Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Missä ketjussa voin osoittaa tyhmyyteni ja kysyä esim miksei avatarin uppaus onnistu? Fuck it, teenkin itsestäni toopen jo tässä :) Kuva jota yritän uppia on 82x100 ja 2 K (2067 tavua). Vastauksena tulee "Unable to save image". Voisko johtua siitä, että vippi aktivoitu äskettäin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo, "normi" jpg.

Parilla eri kuvalla kokeillut - vBulletin viesti Unable to save image. En mä vippejä pelkästään ton avatarin takia hankkinut mut olishan se hieno saada tuokin fiitseri toimimaan. Jos joku jossain välissä jaksaa asiaan paneutua niin lähetän vaikka kuvan tutkittavaksi.

Parilla eri kuvalla kokeillut - vBulletin viesti Unable to save image. En mä vippejä pelkästään ton avatarin takia hankkinut mut olishan se hieno saada tuokin fiitseri toimimaan. Jos joku jossain välissä jaksaa asiaan paneutua niin lähetän vaikka kuvan tutkittavaksi.
Mailaa kuva mulle.

Voiko omia viestejä poistaa? En millään löytänyt tätä toimintoa.
Ei voi.

Onko tästä mainiosta sivustosta olemassa mobiiliversiota (tai onko suunnitteilla)?

Miksi Pakkis-P favicon on hävinnyt ja tilalla tuo vB?

Avataria selvitellään, ei voi uppaa nyt laisinkaan. Oikeudet lienee vain sekaisin.
Ok, tänks. En tiä miten muilla skulaa mobiililaitteilla mut N97 + Opera Mobile toimaa tällä saitilla kohtuullisesti - sen kanssa tulee toimeen kyllä.

Juu, vartti on aikaa muuttaa mielipidettä jne. Mutta jälkeenpäin ei voida antaa optiota viestien poistolle, menisi vähän munilleen keskustelut kun alkais viestejä katoilemaan kesken kaiken.
Eikös ainakin jossain vaiheessa ollut niin, että vain vipit pystyi sen 15 minuutin sisällä poistamaan viestin, mutta rekisteröityneillä käyttäjillä sitä ominaisuutta ei ole ollenkaan?

Eikös ainakin jossain vaiheessa ollut niin, että vain vipit pystyi sen 15 minuutin sisällä poistamaan viestin, mutta rekisteröityneillä käyttäjillä sitä ominaisuutta ei ole ollenkaan?
Oli. Joskus kauan sitten se vissiin oli kaikilla.

Mike, koskien Pakkotoiston mobiiliversiota, oletteko mitä vaihtoehtoja katselleet? Vai ollenkaan?

Sattui nyt niin, että vastaan tuli Tapatalk.

Kyseessä on foorumeille (vbulletin, phpbb, ym.) ilmainen plugin joka muuttaa foorumin sisällön (ja toiminnot) mobiilialustalle sopivaksi. Lisää tietoa: http://tapatalk.com/plugin.php

Ohjelma luureille on ilmainen, vain luku tosin, ja maksaa vain $2.99 jos haluaa ihan kirjoittaakin. Maksulliseen kuuluu myös privat sekä kuvien liittäminen. Tuki on iPhonelle, BlackBerrylle, Androidille, ja Nokialle. Itse juuri ostin Pro:n, ja toimii todella hyvin.

Jos haluat testata, niin MuroBBS:llä on asennettu tuo plugin, joten voit iPhonees ladata ilmaisen Tapatalkin ja käydä kokeilee. Pistät vaan asennuksen jälkeen ohjelman hakuun "murobbs" niin löytyy.

Sitten joskus jos saat jonkun sponssaa, niin teet ihan oman "Pakkis" ohjelman: http://tapatalk.com/rebranding.php ;)

Mä testasin tuota tapatalkkia, mutta se softa bugasi, joutui kokoajan loggaamaan sisään, enkä halua semmoista kuraa tänne. Ja se loggaaminen oli siis jokaisella navigoinnilla kun meni alueelta toiselle.

Nykyään alkaa olemaan aika vilkkaat netit luureissa, joten ainakin itse aika vaivattomasti selaan täysversiota.

Mua kiinnostais enemmän Pakkis app, jossa vois käyttää privoja, selaa galleriaa jne. simppelillä käyttiksellä.

Haluan myös vBulletiin sisään user to user chatin privojen lisäksi.

Onkos tuosta kauankin aikaa kun kokeilit? Sen verran mitä nyt käyttänyt (tosin mulla Android), niin pysyy loggautuneena.

Pitäis koittaa uudestaan. Ja jos mä maksaisin tonnin pakkikselle kustomoidusta softasta, niin sitä käyttäis max 10 tyyppiä. Olen nähnyt ihan liikaa vaivaa monen asian eteen vain huomatakseni, ettei jengiä kiinnosta yhtään. Pitäis tästäkin tehdä galluppi, että moniko oikeasti sitten käyttäisi tapatalkkia. Veikkaan, että korkeintaan muutama kymmenen ja niistäkin vain muutama ostaisi maksullisen softan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom