Yleisurheilun MM-kisat Berliinissä 15.8-23.8

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Heittopaikka märkä. Berliinissä satoi juuri aika reilusti.

Aika epistä toiselle ryhmälle.. Toinen ryhmä kiinnostaa minua kovasti. Virkkala on varmassa kunnossa ja Ruuskaselle voi sopia hyvin tuollainen "tuuleton" stadion. Ruuskanen kun ei yleensäkään saa tuulista mitään apuja, kun se heittää pirun matalia laakaheittoja. Toivottavasti pää kestää.

Ksenija Balta naisten pituushypyssä on kyllä mun silmääni enemmän kuin miellyttävä nainen. Jotenkin niin elegantti vartalo ja älyttömän sympaattiset kasvot.

Ihan ok alotus Ruuskaselta. Siihen vielä muutama metri lisää.

Kyllä on paska taso:D Äijät rääkyy niin perkeleesti ja kepit iskeytyy seiskakympin molemmin puolin...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
jännä juttu ku kaikki varmat heittäjät räpeltää tollasilla 78 metrisillä, ja sit "epävarmin" tulee ja nakkaa ekalla putkeen. Kyllä voidaan puhua jo aika selkeästi ennakkosuosikista.

ruuskanen + yks saa ohittaa enää järvenpään

eikä se mitali ole niin sanottu. Pitkämäki kuumeessakin näköjään varmin suomalaisista. toivottavasti ei pahene olotila

Järvenpää 10. ja Ruuskaseen on sen verran luottoo et menee ohi viel. Eli 1 sais heittää ruuskasen lisäks järvenpäästä ohi.. Tiukaks menee, järvenpää 12. jaatkoon menijä.

Pitkämäellä oli perjantain vastaisena yönä kuumetta yli 39 astetta ja mies antoi ylen moneen otteeseen. Aamulla lämpö nousi vielä yli 38 asteeseen.

"Otin kourallisen kuumelääkettä", Pitkämäki kuvaili viiden panadolin ja buranan annostaan.

Harjoituskentällä Pitkämäen selkä ja kylki kramppasivat ennen siirtymistä Berliinin olympistadionille. Hän itse arveli syyksi nestehukkaa, kun sopusuhtaisesta vartalosta katosi hikoilun takia kaksi kolme kiloa painoa.

"Toivottavasti lämpö laskee lauantaiksi. Silloin vedän kevyen pikavoimaharjoituksen", kertoi Pitkämäki, joka oli A-ryhmän kolmanneksi paras.

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Oksennellut+Pitkämäki+heitti+pillerien+voimalla/1135248708255

Kevyt cocktaili toi lääkitys :D Aika vituilla sen kunto kyllä on. Toivotaan parasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom