Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en huomannut ihan tollaista :D Mulle taas kävi niin, että vatsa oli tosi kovalla.
Haluaisin tietää, ovatko fanaattiset karppaajat oikeasti paremmassa fyysisessä kunnossa, timmimpiä ja terveempiä kuin muut?
Tuohan on älyttömän paljon! Ehkä siinä syy miksei se paino laske.Mä syön ruisleipää tai ruisnäkkäriä 2-6 palaa päivässä, mies ei syö leipää lainkaan jos ei ole aivan pakko.
Mä oon muutaman kerran alkanut lipsua. Se lähtee aina tummasta 70% suklaasta. Alkuun menee pala kaks, sitten alkaa mennä rivi kaks, sitten puoli levyä, kohta levy... Kohta kattelen hiilareita ja totean että sama se ostaa jo taloussuklaata. Sen jälkeen maitosuklaata... Sitten alkaakin jo olla ihan sama.Mua vähän ihmetyttää se, että moni kertoo positiivisista muutoksista karppauksen myötä, mutta silti ovat lopettaneet ja palanneet vanhaan. Miksi? Onko tämä niin vaikeaa vai onko hiilarikoukku liian tiukassa?
En tiedä mutta mulla tuli muistaakseni paidonpudotukseen selkeä jumi jossakin vaiheessa eli ei se mielestäni välttämättä siihen tarkoitukseen loputtomasti toimi jos ylipainoa ei hirvittävän paljoa ole. Voi se toki jostain muustakin olla johtunut. Ehkä myös reenitehot hiukan paremmat kun ottaa sillä tavalla fiksusti hiilareita. Vaikka siis sijoittaa ne hiilarit aamuun sekä reenin molemmin puolin, vähän samaan tyyliin kuin siinä Jutan ja Bullin dieetissä. Se ainakin tuntui toimivan mainiosti minulla.Mua vähän ihmetyttää se, että moni kertoo positiivisista muutoksista karppauksen myötä, mutta silti ovat lopettaneet ja palanneet vanhaan. Miksi? Onko tämä niin vaikeaa vai onko hiilarikoukku liian tiukassa?
Karppaus on vähän työlästä, jos syö koulussa tai työpaikalla, ja hiilariruuasta kieltäytyminen juhlissa ja vierailuilla on ikävää, koska usein vaihtoehtoja ei ole. Sitten kun alkaa lipsua niin helposti menee koko homma paskaksi. Lisäksi karppiruoka monesti on vaivalloista verrattuna hiilaripitoiseen ruokaan, koska se täytyy tekemällä tehdä verrattuna siihen, että heität roiskeläpän mikroon. Muutenkin joku leipä on hyvin nopeasti voideltu verrattuna moneen vhh-ruokaan.Mua vähän ihmetyttää se, että moni kertoo positiivisista muutoksista karppauksen myötä, mutta silti ovat lopettaneet ja palanneet vanhaan. Miksi? Onko tämä niin vaikeaa vai onko hiilarikoukku liian tiukassa?
En mä oo tuota ongelmana nähnyt. Roiskeläpät tosin ei oo koskaan mun ruokavalioon kuuluneet muutenkaan. Ja koska olen valintani tehnyt, en koe ikävänä että jään jossain kutsuilla tms ilman. Ei haittaa. Mua haittaa enemmän, että se tuntuu olevan muille ongelma, että MINÄ olen PÄÄTTÄNYT olla syömättä niitä tarjolla olevia safkoja, tai niinkin vähän, kun että kieltäydyn vain jälkkäristä.Karppaus on vähän työlästä, jos syö koulussa tai työpaikalla, ja hiilariruuasta kieltäytyminen juhlissa ja vierailuilla on ikävää, koska usein vaihtoehtoja ei ole. Sitten kun alkaa lipsua niin helposti menee koko homma paskaksi. Lisäksi karppiruoka monesti on vaivalloista verrattuna hiilaripitoiseen ruokaan, koska se täytyy tekemällä tehdä verrattuna siihen, että heität roiskeläpän mikroon. Muutenkin joku leipä on hyvin nopeasti voideltu verrattuna moneen vhh-ruokaan.
Tuohan on älyttömän paljon! Ehkä siinä syy miksei se paino laske.
Hiilihydraatit:
0,3 g