kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^
"paid subscriptions" profiilista , siellä näkyy oikealla yläkulmassa
"Aktiiviset tilaukset"
Vip XX Aloituspvä XX
Expiry date XX
Vielä ollaan tältä osin siirtymävaiheessa, joka jokonaisuudessaan kestää pari vuotta. Eli siirryin vajaa vuosi sitten automaattiseen systeemiin, jossa softa nappaa vipit pois päältä automaattisesti ja oletuksena pitäis tulla ilmoa viikkoa kahta ennen kun vipit alkaa umpeutua. Kaikki eivät ole siis vielä uuden järjestelmän piirissä, vain uudet vipit sekä sitä mukaa kun vanhat uusivat vippejään. Kun kaikki on tuossa sydeemissä inessä, niin sitten kaikilla näkyy profiilissa.
[.IMG]kuvanurl[./IMG]Kuinka saan kuvan linkityksen pelaamaan? Tällä hetkellä Image-napista vain lävähtää ruutu sumeaksi ilman osoitelaatikkoa tahi mitään...
Ruksaatko kirjautuessa boksin että muistaa istunnon? Jos et niin ajan kanssa heittää veks.Miksi foorumi kirjauttaa pihalle niin nopeasti käyttämättömänä ollessa?? Kirjoitin varsin pitkää ja asiantuntijuutta huokuvaa tekstiä, niin eiköhän tämä ilmoita vastausta lähettäessä, että tulee ensin kirjautua sisälle. Kirjauduttuani uudelleen, viesti ei ole tallentunut mihinkään, vaikka tuo vitun autosave tuossa kokoajan hyppikin silmille viestiä kirjoittaessa. Nytkin se välkkyy minkä ehtii. Mihinköhän se sitä tallentaa?Helvetti, enhän nyt tässä vitutuksessa muista enää puoliakaan kirjoittamastani, ja ainut syy miksi en jätä forumia on koska ehdin jo maksaa VIPin. Helvetin kömpelö softa..
Ruksaatko kirjautuessa boksin että muistaa istunnon? Jos et niin ajan kanssa heittää veks.
Tosiaan jos se image-nappi ei toimi, niin omalta koneelta niitä ei sinne saa muuta kuin viestin loppuun liitteinä. Mulla tuo nappi tosin toimii, mutta joillain selaimilla ollut ongelmia tämän uuden softan kanssa.Tarkoitus olisi laittaa liitteitä omalta koneelta keskelle viestiä, eli ei kaikkia läjään viestin loppuun erilliseen laatikkoon. Tuon ylemmän toki kekkasin itsekin
Tosiaan jos se image-nappi ei toimi, niin omalta koneelta niitä ei sinne saa muuta kuin viestin loppuun liitteinä. Mulla tuo nappi tosin toimii, mutta joillain selaimilla ollut ongelmia tämän uuden softan kanssa.
Mulla ei taas ole ollut ongelmia pitkään, ja silloin kun oli niin ne oli aivan satunnaisia. Ei voi ymmärtää mistä johtui.Tosiaan jos se image-nappi ei toimi, niin omalta koneelta niitä ei sinne saa muuta kuin viestin loppuun liitteinä. Mulla tuo nappi tosin toimii, mutta joillain selaimilla ollut ongelmia tämän uuden softan kanssa.