Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako noi youtube ym. videoupotukset jotenkin estettyä täältä forumin omista asetuksista? Mun kännykkä (galaxy s + dolphin) ei noista oikein selviä, jos on useampi video yhdellä sivulla.
Monessa Androidin selaimessa saa flashin lataukset blokattua, sitä kautta poistaa tuon ongelman. Usein on myös vaihtoehto että näytetään vain jos painetaan.

Toi uus Reebook mainos tulee kännyn(HTC Desire hd)näytölle aivan jumalattoman leveänä ja tekee selailusta aivan tuskaa. Onkohan mulla luurissa häikkää vai enkö vain osaa? :D

Tuota noin niin! Maksoin äsken 10,00e 12kk vipistä! Laitoin vain tilinumeron ja saajan nimen eli Mike's Median! Ja viesti oli että "Jesme VIP" Maksoin OP:n kautta. Meneekö kauan, että näkyy? Olisko siihe kuulun kirjottaa jotain muutaki? Olis hyvä, jos sais vkl aikana vipit käyttöön.

Noi kaks isoa mainosbanneria allekain on jotenki liian paksu setti :D

Pakkiksel on kyl usein tota tökkimistä ja jotain 403 forbidden access sontaa???

Katsoin asetuksista, että VIP umpeutuu 2.4.2013. En ole saanut mitään ilmoitusta sähköpostitse tai privana. Minulla ei ole PayPall tiliä. Haluaisin maksaa VIP jäsenyyden kahdeksi vuodeksi tilisiirtona. Miten toimitaan?

Mikähän mahtaa olla kun viestejä ei pysty editoimaan? Näkyy vain tyhjä tekstikenttä, samoin kenttä tyhjenee jos esikatselee viestiä ennen postausta

Mullakaan ei editointi toimi. Näyttää tyhjää kenttää kun yrittää. Selain firefox ja käyttis Linux mint 14

- - - Updated - - -

Ei näköjään toimi chromiumillakaan

Palvelinten päivitys meneillään. Php palvelin päivitettiin uuteen nopeaan ja tehokkaaseen, sen php-versio on ilmeisesti liian uusi vBulletinille, korjataan huomisen aikana. Viikonloppuna tulee sitten reippaan vartin katkos yöllä kun päivitetään toinen palvelin ajamaan tietokantaa. Tietokanta on senverta iso, että siinä kestää ja ton palvelimen vaihto on riskialttein. Saas nähdä mitä kosahtaa. Eli Pakkis otti uudet tehokkaammat palvelimet kun liikenne on kasvanut.

Miksi lähes aina kirjautuessa sisään tulee seuraavanlainen ilmoitus?

nimetön.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom