Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jou Mike, pakkiksen kello on palttiarallaa 5 minuuttia etuajassa ja tämä monen muunkin kuin itseni kohalla. Pystyiskö sitä fiksailemaan kuntoon? Olin ihan varma, että siitä ois kyselty, mutten ainakaan ihan heti löytäny.

Onko tohon hakuun olemassa mitä apua kun tietyllä sanalla hakee. Tulee lista aiheista joissa on sana mainittu. Okei tähän asti kaikki kondiksessa, mutta sitten kun se sana mitä mä haen esiintyy vaikka kolmessa postauksessa ketjussa jossa on 58 sivua, tulee iso savotta etsiä sieltä ne pari postausta missä sana on.

Jos et vielä ole löytänyt, niin valitsemalla ensin "search single content type" ja sieltä alhaalta vielä "näytä tulokset: postit" niin toimii vähän paremmin

Hirmuisen hitaasti tuntuu foorumi tänään toimivan. Lataa kyllä sivut aina, mutta odotuttaa n. 15s jokaista latausta.

Missähän ois vika kun pitää aina kirjautua 2 kertaa ennenkuin pääsee sisälle? Ei ole siis väärä salasana kyseessä, forum ilmoittaa kiitos kirjautumisesta, mutta sitte ei päästä sisälle? Ei voi myöskään tallentaa salasanaa.

Missähän vika, kun iPadin Tapatalkissa lakkasi
toimimasta? Näkyvät normitekstinä.

Edit: tämän postin quote näkyy oikein, mutta "vastaa lainaten" namiskalle luodut eivät. Mene numero.

Maksoin äsken (10€), täräytätkö päälle. Jos kuittia kaipaat ni saat tarvittaessa. ei kumminkaan tule viikonlopun aikana, vaikkei tässä nyt kamalasti kerkiäkkään selaamaan foorumia, mutta niin orpo olo :D

Maksettu 2.7 kun oli epähuomiossa pari vuotta edellisestä uusimisesta kulunut muttei ole vielä auennut. Viikonlopuksi kuiten?

Sorry, jos on aiemmin kysytty...
... Ennen pystyi tuolta Forumin työkaluista merkkaamaan itse kaikki foorumit luetuiksi. Tämä mahdollisuus on viimeisen vuoden aikana kadonnut ja tulee vain viesti ( Bulletin viesti
Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator)

ja jollakin tavalla automaattisesti sitten foorumi itse pudottelee luetut viestit aikaajoin pois. Olisi todella hienoa, jos joku osaisi neuvoa, onko enää mahdollista itse merkata kaikki luetuiksi ja miten?

Edit: #957 ja #958 posteissa oli noin vuosi sitten samaa kyselty, mutta vastausta ei ollut...

No nyt tajusin laittaa screenshotin nimenomaan kuitista enkä jotain epämääräistä maksutietoa, en kyllä tiedä olisiko se pelkästään kelvannut.

Pitäisikö tämän "View Post" namiskan toimia?

Snap3.jpg

Mielestäni se joskus ainakin toimi... Olisi monesti varsin hyödyllinen.

Ei ole toiminut pitkään aikaan, ja kuulemma syytä ei löydy. Ilmeisesti jopa defaultti teemalla ei pelitä, ku admin voi kai vaihtoehtoisia teemoja ajella tällä sivustolla testimielessä.

Suositut

Back
Ylös Bottom