Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai noita foorumin toimintaa koskevia(anna sähköpostisi roskapostia varten) pop up kyselyitä ala tulemaan enempää.......joo voit voittaa kunhan annat spämmääjille sähköposti osoitteen hyväksymällä ehdot.... eli mitään et voita mutta roskapostia tulee varmasti.

Vanhemmalla IE:lla (9) toi Fastin mainos aiheuttaa sen ettei Back-nappula toimi vaan lataa sen videon siihen mainokseen vaan uudelleen ja uudelleen. Eli back-historiassa näkyy esimerkiksi:
- Current page
- pakkotoisto.com/fast/index.h
- pakkotoisto.com/treeni/

Onkohan tuon syntyä muutettavissa?

Ei haittaa isosti, pystyy surffaan ilman back-nappulaakin noita, ja ei, ei ole vallassani päivittää IE:tä siihen surffilautaan. Mutta kunhan aattelin ilmoitella... :)

Ei tule lisää, tolla vain tehdään tuoreempi profiilitutkimus mainostusta varten.
Anteeksi, en haluaisi olla mulkku tai epäkohtelias, mutta nyt on jo pakko kysyä, että poistuuko tuo pop-uppi ikinääääää...
Sitä on nyt tullut kuukauden päivittäin kateltua, alan olla aika v*ttuuntunut siihen. Jotenkin olin toivonut, että se olisi kuukauden vaihtuessa kadonnut. :(

Mike huom tai muu ylläpito. Pakkiksen gallerian etusivulla, kun on vasemmalla 'Pakkotoisto.com' logo niin siinä on linkkinä: "file:///Macintosh%20HD/Users/MacPro/Downloads/index.php". Onko vahingossa tullut väärä osoite?

Toimiiko muilla forumin etusivulla alareunassa oleva linkki: "Merkitse forumit luetuksi"

Mulla tulee tollainen teksti.
Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Toimiiko muilla forumin etusivulla alareunassa oleva linkki: "Merkitse forumit luetuksi"

Invalid Forum specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Ei toimi.

Siellä taitaa olla väärä osoite sen linkin takana.
Eli ei toimi ainakaan tällä hetkellä.

Katoavat viestit ja logiikka niiden takana. Voisiko joku kertoa mikä on logiikka joilla viestejä poistellaan? Esimerkkinä voi käyttää vaikka meikäläisen viimeisintä kadonnutta viestiä.

Katoavat viestit ja logiikka niiden takana. Voisiko joku kertoa mikä on logiikka joilla viestejä poistellaan? Esimerkkinä voi käyttää vaikka meikäläisen viimeisintä kadonnutta viestiä.

Viikonloppuna oli myös samaista ongelmaa. Peterin ketjusta poistettiin jonkun jampan overall-kyselyitä. Savolaisen ketjusta taas viestini, kun postasin linkin Jokisen Allun videoon.

Olis välillä kiva kuulla joku syykin, miksi viestejä poistellaan, koska esim. minä en tiedä, miksei tänne saisi postailla Allun videoita. Ymmärrän kyllä senkin, että jokaista "höhöövittueituupäöseenkireeksväärätmetodit"-viestiä ei jaksa poistaessaan kommentoida, mutta lähtee täältä sellaisiakin, joita joku voisi kommentoida. Tai jos poistaa viestin, niin olisiko paljon vaadittu, että viestistä napattaisiin vain sisältö ja editointikenttään syy.

Toki foorumi kävi viikonloppuna aika lämpimänä, joten ymmärrän myös, mikäli vika oli bittipuolella. Mutta jos tässä nyt on jotain syitä, että tiettyjen henkilöiden videoita ei saa postailla, niin haluaisin sellaisen kiveen kirjoitetun listan ao. ihmisistä. Mannisen nyt tiedänkin, mutta ei nyt tähän hätään tule muita mieleen.

Anteeksi, en haluaisi olla mulkku tai epäkohtelias, mutta nyt on jo pakko kysyä, että poistuuko tuo pop-uppi ikinääääää...
Sitä on nyt tullut kuukauden päivittäin kateltua, alan olla aika v*ttuuntunut siihen. Jotenkin olin toivonut, että se olisi kuukauden vaihtuessa kadonnut. :(
Itse itseäni lainaten, mutta eikö tuo tosiaan häiritse ketään muuta? Edelleen sama s*tanan juttu pläsähtää päivittäin taululle. Siis tämä markkinointitutkimus. Koska se loppuu? Anna Mike edes vähän toivoa. :D

Back
Ylös Bottom