Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi jösses...
Kauhee määrä, mä maksoin ja mä unohdin ja millon aktivoituu tekstetjä. En jaksanu plärää koko threadii, joten jos on kysymys jo threadilla ni lyökää turskalla. Eli:
Voiko VIP maksun maksaa useammalle vuodelle etukäteen? Asun ulkomailla, mutta on niin kiva olla pakkis :)

Mr_E sanoi:
No voi jösses...
Kauhee määrä, mä maksoin ja mä unohdin ja millon aktivoituu tekstetjä. En jaksanu plärää koko threadii, joten jos on kysymys jo threadilla ni lyökää turskalla. Eli:
Voiko VIP maksun maksaa useammalle vuodelle etukäteen? Asun ulkomailla, mutta on niin kiva olla pakkis :)
Vastattu mailitse.

Toimiikos toi pankkiliikenne itsenäisyyspäivänä ? Nyt maksoin ton vipin uusimisen enkä tietenkään mitään screenshotteja muistanut ottaa :(

nahjus sanoi:
Toimiikos toi pankkiliikenne itsenäisyyspäivänä ? Nyt maksoin ton vipin uusimisen enkä tietenkään mitään screenshotteja muistanut ottaa :(

Nojuu saihan sen sieltä vieläkin näkymään. Mikelle ois postia :rolleyes:

Jos sinulla ei ole näin jouluna parempaa tekemistä Mike, niin voisitko katsoa näkyykö minun vippi maksu teidän tilillä, kun maksoin sen keskiviikko iltana.

lurkki sanoi:
Jos sinulla ei ole näin jouluna parempaa tekemistä Mike, niin voisitko katsoa näkyykö minun vippi maksu teidän tilillä, kun maksoin sen keskiviikko iltana.
Maanantaille menee, maksoit varmaan eri pankista, joten se on kirjattu torstaina siellä ja siirto kestää Sampoon maanantaille asti pyhien takia.

kymysyksiä

1.Voiko pakkotoisto liikkeeseen mennä muuten vain ostelemaan? vai onko pakko ensin tilata netistä?

2.pääset mukaan VIP-risteilyille, VIP-tapaamisiin yms. kivaan mitä VIP-puolella järjestellään. niin mites homman laita on kohta täyttävälle 17?

3.Saako missään muista puntti saleista kun mayorsist alennus( mayorsiin en pääse eikä ole halu k18) ? :kippis1: semmosii kyssäreit :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom