Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Äpärä sanoi:
Nyt on täältäkin lähteny 10e Mike's Medialle.. maksoin torstaina, varmaan maanantaina pitäs jo rahojen olla siirtyny. Nordeasta maksoin siis.

Screenshotti maksuta nopeuttaa asiaa varsinkin viikonloppuisin, eli mailia vain mulle.

Mike sanoi:
Screenshotti maksuta nopeuttaa asiaa varsinkin viikonloppuisin, eli mailia vain mulle.

Mike sulle on mailii :rolleyes:

Tämäkin on varmaan kysytty, mutta en jaksanut selata läpi.. ELi ihan tavallinen pankkimaksu ja vipit tulee sit?

Mike, kävin tänään maksamassa samposta sampoon ton vip-vuosimaksun asiallisesti täytettynä, joten se näkyy siellä jo nyt.. Jään odottelemaan postiin tunnuksia vai mitäs täs nyt seuraavaks tapahtuu ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike, katso mailisi. :p

Disabled sanoi:
Voiskos tohon saada mahiksen maksaa visalla... pirun hankala maksaa tilille ku ei nettitunnuksia.

Sulta varmaankin löytyy perusautomaattikortti? Sillä varustettuna hakeudut pankkisi maksuautomaatille ja hoidat asian. Toki jos maalla asustaa, niin ei niitä automaatteja joka kulmasta löydy.

P.S. Ne nettipankkitunnuksetkin taitaa saa ilmaiseksi...

HXR sanoi:
Onkos tuolla VIP osiolla kuinka paljon kuvia? Jos vaikka hommaisi jossain vaiheessa itelle vipit...

On. Itse tässä kuumeisesti odottelen, että pääsen uudet kuvat katsomaan ja vippi puolen jutut lukemaan :thumbs:

On muuten hyviä motivaation parantajia nuo kuvatredit ja löytyyhän vippien foorumeilta nekin treenipäiväkirjat eli eikun kaikki vaan kipin kapin nettipankkiin vippiä maksamaan. :)

Jokos tänään pääsis lukemaan VIP osiota? Tossa viime viikon perjantaina makselin sulle... Vaikka Nordeasta tuleekin, mut eiks pitäis jo näkyä?

riksa83 sanoi:
Jokos tänään pääsis lukemaan VIP osiota? Tossa viime viikon perjantaina makselin sulle... Vaikka Nordeasta tuleekin, mut eiks pitäis jo näkyä?
Kyllä se varmasti näkyy, mutta Maiköl on osittain off-line, koska hän asuu nyt vuoron perään Tampereella ja Helsingissä, jossa hänen nettiyhteys ei vielä pelitä. Uskoisin, että pääset katselemaan tänään vip-puolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom