Äpärä sanoi:Nyt on täältäkin lähteny 10e Mike's Medialle.. maksoin torstaina, varmaan maanantaina pitäs jo rahojen olla siirtyny. Nordeasta maksoin siis.
Screenshotti maksuta nopeuttaa asiaa varsinkin viikonloppuisin, eli mailia vain mulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äpärä sanoi:Nyt on täältäkin lähteny 10e Mike's Medialle.. maksoin torstaina, varmaan maanantaina pitäs jo rahojen olla siirtyny. Nordeasta maksoin siis.
Mike sanoi:Screenshotti maksuta nopeuttaa asiaa varsinkin viikonloppuisin, eli mailia vain mulle.
Pistin sulle mailissa screenshotin maksusta.Mike sanoi:Screenshotti maksuta nopeuttaa asiaa varsinkin viikonloppuisin, eli mailia vain mulle.
Disabled sanoi:Voiskos tohon saada mahiksen maksaa visalla... pirun hankala maksaa tilille ku ei nettitunnuksia.
HXR sanoi:Onkos tuolla VIP osiolla kuinka paljon kuvia? Jos vaikka hommaisi jossain vaiheessa itelle vipit...
HXR sanoi:Onkos tuolla VIP osiolla kuinka paljon kuvia? Jos vaikka hommaisi jossain vaiheessa itelle vipit...
cartman74 sanoi:318 threadia körmyistä ja ~30 threadia kaunottarista...
Kyllä se varmasti näkyy, mutta Maiköl on osittain off-line, koska hän asuu nyt vuoron perään Tampereella ja Helsingissä, jossa hänen nettiyhteys ei vielä pelitä. Uskoisin, että pääset katselemaan tänään vip-puolta.riksa83 sanoi:Jokos tänään pääsis lukemaan VIP osiota? Tossa viime viikon perjantaina makselin sulle... Vaikka Nordeasta tuleekin, mut eiks pitäis jo näkyä?