Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muilla samaa? Mulla näyttää ihan oikein.
Nyt näyttäisi taas toimivan normaalisti.
Anteeksi, en haluaisi olla mulkku tai epäkohtelias, mutta nyt on jo pakko kysyä, että poistuuko tuo pop-uppi ikinääääää...Ei tule lisää, tolla vain tehdään tuoreempi profiilitutkimus mainostusta varten.
Toimiiko muilla forumin etusivulla alareunassa oleva linkki: "Merkitse forumit luetuksi"
Mulla tulee tollainen teksti.
Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
Toimiiko muilla forumin etusivulla alareunassa oleva linkki: "Merkitse forumit luetuksi"
Mulla tulee tollainen teksti.
Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
Katoavat viestit ja logiikka niiden takana. Voisiko joku kertoa mikä on logiikka joilla viestejä poistellaan? Esimerkkinä voi käyttää vaikka meikäläisen viimeisintä kadonnutta viestiä.
Itse itseäni lainaten, mutta eikö tuo tosiaan häiritse ketään muuta? Edelleen sama s*tanan juttu pläsähtää päivittäin taululle. Siis tämä markkinointitutkimus. Koska se loppuu? Anna Mike edes vähän toivoa. :DAnteeksi, en haluaisi olla mulkku tai epäkohtelias, mutta nyt on jo pakko kysyä, että poistuuko tuo pop-uppi ikinääääää...
Sitä on nyt tullut kuukauden päivittäin kateltua, alan olla aika v*ttuuntunut siihen. Jotenkin olin toivonut, että se olisi kuukauden vaihtuessa kadonnut. :(