Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Juu, pientä viivettä on mahdollisesti, katson kuitenkin joka aamu vippi maksut, eli todennäköisesti maksut kuitataan 48 tunnin sisällä. Jos ette ole vippejä saanut 48 tunnin sisällä, laittakaa aina minulle mailia, niin korjaan asian, joskus maksuja jää huomaamatta.

Vippien sähköposti

Olin ennen vippi jonka jälkeen oli taukoa ja nyt olen taas vippi. Silloin @pakkotoisto.com sähköposti toimi www.nuoli.com kautta omalla salasanalla. Nyt en saa sitä mitenkään toimimaan. Täytyykö se jotenkin aktivoida uudelleen?

Viititkö Mike nakata sitten kun kerkeät mulle vipit takasin(eikös se sampon välinen rahaliikenne näy heti). :)

Tämä on minun 1000. enemmän tai vähemmän turha postaukseni. Tämän, juuri tämän, kirjotuksen kunniaksi olen ostanut pakkotoiston vip jäsenyyden vuodeksi. Nyt vaan maikki riprap katselemaan tilin tilanteita. (nordeasta siirtelin juuri).

Yeah buddy! :piis::D:piis:

e. onnistuukos vippinä nimimerkin vaihtaminen? on nimittäin vähän mitäänsanomaton tämä. :lol2:

Moro ylläpito!

En mitenkään kärsimätön haluais olla mutta mä maksoin kuin maksoinkin viime perjantaina VIP-vuosimaksun (sainpas sen viimein tehtyä!) ja ois TOSI kiva päästä vihdoin nauttimaan VIP-eduista!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ex-tavis:) sanoi:
Moro ylläpito!

En mitenkään kärsimätön haluais olla mutta mä maksoin kuin maksoinkin viime perjantaina VIP-vuosimaksun (sainpas sen viimein tehtyä!) ja ois TOSI kiva päästä vihdoin nauttimaan VIP-eduista!
Se tuppaa olemaan kuten tässäkin tapauksessa niin, että kun maksaa perjantaina virka-ajan jälkeen eri pankista, kirjautuu se vasta maanantaiaamuna maksuun ja on perillä tiistaina.

Tulee varmaan alkuviikosta, pistäs mailitse screenshottia maksusta, niin lisätään oikeudet. Elä kuiteknaan semmoista shottia, missä näkyy kaikki maksut, en hirveästi ole kiinnostunut muiden kelakorvauksista ja palkkapäivistä, semmoisiakin shotteja on tullut, missä näkyy koko pankkiliikenne. :)

Kiitti Mikelle järjettömän nopeesta ja hyvästä palvelusta. Tais mennä 3min siitä ku olin maksanut vipit niin tuli mikeltä postia, et VIPit on kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom