Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike laittaa sen VIPin voimaan yleensä heti kun lukee postinsa, uskoisin että on muutaman tunnin sisällä voimassa.
Vaikutat snadisti henkisesti sairaalta ko. ketjun perusteella, joten sun kirjoitukset on jatkossa tarkassa syynissä ja hyvin vahvasti veikkaan, että lennät täältä ulos hyvinkin pian jos toistuu yhtä vitun vammainen viesti mikä se sun poistettu paskaketjus. Eli alappas katsomaan mitä paskaa suollat ja jos haisee yhtään, niin jätä kirjoittamatta.Mites se "Giggeliksen käyttöohjeita" ketju?
Itse ketjussa jo tiedustelin että onko aiheesta mahdollista keskustella ja jos on niin miten.
Se häipy johonkinen. Eli poistettiinko se vai siirtykö se jollekkin alueelle johon on vain vipeillä pääsy ja voiko siihen edelleen postailla?
Jos se poistettiin kokonaan niin ei mulla ole siitä mitään tarvetta ruveta inttää.
Olen miettiny tota VIP jsenyyttä ja tämmönen nyt saattais olla kanssa ratkasevassa asemassa että mitä noilla alueilla nyt olis itelle sopivaa.
Näköjään vuoden aikaisessa poistui vipit. Huomannut koko asiaa, kun ei ole tullut tuota toista sähköpostia niin katseltua.
Määrä: 18,00- EUR
Maksupäivä: 26.12.2012
Viesti: ruuvari VIP
Pakkiksella se sigu taitaapi päivittyä kaikkiin vanhoihin automaattisesti.
Ootko varma? Itellä toi mun uus signature näkyy pelkästään tossa viimeisemmässä postissani.
Olen. Vuonna 2011 aloittamissani ketjuissa on sama sigu kuin tällä hetkellä. Tämä sigu puolestaan on ollut käytössä pari viikkoa. Näin se ainakin tänne näkyy.
Kyllä se vaihtuu kaikkiin posteihin, välimuisti voi vähän aikaa lagaa.