Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkiksella oli ilmeisesti giganttinen käyttökatko tuossa aikaisemmin aamulla ja päivällä, mistäköhän mahtoi johtua? Ja kauanko tuo nyt sitten kokonaisuudessaan kesti?

E.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä muodossa Skypen nicki/osoite pitää laittaa, että Pakkis hyväksyy? Vaihdoin mesen Skypeen ja osoite on vissiin jotain uutta mallia.

Tietäiskö kukaan vieläkään? "Invalid Skype name" heittää vaan...

Pakkiksella oli ilmeisesti giganttinen käyttökatko tuossa aikaisemmin aamulla ja päivällä, mistäköhän mahtoi johtua? Ja kauanko tuo nyt sitten kokonaisuudessaan kesti?

E.

Palvelimesta pamahti jotain ja sitten yksi palvelin ei liittynyt enää mukaan, joten kesti vähän.

Foorumille kirjautuessa tulikin näkyviin ensin nimim. "vokot"-tili ja uudelleen kirjautuessa nimim. "ERE":n tili joka toistui pari kertaa kun rämppäsin log in log out.
Laitoin Mike sulle meiliäkin äsken tästä. Ja en ole kenenkään tunnareita pöllinyt.

Mä olin myös sisällä Erenä ja muistaakseen Vokottina, ja monet muutkin. Oli päässyt näkemään toisen privapostilaatikon jne. Pahapaha!

Joo, karmee välimuisti bugi yhdessä jutussa mitä koitettiin, että loadit tippuis. Vittu mitä runkkareita kun eivät ilmoita tuotteen kuvauksessa, että tommoinen megaluokan bugi siinä voi olla. Ei ole enää käytössä. Oli vähän aikaa vain. Kerkes muutaman minsan olemaan.

Saako noi youtube ym. videoupotukset jotenkin estettyä täältä forumin omista asetuksista? Mun kännykkä (galaxy s + dolphin) ei noista oikein selviä, jos on useampi video yhdellä sivulla.

No mikäpäs sen sitten määrittää tai mistä se tulee? Ku toisil on ja toisil ei.

Taitaa olla ihan kaikilla, mutta ei näy tällä hetkellä kaikissa ketjuissa.. Kyselin joskus Mikeltä, että onko tällainen systeemi tulossa pakkikselle, kuulemma joskus ollut jo ja todettiin huonoksi. Otetaan varmaan pois käytöstä jossain vaiheessa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom