Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nick Diaz kävi ärähtämässä ja uhkasi polttaa koko foorumin, jos Jakelle ei anneta mitään mahdollisuuksia.

Noh, tuhoituiko threadi vai what? Pitääkö tehdä uusi.

Noni. Kerkesin jo tekemään uudenkin kun kuulin että ainakaan yksi mode ei nähnyt koko ketjua. Luultiin että se katosi kokonaan. ;)

Nyt yhdistettykin tuo mun viesti vanhaan, editoin kaikki infot pois.

Onko tätä tekstilaatikkoa mahdollista saada jotenkin tuonne sivun yläreunaan? Eli siis tämä mihin naputellaan kaikki postaukset.

Onko tätä tekstilaatikkoa mahdollista saada jotenkin tuonne sivun yläreunaan? Eli siis tämä mihin naputellaan kaikki postaukset.

Ei, koska uusin viesti on aina alimpana. Aiheuttaisi siis paskamaista scrollaamista kun pitäisi vastata. On ihan luonnollisessa paikassa nyt.

Ei, koska uusin viesti on aina alimpana. Aiheuttaisi siis paskamaista scrollaamista kun pitäisi vastata. On ihan luonnollisessa paikassa nyt.

:) Itseasiassa säädin tuolta asetuksista niin että uusin viesti on ylimpänä niin siksi olisi ollut mukava että saa tän tekstilaatikonkin ylös, mutta asia selvä.

Höm, onko kyseessä jokin bugi, kun mulla lukee tuolla ilmoituksissa "1 lukematon kuvakommentti." Kuitenkaan mulla ei pitäisi enää galleriaa olla kun en ole vip? Klikatessa ilmoistusta tulee se kiva laatikko kertomaan ettei ole pääsyä luvattuun maahan.

^Mä olen kommentoinut kuvaasi. Eli onhan sulla ne galleriat edelleen tallella, ei ne mihinkään tuhoudu ja kuvat katoa vaikket vippejä maksaisikaan, sulla ei vaan ilmeisesti ole oikeuksia niitä käyttää. Sama homma jos sulla on treenipäiväkirja tms, niin jengihän voi ketjuun kirjoitella mutta itse et sinne pääse.

Suositut

Back
Ylös Bottom