Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastattu mailitse.Mr_E sanoi:No voi jösses...
Kauhee määrä, mä maksoin ja mä unohdin ja millon aktivoituu tekstetjä. En jaksanu plärää koko threadii, joten jos on kysymys jo threadilla ni lyökää turskalla. Eli:
Voiko VIP maksun maksaa useammalle vuodelle etukäteen? Asun ulkomailla, mutta on niin kiva olla pakkis
nahjus sanoi:Toimiikos toi pankkiliikenne itsenäisyyspäivänä ? Nyt maksoin ton vipin uusimisen enkä tietenkään mitään screenshotteja muistanut ottaa :(
Maanantaille menee, maksoit varmaan eri pankista, joten se on kirjattu torstaina siellä ja siirto kestää Sampoon maanantaille asti pyhien takia.lurkki sanoi:Jos sinulla ei ole näin jouluna parempaa tekemistä Mike, niin voisitko katsoa näkyykö minun vippi maksu teidän tilillä, kun maksoin sen keskiviikko iltana.
Koskas olet maksanut? Emaililla vain nimeä tännepäin jos maksu maksettu, eikä vippejä näy.Geckonen sanoi:Mike, milloinkas tämä innokas jäsen pääsee ihailemaan punttimimien kuvia ja irkkaamaan?