassa asento pysyy kasassa viidessä tai kuudessa toistossa, jonka jälkeen jullea tanko niskassa loppuun asti) ja kyynärpäiden ja ranteiden kipeytyminen pitkäkestoisissa sarjoissa tanko alhaalla kyykätessä. Eli olen nyt taas vetänyt kovia viitosia bodikyykyissä koroke kantapäiden alla ja yrittänyt vain lisätä voimaa etureisiin ja pumpannut sitten prässissä pumppisarjat esim. viimeksi rättiväsyneenä prässissä 3 x 25 x 405kg. Tarkoitus olisi työnnellä tässä lähiainoina kyykkytreenin päälle +500kg:lla pohjasta(polvet melkein olkapäissä) kapealla jalka-asennolla 20 toiston sarjoja.

Raw-kisat olisi lähinnä tavoitteena, siitä tuo armoton keskittyminen etureisiin.

PS. Onko siitä Udo B:stä kuulunut mitään? Lähettikö mailia?

Jaahas olenkin miettinyt olenko paljastanut henkilöllisyyteni tällä palstalla. Näköjään ainakin Strong tietää henkilöllisyyteni ja aika moni joka lukee tuon niin pystyy päättelemään kuka olen. No eipä siinä mitään, ei ole vastannut muuta kuin sen mikä tuli lähes välittömästi ja jonka julkaisin. Sen jälkeen ei ole tullut mitään.

En tiedä pitäisikö vaihtaa nimimerkkiä. Ne jotka muistavat mitä olen kirjoittanut, niin tietävät, että olen paljastanut henkilökohtaisikin asioita tällä palstalla mm. kaksi sairautta mitä sairastan, joista toinen on aika henkilökohtainen ja onpa tuota tullut kirjoitettua muutakin henkilökohtaista. Eipä siinä mitään koska lähes kaikki jotka tuntevat oikeasti minut vähänkään paremmin tietävät jo nämät asiat. Ongelma on se, että jos vaihdan nimimerkkiä, niin kyllä varmaan aika moni pian selvittää tämän uuden nimimerkin, koska kyllähän sen kirjoituksista äkkiä hoksaa samaksi.

Kysynpä ihan mielenkiinnosta, ketkä ennen tätä tiesivät kuka tämän nimimerkin takana on?

EDIT: ja Strongille, siellä raw-kisoissa varmaan sitten nähdään, koska olen itsekkin alustavasti suunnitellut niihin osalistumista.

Jaahas olenkin miettinyt olenko paljastanut henkilöllisyyteni tällä palstalla. Näköjään ainakin Strong tietää henkilöllisyyteni

Täytyy heti pyytää anteeksi mitä menin tekemään, koska viitaten erääseen keskusteluun eräällä toisella nimeltämainitsemattomalla foorumilla, niin siellä oli kerran puhetta ketkä kirjoittelee näillä molemmilla foorumeilla ja olin saanut ilmeisesti virheellisen käsityksen, että nickisi olisi paljastunut jo aikaisemmin, eikä se olisi mikään salaisuus. Kun täällä on jto:kin kirjoitellut ja beginnerillekin on heitetty vastauksia yli foorumirajojen. Oletus on kaikkien munausten äiti. :insert donkey-smiley here:

Ei sulla kuitenkaan ole mitään häpeämistä kun viestisi on ollut 100% asiallista ja informatiivista, joten ei muuta kuin jatkat vain samaan malliin.:thumbs:

Minulla on kyllä epäilys, että moni on jo tähän mennessä tiennyt. Oma vikahan se on jos kertoo itsestään henkilökohtaisuuksia, koska kyllä se on siitä lähdettävä, että nimimerkillä kirjoittaminen ei takaa 100%:sta suojaa aina voi jotain kautta paljastua henkilöllisyys. On tässä se etu, että voipahan hieman vapaammin kirjoittaa kun ei tarvitse enää miettiä kirjoittaessa paljastanko itseni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysynpä ihan mielenkiinnosta, ketkä ennen tätä tiesivät kuka tämän nimimerkin takana on?

