Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tullut jo varmaan vuoden ajan. Sama homma laitteesta riippumatta. Toisella kertaa onnistuu aina.

Sama, tai siis jos meen suoraan linkillä foorumilla enkä etusivulle.

Tää ei liity suoraan Pakkotoistoon kun esiintyy vain mun kotikoneella, mutta jos joku minua nörtimpi osaisi vastata. Mulla siis jumittaa tää pakkis kotona aina kun ekan kerran selailen. Jää yleensä tuonna alas jumiin kohtaan static.pakkotoisto.com tai sitten näyttää vain että sivuja ei löydy. Hetken päästä kun jatkaa, kaikki toimii normaalisti. Esim. duunikoneella ei moista esiinny ikinä, mikähän tässä voi olla syynä? Molemmissa käytän chromea...

Multa katosi yhtäkkiä vipit noin 10 minuuttia sitten, en muista mihin asti niiden pitäisi olla voimassa, mutta sitä perus "1kk jäljellä" varoituspostausta en ainakaan ole saanut. Mitäs tämä nyt on?

Nordean nettipankissa näkyi maksut vaan heinäkuuhun 2011 asti eikä vip-maksua näkynyt, eli se on vielä vanhempi. Kai se 2 vuotta on sitten taas mennyt.:D Varoitusviestejä ei tosiaan tullut.
Maksoin äsken kahden vuoden vipit, voin laittaa sähköpostilla screenshottia.

Kuten rekisteröitymispäivästä näkee niin olen suhteellisen uusi foorumilla. Huomasin yhtä ketjua lukiessani että yhden varmaan kaikkien tunteman edesmenneen Australian kasvatin nettinimi on sensuroitu foorumilla eikä sitä ilmeisesti pysty siis ilman kikkailuja kirjoittamaan ilman että se muuttuu tähdiksi. Heräsi sitten puhtaasti mielenkiinto että miksi näin? Toki Aziz on henkilö joka varmasti jakaa mielipiteitä mutta voimme kaikki varmaan olla myöskin siitä samaa mieltä että hän oli silti kovemmassa kunnossa kuin suurin osa täällä kirjoittelevista ja innostanut monia ihmisiä harrastuksen pariin. Kuitenkin muistakin mielipiteitä jakavista ja jopa vähemmän tunnetuista lajin harrastajista on sallittua puhua joten miksi ei tästä kaverista? Mikellä jotain henkilökohtaista kaunaa kyseistä kaveria kohtaan? Kannatan itse sananvapautta ihan kaikessa ja puhtaasti vaan ihmetyttää ja jopa naurattaa että on menty niin pitkälle että nimikin sensuroidaan.

Kyseisen kaverin fanit ovat pääasiassa suomi24 ja ylilauta kaiffareita ja foorumille tultiin vaan trollaamaan kyseisen kaverin tekosista. Kovemmassa kunnossa ei ole kuin yksikään foorumilainen, kyseinen heebo roinasi ittensä kahessa vuodessa hautaan, on varmaan aika vähissä lihat.

Kyseisen kaverin fanit ovat pääasiassa suomi24 ja ylilauta kaiffareita ja foorumille tultiin vaan trollaamaan kyseisen kaverin tekosista.

Tuon salaisissa kansioissa olevan Aziz-ketjun perusteella ne trollaajat oli ihan joitain muita, kuin "suomi24 ja ylilauta kaiffareita"...

Tuon salaisissa kansioissa olevan Aziz-ketjun perusteella ne trollaajat oli ihan joitain muita, kuin "suomi24 ja ylilauta kaiffareita"...

Arvaappa montakokymmentä viestiä on poistettu per sivu, ja montako bannattu niistä suomiylilauta kaiffareista?

Japi sen sanoi, suurin osa tämän foorumin käyttäjistä ei tiedä yhtään mitään näistä ylilyönneistä. Ne siivotaan todella nopeasti ja tehokkaasti pois. Täällä päteeä järkevä kuri ja homma pysyy pääosin todella asiallisena. Samaa ei voi sanoa läheskään kaikista muista foorumeista.

Jos on vaan on vedettävä jotain jonkun mielestä typerältäkin tuntuvia rajauksia jotta kokonaisuus pysyy lapasessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom