Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No pare olis mennä.
Esiintyy lähinnä vanhoissa postauksissa. Itekin oon koittanu ettiä, että minkä ihmeen takia, eikä vastausta oo löytyny. Liittyy kuitenkin varmaankin merkistöstandardin vaihtumiseen eri vbulletinin versioissa, tai ainakin jotain siihen suuntaan. http://fi.wikipedia.org/wiki/MerkistöstandardiMistäköhän mahtaa johtua, että joissain keskusteluissa (ei siis kaikissa) ei näy ääkköset, vaan teksti on täynnä %#& sun muita merkkejä?
Mistäköhän mahtaa johtua, että joissain keskusteluissa (ei siis kaikissa) ei näy ääkköset, vaan teksti on täynnä %#& sun muita merkkejä?
Banneja ei kierretä uusintarekisteröinnillä, joten heippa.Mikä mahtaa olla kun tuolla Neppailijalla oon yrittäny tänne kirjautua niin sanoo, että: You have been banned. Lifted: 27.8.2010 21.00. tai jotain sinne päin... eli periaatteessa pitäs päästä kyllä kirjautumaan mutta herjaa tuommosta...
En ihan ymmärtänyt Chrome kysmystä. Mulla toimii kaikki mitä käytän, uusimalla eli Chrome v6:lla.Joko porukka on saanut Chromen toimimaan myös haussa ym. profiilin asetuksissa? Mulla edelleen pläjäyttää valkosen sivun ja jää siihen. On viimeisin Chrome käytössä. Mikä muuten on, kun Firefoxillakin kun käytän hakua ja laitan tulokset posteina, niin on posteja joihin pystyn vain menemään alkuperäiseen ketjuun, mutten pysty hyppäämään suoraan ko. hakutulokseksi annettuun postiin?
En ihan ymmärtänyt Chrome kysmystä. Mulla toimii kaikki mitä käytän, uusimalla eli Chrome v6:lla.
Toi hakujen tulos ei ole selainkohtaista, mulla ihan samaa Chromella. Eli jos esim. katson omat postit tai jonkun muun aiemmat viestit, niin vain osaan pääsee linkillä suoraan ja muissa ei ole mitään klikattavaa.
Itse tulin siihen tulokseen että "hakusana site:pakkotoisto.com" Googlessa on paras haku foorumille.
Taitaa reinstall olla edessä. Tosin ei paha kun Chromessa nykyään Firefoxin tavoin tuo sync, eli kirjanmerkit ym. säilyy. Muistaa vaan aktivoida, vaatii Google tilin.Chrome kysymys oli siis, että joko se toimii kuten Firefox. Mulla on ollut tuon Chromen kanssa nyt varmaan 1-2kk että haku ei toimi, eikä esim. kaverikutsujen hyväksyminen. Kun yritän hakea, niin meno tyssää valkoiseen sivuun, jossa Chrome ei yksinkertaisesti tee mitään. Sinänsä sinun vastaus jo auttoi sen verran, että ilmeisesti vika on sitten täällä päässä. Ilmeisesti jotain uudelleen instalointia tjsp. tiedossa.
Taitaa reinstall olla edessä. Tosin ei paha kun Chromessa nykyään Firefoxin tavoin tuo sync, eli kirjanmerkit ym. säilyy. Muistaa vaan aktivoida, vaatii Google tilin.
Ennen sitä tosin kysyisin onko sulla joitain Extensioneita käytössä ja mitä? Kokeilee disabloida ja katsoo jatkuuko ongelma. Tekee tepposia extensionit joskus, etenkin jos selain päivittyy ja extension ei.
Onkohan kellään muulla blank page ongelmaa. Tuosta kuitenkin puhetta vbulletinin puolesta:
http://www.vbulletin.com/docs/html/blank_pages