Minä en tiennyt ennen enkä tiedä vieläkään kuka on nimimerkin "mtk77":n takana :) Happy now ? :D

Totta puhuen enemmän "ihmetyttää" jengi joka esiintyy täällä lähes omalla nimellä(tai niin että henkilöllisyys kuitenkin on "esillä"), fotoilla joissa oma kuva ja tekstit foorumilla vähintään enemmän tai ainakin pienemmän porukan tiedossa pidettäviä IMO, eikä vähiten roinafoorumin takia.

Jokainen tyylillään :rolleyes:

Minä piilottelen täällä nikin suojissa :itku:

Eipä tässä nyt mitenkään paniikkia kannata ottaa vaikka joku nyt saisikin henkilöllisyyden selville. Se ihmetyttää että toisella forumilla ollaan omalla nimellä ja toisella kauhean salamyhkäisiä.

Itse kysymykseen vastaisin, että 200 meni aikanaan miten vain.

Originally posted by Mike
Eipä tässä nyt mitenkään paniikkia kannata ottaa vaikka joku nyt saisikin henkilöllisyyden selville. Se ihmetyttää että toisella forumilla ollaan omalla nimellä ja toisella kauhean salamyhkäisiä.

Esim. Pelit lehden foorumilla on pakko olla omalla nimellä. Tavan tyyppejä se ei haittaa pätkääkään, kun kukaan ei kuitenkaan tiedä että kuka se Mikko Laitinen on (nimi keksitty).

Ite en ainakaan tiedä, eikä kiinnostakaan alkaa arvuuttelee/ottamaan selkoa. Ei sillä mitään merkitystä ole.

Alkuperäiseen kysymykseen. Kerhossa ollaan mukana (ilman paitaa). Tällä hetkellä juuri ja juuri, mutta eiköhän kesäaikana tulokset parane, kun pääsee taas treenin makuun. Jos pääsee.. Vähän motivaatio ongelmia.

Originally posted by Deat
No kuka sen nimimerkin takana on? Ootsä kuuluisa? Vai onks tää joku sisäpiirin juttu? (:david: )

No en ole kuuluisa, kirjoitan vain erääseen toiseen foorumiin omalla nimellä ja olen täällä luottanut vähän turhan paljon nimimerkin suojaan ja tätä kautta paljastanut henkilökohtaisia asioita itsestäni, mutta sehän on vain oma moka. Eli kyseessä on sisäpiirin juttu.

Minulla on kyllä epäilys, että moni on jo tähän mennessä tiennyt. Oma vikahan se on jos kertoo itsestään henkilökohtaisuuksia, koska kyllä se on siitä lähdettävä, että nimimerkillä kirjoittaminen ei takaa 100%:sta suojaa aina voi jotain kautta paljastua henkilöllisyys.

Se, mitä ihmiset luulevat tietävänsä on aivan sama, niin kauan kuin eivät pysty todistamaan mitään.

Olen minäkin kertoillut täällä paljon itsestäni. Varmasti kaikki kaverit tms. tietää, kuka olen oikeasti. So what? Jos joku tulee sanomaan, että sinähän oot se tyyppi sieltä ja roinaat jne, niin siihen voi todeta, että "mitä sä horiset", tai "totta on mut todista", tai mitä vaan. What ever.

Tietysti jos kuvat postaa, ja niistä pystyy tunnistamaan, niin se on jo vaikeampi kieltää.

Originally posted by strong
Raw-kisat olisi lähinnä tavoitteena, siitä tuo armoton keskittyminen etureisiin.

Sellaisiin doping-testivapaisiin RAW-kisoihinko tähtäät, vai onko niitä yleensäkään muunlaisia (Suomessa)?

Originally posted by Hannibal
Sellaisiin doping-testivapaisiin RAW-kisoihinko tähtäät, vai onko niitä yleensäkään muunlaisia (Suomessa)?

Joo, SVNL:ssa ei ole nuo raw-kisat oikein lyöneet leiville, vaikka siellä jotain pienimuotoisia kokeiluja taisi joskus jossain ollakin. Toivottavasti se Japanin malli(IPF:n jäsenliitossa) menee joskus Suomessakin läpi. Doping-testisopimus minulla on kuitenkin voimassa koko ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom