Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jännä kun mullakin uusin Chrome, sekä Win 7 ja kaikki toimii.

Eihän teillä ole lisäosia asennettuna? Jos on, ottakaa pois.

Onko Java uusin? http://www.java.com/en/download/index.jsp

Se vielä, että mitä anti-virus ja spyware/malware ohjelmia teillä on asennettuna? Muutaman kanssa joillain ongelmia...

Asensin ton uusimman, mutta eipä ollu kovin vanhakaan Ver. 6 ja update 21 ja uusin on 22. Laajennukset olen ottanu käytöstä pois jo aikaisemmin.

Virusskannerina toimii avast! Antivirus ja sitten on vielä tuo Ad-aware päällä.

Ja tosiaan itsellä uusin Chrome mutta käyttiksenä Vista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Virusskannerina toimii avast! Antivirus ja sitten on vielä tuo Ad-aware päällä.
Kokeile piruuttasi pysäyttää noiden prosessit, eli kytkee pois päältä joko asetuksista ja käynnistää uudelleen tai sitten kokeilet jos saat tapettua tehtävien hallinnasta. Sen jälkeen Chrome restart ja katso tekeekö samaa.

Olen siis lukenut anti-vir ja anti-malware/spyware ohjelmista että niiden takia aivan puun takaa loppunut Chromen sivujen lataus ajoittain.

Kokeile piruuttasi pysäyttää noiden prosessit, eli kytkee pois päältä joko asetuksista ja käynnistää uudelleen tai sitten kokeilet jos saat tapettua tehtävien hallinnasta. Sen jälkeen Chrome restart ja katso tekeekö samaa.

Olen siis lukenut anti-vir ja anti-malware/spyware ohjelmista että niiden takia aivan puun takaa loppunut Chromen sivujen lataus ajoittain.

No miehän piruuttani kokeilin. Näyttäisi siltä että tuo avast! kusee tämänä Chromen kanssa nykyään. Napsautin shieldit alas 10min ja käynnistin Chromen uudestaa, niin johan pelitti kaikki. Tein vielä testin, että laitoin shieldit päälle ja Chrome uudestaan käyntiin, eihän se haku enää toiminutkaan.

Elä sie TML liikaa tollalailla auttele, kun melkeen vois luulla että kaikki ei ole mulkkuja. :D

Kiitos paljon avusta!

Olisikohan mitenkään mahdollista muuttaa forumin asetuksia siten, että moderaattorinkin voisi pistää ignore-listalle? Pakkiksen user experience paranisi huomatavasti.

Semmosta kyselisin kun tuli viestiä että VIP umpeutuu marraskuun lopussa. Silti näyttänee vielä, että olen VIP. Ja ajattelin ottaa parisen vuotta lisää samantien. Eli pitääkö viestikenttään lyödä uusinta-VIP vai ei.

Käytännössä siis ton ajan olis pitäny mennä jo umpeen.

Chrome ei enää heitä last post -kohtaan ketjussa. URLissa näkyy kyllä #post1234567 mutta se ei vaan scrollaa alas.

En tiedä mistä yhtäkkiä johtuu moinen. Chrome päivittyi tänään versioon 8 mutta teki kyllä ennen sitä.

Ei kysymys mutta ilmoitus. Tää uusi foorumi toimii ihan paskasti operalla (itsellä 10.63). Jatkaa sivun lataamista mahdottoman pitkään ja aina pomppaa takaisin ylös jos lähtee rullaamaan alaspäin. Manuaalisesti stoppaamalla tuosta selviä, mutta ihan perseestä silti.

Chrome ei enää heitä last post -kohtaan ketjussa. URLissa näkyy kyllä #post1234567 mutta se ei vaan scrollaa alas.

En tiedä mistä yhtäkkiä johtuu moinen. Chrome päivittyi tänään versioon 8 mutta teki kyllä ennen sitä.

GC täälläkin ja sama probleemi, WTF?

Viimeksi muokattu:
Jaahas mulla näköjään sama "vaiva" iskenyt selaimeen nyt pari päivää sitten. Jos koitan avata urlia joka ohjaa tiettyyn postiin, heittääkin aina vaan sen sivun ylös. Eli esim jos painan vaikka viimeisin posti, niin heittää vikan sivun ylös eikä siihen mihin ennen heitti (eli siihen oikeasti viimeiseen).

WTF?
Muutama posti ylempänä kerroin että sama juttu täällä nykyään. Alkoi aivan itsestään, enkä tiedä miksi.

Chrome käytössä.

Moro!Maksoin vipit eilen uudestaan, kun ehti umpeutua enkä muistanut uusia. Pistätkö voimaan kiitos.

Hoplaa!
Vip-uusinta maksettu ajoissa jo marraskuun puolella, silti alueelle ei ole pääsyä. Laitoin mailiakin asiasta suunnilleen viikko sitten. Missä lienee vika..?

nimim. "Enkö vaan osaa?"

Hoplaa!
Vip-uusinta maksettu ajoissa jo marraskuun puolella, silti alueelle ei ole pääsyä. Laitoin mailiakin asiasta suunnilleen viikko sitten. Missä lienee vika..?

nimim. "Enkö vaan osaa?"
Maili ja maksu mennyt jostain syystä ohitse, lienee syynä, että meikän synttäripäivänä oli maksettu. Olin vähän niinkuin vapaalla kaikesta. Nyt toimaa anyways.

Muuten hyvä, mutta siinä on sitten se ongelma, että joku pistää kaikki, myös minut. Sitten ei paljoa voida keskusteluissa rauhotella jos kukaan ei näe nootteja. Sit joku ihmettelee miksi tuli banni kun ei ole nähnyt varoituksia.

Oliskohan tuossa mahdollisuutta erotella adminit / modet? Luulen, että moni Tietotekniikka & Kamppailulaji -osastoja seuraava olisi mielissään ko. ominaisuudesta.

Mitähän ie9 sekoilee lopettaa sivujen latauksen kesken ja katkaisee yhteyden, muilla sivuilla toimii mutta ei pakkiksella? Avastin kokeilin ottaa pois käytöstä ei vaikuttanut, ja käyttis on win7 64bit ja ie9 64bit, firefoxi kyllä toimii. ie kerkee avata noi mainosbannerit ja sen jälkeen katkaisee yhteyden.

Muutama posti ylempänä kerroin että sama juttu täällä nykyään. Alkoi aivan itsestään, enkä tiedä miksi.

Chrome käytössä.

Nyt pelittää taas, Vbulletin päivitys tais hoitaa homman(?)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom