Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, no siis tuo branding idea oli lähinnä läppä, ainakin aluksi. Silmään pisti esim. XDA Developersin custom app, mutta tuollahan koko yleisö on mobiililaitteisiin suuntautunutta ihan harrastuksenakin puolesta joten käyttöä on. Tottahan se on, "pakkissoftalle" käyttäjiä olisi erittäin marginaalinen ryhmä.

Itse Tapatalkin pluginin asentaminen sen sijaan ei vaikuta kovin hankalalta, ellei nyt jokin toinen plugin riitele sen kanssa, ja se on aina yksi kanava lisää tänne. Itse en pakkista luurilla selaa, Tapatalkilla aivan varmasti.

Olishan se hyvä kysyä keitä muita kiinnostaa. Kirjoittaa vaan alustat jolle sen saa, ja mitä saa ilmaisella ja mitä maksullisella versiolla (naurettava $2.99 jonka voi maksaa esim. PayPalilla).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun Google Chrome ei aukase pakkiksen sivuja (pl. mainokset). Olenko vain niin paska jätkä että mua ei enää haluta tänne vai pitääkö mun käyttää itseäni atk:n perustaidot- ja tiedot kurssilla?

Mun Google Chrome ei aukase pakkiksen sivuja (pl. mainokset). Olenko vain niin paska jätkä että mua ei enää haluta tänne vai pitääkö mun käyttää itseäni atk:n perustaidot- ja tiedot kurssilla?
Päivitä uusimpaan.

Preference file, ../data/taivaskasi@pakkotoisto.com.pref, could not be opened. Contact your system administrator to resolve this issue.

Tämmöistä herjaa vippimaili, mitä toi tarkoittaa?

Mä en tiedä missä tätä olis kysynyt, mutta menköön tänne.

Eli miksi kirjaimien P R Ä alle tulee pilkut foorumilla silloin kun ne kirjoitetaan yhteen prä ? prätkä, näprätä
Näkyykö ne myös muilla, vai heittääkö mulla jotenkin silmissä?

Mä en tiedä missä tätä olis kysynyt, mutta menköön tänne.

Eli miksi kirjaimien P R Ä alle tulee pilkut foorumilla silloin kun ne kirjoitetaan yhteen prä ? prätkä, näprätä
Näkyykö ne myös muilla, vai heittääkö mulla jotenkin silmissä?
http://www.pakkotoisto.com/ilmoitukset/89617-vbulletin-4-iso-paeivitys-palauteketju-35/#post2857877

Tuolla kyselin joskus samaa. En saanut vastausta. Selvisi ainoastaan, että se on joku Google page ranking, mutta ei mitään hajua mitä virkaa tolla edes on ja miksi se tekee niin.

Oukei!
Mä luen niin satunnaisia postauksia, että en ollut huomannut jonkun muunkin jo kysyneen. :)
Tosiaan aloin jo epäillä omia silmiä, hehee!

Nyt pyörii pakkis nopeasti, tai omassa koneessa/netissä on käynyt jotain kummaa.

Valittelin jossain kännykkäketjussa selaimen pomppimista epämääräisesti sivua ladatessa. Debuggailin hieman tuota ja tulin siihen tulokseen, että kyse on tuosta pakkikselle ilmestyneestä FB Connect -ominaisuudesta.

Eli homma ilmenee seuraavasti: Klikkaan esim. viestiketjun viimeiseen viestiin vievää linkkiä. Sivu latautuu näennäisesti kokonaan, mutta sivun ylälaitaan viimeisen postin sijaan. Alan kiroillen scrollata kohti sivun alalaitaa ja hetken kuluttua selain päivittää sivun itsestään haluttuun kohtaan. Vastaava tapahtuu sitten backilla ketjusta poistuttaessa. Sivu latautuu taas alkuun ja pomppaa sieltä sitten pienen tauon jälkeen hämäävästi jonnekin päin näyttöä. Ts. samaan tilaan kuin mistä edelliselle sivulle oli poistuttu.

Syy on se, että Facebookilta kysyttävien kamojen lataamisessa menee helvetisti aikaa verrattuna muun sivun latautumiseen. Näin on ainakin allekirjoittaneen nettiyhteydellä. Sivut latautuvat muuten kokonaan, mutta taustalla selain (Firefox) odottelee FB:ltä haettavia kamoja. Kun nuo kamat on haettu päivittää selain näkymän siihen kohtaan sivua, johon edelliseltä sivulta klikattu linkki / back-nappi ohjaa. Ongelmaksi muodostuu siis se, että sivu on näennäisen valmis ja tuota tulee alettua itse skrollailla johonkin suuntaan. Sitten hetken päästä *tsup* - selain heittää näkymän jonnekin muualle.

En käytä FB:tä, joten en ole jaksanut tutusta FB-connectin toimintaan. Ehkä tässä käyttämättömyydessä on syy viiveisiin? Mikäli FB:ltä haetaan jotain, jonka voi cachettaa lokaalisti, niin näin kannattaisi varmaan tehdä. Muuten tuota voisi pyrkiä nopeuttamaan pistämällä FB-connect latautumaan ensimmäisenä elementtinä/alkupäässä sivuilla. Nyt se lataa Firebugin mukaan loppupäässä sivua...

Mikäli tuota ei voi nopeuttaa ja koet Mike tuon connectin olevan enemmän hyödyllinen kuin haitallinen, niin kerrotko. Puukotan sen sitten omasta selaimesta käsin mäelle. Noi hitaat latausajat ja siitä johtuvat hyppimiset ovat nimittäin sen verran rasittavia...

Morjens moderaatorit ja muut fksummat nettihemmot.

Käytiin tossa Rankkurin kanssa pieni keskustelu politiikasta, niin olisi erittäin mielenkiintoista saada Gallup siitä mitä puolueita Pakkislaiset äänestää.
Kiitos ja kumarrus jos joku pystyy laittamaan tällaisen Gallupin pystyyn. Itse en siihen pysty.

Valittelin jossain kännykkäketjussa selaimen pomppimista epämääräisesti sivua ladatessa. Debuggailin hieman tuota ja tulin siihen tulokseen, että kyse on tuosta pakkikselle ilmestyneestä FB Connect -ominaisuudesta.

Eli homma ilmenee seuraavasti: Klikkaan esim. viestiketjun viimeiseen viestiin vievää linkkiä. Sivu latautuu näennäisesti kokonaan, mutta sivun ylälaitaan viimeisen postin sijaan. Alan kiroillen scrollata kohti sivun alalaitaa ja hetken kuluttua selain päivittää sivun itsestään haluttuun kohtaan. Vastaava tapahtuu sitten backilla ketjusta poistuttaessa. Sivu latautuu taas alkuun ja pomppaa sieltä sitten pienen tauon jälkeen hämäävästi jonnekin päin näyttöä. Ts. samaan tilaan kuin mistä edelliselle sivulle oli poistuttu.

Syy on se, että Facebookilta kysyttävien kamojen lataamisessa menee helvetisti aikaa verrattuna muun sivun latautumiseen. Näin on ainakin allekirjoittaneen nettiyhteydellä. Sivut latautuvat muuten kokonaan, mutta taustalla selain (Firefox) odottelee FB:ltä haettavia kamoja. Kun nuo kamat on haettu päivittää selain näkymän siihen kohtaan sivua, johon edelliseltä sivulta klikattu linkki / back-nappi ohjaa. Ongelmaksi muodostuu siis se, että sivu on näennäisen valmis ja tuota tulee alettua itse skrollailla johonkin suuntaan. Sitten hetken päästä *tsup* - selain heittää näkymän jonnekin muualle.

En käytä FB:tä, joten en ole jaksanut tutusta FB-connectin toimintaan. Ehkä tässä käyttämättömyydessä on syy viiveisiin? Mikäli FB:ltä haetaan jotain, jonka voi cachettaa lokaalisti, niin näin kannattaisi varmaan tehdä. Muuten tuota voisi pyrkiä nopeuttamaan pistämällä FB-connect latautumaan ensimmäisenä elementtinä/alkupäässä sivuilla. Nyt se lataa Firebugin mukaan loppupäässä sivua...

Mikäli tuota ei voi nopeuttaa ja koet Mike tuon connectin olevan enemmän hyödyllinen kuin haitallinen, niin kerrotko. Puukotan sen sitten omasta selaimesta käsin mäelle. Noi hitaat latausajat ja siitä johtuvat hyppimiset ovat nimittäin sen verran rasittavia...
Sen verran voin vahvistaa, vaikka ongelmia ei sivuilla mulla ole, niin tuo FB Connect ilmestyy ylös todella myöhään verrattuna muuhun sisältöön. Puhutaan siis sekunneista myöhemmin kuin muu sisältö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom