Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites tuon Paypalin kautta tehdyn maksun voi todistaa että sen olen minä maksanut? Screenshottia mailiin vai?
Paypalia kun käytät maksutapana, saat heti VIP:in käyttöön. Menet vaan Asetukset -> VIP jäsenyyden tilaus, ja siintä valitset haluamasi keston jäsenyydellesi.

Kun klikkaa Uudet viestit, niin välillä heittää pois Pakkikselta ja selain heittää Facebookin sisäänkirjautiseen, selaimena Chrome. Tätä tapahtunut useammin kuin kerran.

Mitenhän se on mahdollista, varmaan jotenkin klikkaantuu toi Facebook Connect nappi? Tosin sekin on popup............ mystistä.

Kun klikkaa Uudet viestit, niin välillä heittää pois Pakkikselta ja selain heittää Facebookin sisäänkirjautiseen, selaimena Chrome. Tätä tapahtunut useammin kuin kerran.

Tuota tapahtuu ainakin silloin, jos oot foorumilla kauan tekemättä mitään, niin käyttis kirjaa itsensä ulos, ellet oo painanu sisäänkirjautuessa siitä alapuolelta ''tallenna''.

Onko tossa ylhäällä olevassa fastin mainoksessa joku yleinen probleema, kun ei näy(pelkkää valkosta) ja selain näyttää että koko ajan yrittäisi ladata jotain? Vai onko ongelma minun puolella sitten lie jossain... Muut sivut kuitenkin tuntuis mainoksineen latautuvan ihan normisti.

e. Näköjään ajan kanssa lataa mainoksen, mutta siinä meni varmaan about 4-5 minuuttia? Netti ja kone kuitenkin suhtkoht ajanmukaisia ettei luulis noin kauaa kestävän. Chrome on selain.

Kauan porukalla on kestäny et tulee vipit käyttöön jos ei oo laittanu kuitista s postia? Itellä ei oo konetta käytössä atm ja kännykäl ei saa liitteiä sähköpostiin jostai syystä :P

Eilen aamulla siis vuoden vipit maksoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom