Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksen pystynyt lisäämään myyntitrediini (Collinite 476) tageja? Tuli erroria ja sanoi että ei ole oikeutta, voisin käyttää vain jo-tehtyjä tageja.

Onko listaa modeista kun olen huommannut että aika monta ns uutta sinistä nimerkkiä on täällä ja pari aivan sellaista joita en ole koskaan ennen nähnyt kirjoittavan oli yhtenä pvänä tuossa "käyttäjiä online listassa".
Ennen muuten oli sellainen rekistöröityneiden lista josta pystyi liittyminpvän mukaan, paikkakunnan, aakkosjärj jne mukaan sitä selamaan. Sitä ei enää taida olla?

Pari kertaa thrediä selatessa on jäänyt jumiin aiemmin käytetty multiquote. Vaikka lähetti vastauksen johon multiquote aiemmin kuului, niin myöhemmin quotatessa samaa threadiä tuo aeimpi jo "käytetty" multiquote ilmestyy uudestaan. Tietenkin kyseessä sama istunto, ei varmaan tapahdu toisessa istunnossa.

Chrome 7 ja Windows 7.

Katsellaan tapahtuuko vielä.

EDIT: Tapahtui vaikka selailin muita ketjuja, ja sitten palasin ketjuun jossa tuota tapahtui. Multiquote pökkäs taas mukaan jostain vastauksesta paljon aiemmin.

Jäi vaan päälle multiquote, outoa. Ei siis lähtenyt pois, piti selata ketjua taaksepäin ja kytkeä pois.

Mulla on ihan sama.
Onko sama selain? Eli Chrome?

Mietin että onko cross-browser ongelma vai ei.

Tosiaan, vaikka meni sivustolta pois tai luki muita ketjuja, niin tuossa samassa ketjussa oli edelleen päällä multiquote kun uudestaan lainasi jotain viestiä. Luulisi että se resetoi tjsp.

Tekee muuten vieläkin samaa. Mulla jää usein lukkoon tuo multiquote vielä vastauksen jälkeenkin.

Huomasin että oman profiilisivun vanhat asetukset (taustakuva) on tullut taas esille (JEE!!). Mutta onko tällä hetkellä (tai tulossa) mahdollisuutta itse muokata profiilisivua kuten ennen vanhaan?

Ei,firefox
Eli vBulletin ongelma selaimen sijasta.

Nyt testasin taas. Skenaario:
valitsin yhden postin multiquote napin, toiseen valitsin vastaa lainaten. Lainasin siis noit kahta ja kirjoitin viestin jonka lähetin.

Selailin muuta pakkista, palasin takas tuohon ketjuun testaamaan asiaa. Lainasin sitten uudestaan, yhtä vain eli "vastaa lainaten" pelkästään, ja aiemmin jo "käyttämäni" multiquote ilmestyi taas. Piti jälleen kerran käydä edellisellä sivulla kytkee pois se multiquote.

Huomasin että oman profiilisivun vanhat asetukset (taustakuva) on tullut taas esille (JEE!!). Mutta onko tällä hetkellä (tai tulossa) mahdollisuutta itse muokata profiilisivua kuten ennen vanhaan?
Juu, tuli takaisin mahdollisuus muokata.

Mike, tätä viestiä on editoitu. Kysymys siis kuuluu, että pystyvätkö palstan ylläpitäjät näkemään tämän(tai minkä tahansa muun) viestin ennen editointia? :D

Mike, tätä viestiä on editoitu. Kysymys siis kuuluu, että pystyvätkö palstan ylläpitäjät näkemään tämän(tai minkä tahansa muun) viestin ennen editointia? :D
Ei voi nähdä, editoinnista ei jää kuin merkintä että on editoitu.

Aika erikoinen efekti tossa loginissa, käytössä Firefox Windowsissa.

Eli tallenna (?) nappi ei juuri näy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom