Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole toiminut pitkään aikaan, ja kuulemma syytä ei löydy. Ilmeisesti jopa defaultti teemalla ei pelitä, ku admin voi kai vaihtoehtoisia teemoja ajella tällä sivustolla testimielessä.

Mielenkiintoista on se, että Tapatalkissa tuo toimii :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, tällei teknisestä näkökulmasta ei. Kuitenkin kyse on varmasti jollain tapaa jostain teeman hommasta tai core funktiosta jota jokainen desktop teema käyttää. Tapatalk kuitenkin vain hakee sisällöt, ja itse tekee nuo linkitykset yms. ;)

Erikoista kuitenkin ettei sille syytä löydy. Nyt toki ei ole minkäänlaista anchor tägiä nois sitaattibuttoneis, onkohan sit poistettu koska muistan että joskus oli mutta sillä ei ollut targettia lainkaan.

No, tällei teknisestä näkökulmasta ei. Kuitenkin kyse on varmasti jollain tapaa jostain teeman hommasta tai core funktiosta jota jokainen desktop teema käyttää. Tapatalk kuitenkin vain hakee sisällöt, ja itse tekee nuo linkitykset yms. ;)

Erikoista kuitenkin ettei sille syytä löydy. Nyt toki ei ole minkäänlaista anchor tägiä nois sitaattibuttoneis, onkohan sit poistettu koska muistan että joskus oli mutta sillä ei ollut targettia lainkaan.

Sen enempää forumisoftia tuntematta, tuo näyttää siltä, että tuohon tulee jostain syystä vain tuo "View Post" kuvatiedosto. Se ei kuitenkaan tunnu sisältävän lainkaan linkkiä.

Taisin editoida samalla ku kirjoittelit. Ennen mun mielestä oli mutta oli tyhjä.

Taisin editoida samalla ku kirjoittelit. Ennen mun mielestä oli mutta oli tyhjä.

En tiedä olisiko tässä versiossa jotain vikaa.
Kävin testaamassa toisella forumilla, jossa vbulletin 4.1.4 käytössä ja siellä tuo toimii.
Kun hiiren vie tuon View Post kuvan ylle, niin kursori myös muuttuu näyttämään, että takana on linkki ja selaimen alalaidassa näkyy osoite, johon on menossa.

Mun mielipide on että joku pakkotoisto - spesifi asia rikkoo sen. Ollut kauan jo, eli varmasti jokusen version ajan.

Mun mielipide on että joku pakkotoisto - spesifi asia rikkoo sen. Ollut kauan jo, eli varmasti jokusen version ajan.

Voi olla. Ei tosiaan toimi täällä myöskään Default leiskalla tai mobiilileiskalla.

Mulle tulee mieleen että jossain on funktio jota *kaikki* teemat käyttää, ja se on aiheuttaja. Päivitykset vbulletinii ei auta jos se on paikassa joka ei kuulu core vbulletinii.

PakkotMitäh!.JPG

Tuommonen mainos tullut tuohon. Kuuluuko olla, vai onko mun kone ryöstetty? :D

Sivujen otsikointi on jostain syystä lakannut toimimasta. Eli menee minne tahansa ketjuun tai alueelle, niin page titlenä on vain "Pakkotoisto.com - Pakkotoisto.com", eikä esim. "Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle - Sivu 107". Testasin Firefoxilla ja Chromella, kahdella eri koneella.

Lähdekoodissa näyttää tältä:

4mX7rg0.png

Title-tagi on tuplana ja jälkimmäisessä näkyy oikea otsikko, eli olisikohan foorumisoftan asetuksissa jotain pielessä.

mulla on sama ainakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom