Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos liittyy uutena VIP:iin, niin pitääkö maksun lisäksi lähettää jotain mailia? Rahat pistin äsken jo Nordeasta tulemaan :)
Toiseksi olen äärimmäisen kyllästynyt nykyiseen nimimerkkiini ja tiedän jo uuden kestävämmän. Onko tuon vaihtaminen ylläpidolle liian vaivaavaa? :D

Accord sanoi:
Jos liittyy uutena VIP:iin, niin pitääkö maksun lisäksi lähettää jotain mailia? Rahat pistin äsken jo Nordeasta tulemaan :)
Toiseksi olen äärimmäisen kyllästynyt nykyiseen nimimerkkiini ja tiedän jo uuden kestävämmän. Onko tuon vaihtaminen ylläpidolle liian vaivaavaa? :D
Kun maksu näkyy, avautuvat vip-alueen salat. Nimimerkin vaihtoa voit sitten pyytää privalla kun olet vip.

Tulipa se nopeasti! :kuola: Kiiiiiiitoksia :)

Eilen maksoin Tapiolan nettipankista kympin. Jokos tuo näkyy vai liikkuuko rahat pankkien välillä näin pääsiäisenä? Harmi kun jäi screenshotti ottamatta.

Kiitos!
hugs.gif

Sellasta vaa ilmottelen et onkohan mun vip sopimus umpeutunu eli onkohan siintä vuos jo menny, ku noi kuva puolet ja muut näyttää PRIVATEE. ?

pakkotoisto.com sähköposti?

Maksoin tossa sunnuntaina vip maksun ja tänään pääsin näitä sivuja selaileen.... :kuola: Ja kyllähän tää ehdottomasti sen kympin arvosta onkin. Mutta nyt vaan mietin että miten tuo pakkotoisto sähköposti juttu nyt toimii? Ja mistäs ne tunnukset sais? Ehkä on tieto ohitseni mennyt kun olen näitä sivuja niin innolla selannut mutta jos jaksat vastailla....

V.I.P Jäsenyys

Mike sanoi:
Jos jäsenyydestä on jotain epäselvyyksiä, niin tämä thread on niiden selvittämistä varten.

Ohjeissa lukee että laskussa pitää näkyä asuinpaikkakunta ja nimimerkki, saadakseni V.I.P jäsenyyden. Mihin nämä tiedot laskussa merkitään? Viestit osioon? Lienee sillä ei ole väliä vaikka laskun suoritus tulee vaimoni tililtä?

Morjes morjes!Mitens kun unhin laittaa tilisiirron yhteyteen nimimerkin kun maksoin sen 10 ekee?Mutta oman nimen laitoin...menikö nyt ihan vituiksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom