Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Juu juu, se galleria ei vaan taida näkyä muillekaan perusvipeille, ei ainakaan kaverille näkynyt. Jos joku viitsii niin voisi sen poistaakin, ylipäänsä kaikki kuvaliitteet, kun eivät ne ketään hyödytäkään.

Niin ja jos oli tärkeääkin niin pistä profiiliin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmotetaan nyt vaikka tänne, eli hauska maalarinteippi-logo pakkiksella ;)
Saisko Mike siitä vielä jeesusteippi/nippuside-version :hyper:

Miksi pakkis näkyy ns. tekstiversiona mun Chromella? Explorer näyttää toimivan normaalisti? :confused:

Koska Chrome on paska. Se on googlen väsäämä. Kaikilla pitäis olla Safari, niin maailma olis parempi paikka.

ps. mulla toimii Chrome

No mikähän vittu tohon mulle on tullut. Etusivu näkyy vielä normaalisti, mutta sit kun painaa uusiin viesteihin niin tulee sellanen tekstinäkymä mikä on vissiin forumin FAQ:ssa. Eilen vielä illalla toimi normaalisti enkä mitään asetuksia oo muuttanu sen jälkeen :jahas:

No mikähän vittu tohon mulle on tullut. Etusivu näkyy vielä normaalisti, mutta sit kun painaa uusiin viesteihin niin tulee sellanen tekstinäkymä mikä on vissiin forumin FAQ:ssa. Eilen vielä illalla toimi normaalisti enkä mitään asetuksia oo muuttanu sen jälkeen :jahas:
Tyhjää välimuisti ja keksit, sitten takaisin.

mikäs siinä on kun on lukemattomia viestejä vaikka ravinto alueellaa.. sit kirjaudun ulos ja kirjaudun takas sisään nii ne ketjut jotka oli lukemattomia nii ovat muuttuneet luetuiksi.. ??

ja sit noi forum kuvakkeet on vähän vanhat kun menee jonkun kategorian sisälle (esim ravinto ja rullaa alas, siellä on kuva jokaselle (esim. lukematon ketju, lukitte thread))

mikäs siinä on kun on lukemattomia viestejä vaikka ravinto alueellaa.. sit kirjaudun ulos ja kirjaudun takas sisään nii ne ketjut jotka oli lukemattomia nii ovat muuttuneet luetuiksi.. ??
Cookiet tyhjenee kun loggaat ulos.

Suositut

Back
Ylös Bottom