Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oikein, cookiet kun vaikuttaa esim online listaukseen. Kandee siis lukasta kaikki tarpeelliset läpi, tai jättää nimimerkki online ja jatkaa kun pääsee takaisin. Sitten vain pitää muistaa jatkaa samasta kohtaa, eli ei saa painaa uusia viestejä.
Ei voi poistaa kun on viestejä.Voisko joku moderaattoreista hävittää tämän nimimerkin?väärinkäyttöä peläten.
Mulla teki myös jonkin aikaa, ja nyt toimii taas. Chrome selain itsellä.Mulla viime päivinä ei ole välillä toiminut tuo kuvan lisääminen viestiin (image-painike). Kun klikkaa sitä, niin koko sivu menee harmaaksi ja ei tee mitään. Por que?
Mulla fiksaantu ilman että selain edes päivittyi. Kokoajan (kun ei toiminut ja nyt toimii) oli sama uusin versio. En sit tiedä olisiko joku muu mikä päivittyy... tosin ei kovin uskottavaa. Javallahan tuo taitaa toimia, mutta sekin sama versio.Selainkohtaista, päivitä selain. Ongelma on joissain versioissa selaimista.