Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Foorumin vasemmalla reunalla on noita eri foorumi-valikoita. Ne sai aikaisemmin pois, mutta nyt siitä on se nappi hävinnyt. Tämä ainakin cromella ja firefoxilla. Töissä on IE ja sillä se nappi löytyy. Lukukokemus olisi mielyttävämpi ilman niitä.

Olisiko pakotettu kun siellä on mainos. :) Toki pienemmällä resoluutiolla hieman riesa, vie aika paljonkin tilaa.

Mulla ei näy kyllä IE:lläkään nappia, toki saa napilla pieneksi jokaisen erikseen, mutta sivusuunnassa vie edelleen sen tilan. Viestien listauksissa ja itse ketjuissa sitä ei tietenkään ole.

Nappi kun löytyy vielä koodista, mutta se ei näy. CSS:llä sitä ei ainakaan ole piiloitettu, vaikuttaa enemmän siltä että javat tms. ei tuo sitä näkyviin.

Ei oikein, cookiet kun vaikuttaa esim online listaukseen. Kandee siis lukasta kaikki tarpeelliset läpi, tai jättää nimimerkki online ja jatkaa kun pääsee takaisin. Sitten vain pitää muistaa jatkaa samasta kohtaa, eli ei saa painaa uusia viestejä.

Asian voisi korjata valitsemalla asetuksista (Thread/Forum Read Marking Type) "Inactivity/Cookie Based":n sijaan "Database (automatic forum marking)".

Voisiko ignorea-toimintoa mitenkään parantaa niin, että se toimisi oikeasti eikä vain jättäisi rumaa ilmoitusta ignoratusta viestistä?

LIKEtyksessä on jtn pientä feelua.

Huomasin kun siirsin väärästä ketjusta oikeaan ketjuun posteja, niin uuteen ketjuun siirryttyään postista katosi liketykset jotka siihen on tulleet, MUTTA ne näkyvät vielä omassa Likes received-kohdassa. Jännä juttu. Varmaan aika merkityksetön mutta vikahan tuo kaiketi kuitenkin on :)

Ihan tolkuttomasti yhteyksiä kerralla. Kävijöitä kun on vitusti, niin siihen päälle, jos joku heittää kiusaa, niin voi jumahtaa. Mut tehtiin jo rajoitukset. Jos on normaalista kuormasta johtuvaa, niin lisään rautaa entisestään, vaikkakin on todella tykit koneet ajamassa.

Voi siis olla, että joku yrittää palvelunestoa. Ei mikään ihme olis, koska noissa katkeroituneissa runkkareissa voi olla joku osaava nörttihinttikin messissä.

Tuolta asetuksista kun yrittää laittaa avataria, niin sielä ei ole mitään mahollisuutta mihin sen lataa. On vain rasti pallos missä lukee "Do not use avatar" ja sitä ei saa pois?

Mulla viime päivinä ei ole välillä toiminut tuo kuvan lisääminen viestiin (image-painike). Kun klikkaa sitä, niin koko sivu menee harmaaksi ja ei tee mitään. Por que?

Mulla viime päivinä ei ole välillä toiminut tuo kuvan lisääminen viestiin (image-painike). Kun klikkaa sitä, niin koko sivu menee harmaaksi ja ei tee mitään. Por que?
Mulla teki myös jonkin aikaa, ja nyt toimii taas. Chrome selain itsellä.

...mutta nyt tosiaan toimii taas. Välillä se tosin lataa kovin hitaasti, eli on ihan muutaman sekunnin jopa vaalea sivu vain.

Tuntuuhan tää uus editori olevan jollain tasolla hieman beta-asteella, vaikka muuten kätevä olisikin.

Selainkohtaista, päivitä selain. Ongelma on joissain versioissa selaimista.
Mulla fiksaantu ilman että selain edes päivittyi. Kokoajan (kun ei toiminut ja nyt toimii) oli sama uusin versio. En sit tiedä olisiko joku muu mikä päivittyy... tosin ei kovin uskottavaa. Javallahan tuo taitaa toimia, mutta sekin sama versio.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom