Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Erikoista, sillä bugi on huomattu jo vBulletin versiossa 4.03, ja nyt on jo 4.04 menossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä onko tää nyt oikea paikka, mutta...

Olisko mahdollista saada mahollisuutta noihin juutupen videolinkkeihin fullscreen ominaisuutta? Siis kun esim. monissa bodykilpailijan theardissa on paljon juutupe videoita ja jotta videot näkee täydeltä ruudulta pitää siirtyä juutupen puolelle katsomaan. Esim. riemurasian rasiatubessa pystyy katsomaan täydeltä screeniltä videoita jotka ovat juutupessa. Ärsyttävää pomppia aina juutupeen ja aloittaa lataus uudestaan koska täydeltä näytöltä ei voi katsoa. Toivottavasti saat selvää mitä haen takaa.

No pare olis mennä.

Nyt tulikin mieleen kun huomasin yhen jännän jutun. Oisin maininnut itsekin tuosta sivun uudelleenlataus jutusta aikasemmin/tutkinut onko siitä ollut puhetta mutta enpä oo muistanu sillä mulla tuo uudelleenlataus homma ei edes ilmene joka päivä. Esim nyt ei lataa koko ajan uudelleen. Tyyliin joka toinen päivä tai joka kolmas päivä tekee sitä. Jotenkin erikoista?

Mainittakoon kehuna vielä että hieno homma jotta pystyy vasemmasta laidasta tuosta nuolinappulasta piilottaa nuo mainokset+alaforumit+uutiset. Paljon plussaa mikelle siitä. Varmasti joku tykkää että näkyy, toiset ei. Mukavata että voi ite valita.

Sekavaa tekstiä

Mistäköhän mahtaa johtua, että joissain keskusteluissa (ei siis kaikissa) ei näy ääkköset, vaan teksti on täynnä %#& sun muita merkkejä?

Mistäköhän mahtaa johtua, että joissain keskusteluissa (ei siis kaikissa) ei näy ääkköset, vaan teksti on täynnä %#& sun muita merkkejä?
Esiintyy lähinnä vanhoissa postauksissa. Itekin oon koittanu ettiä, että minkä ihmeen takia, eikä vastausta oo löytyny. Liittyy kuitenkin varmaankin merkistöstandardin vaihtumiseen eri vbulletinin versioissa, tai ainakin jotain siihen suuntaan. http://fi.wikipedia.org/wiki/Merkistöstandardi

Tyhjensin pari päivää sitten välimuistin ja sen jälkeen sisäänkirjautuessani ei ole ollut valittavana sitä 'remember me' -laatikkoa. Onkoha vika mun selainasetuksissa vai foorumissa? Selaimena mulla on firefox.

Samaa olen minäkin miettinyt.

Tuo on todella erikoista, että osassa vanhoja ketjuja on vain osassa viestejä tuo bugi. Jos joku saa selville, mistä johtuu, niin infoa.

Nollasin templatet forumin nopeuttamiseksi Elenya, pitää editoida tuo save me takaisin kun se ei jostain helvetin syystä ikinä defaultissa näy.

Mikä mahtaa olla kun tuolla Neppailijalla oon yrittäny tänne kirjautua niin sanoo, että: You have been banned. Lifted: 27.8.2010 21.00. tai jotain sinne päin... eli periaatteessa pitäs päästä kyllä kirjautumaan mutta herjaa tuommosta...

Joko porukka on saanut Chromen toimimaan myös haussa ym. profiilin asetuksissa? Mulla edelleen pläjäyttää valkosen sivun ja jää siihen. On viimeisin Chrome käytössä. Mikä muuten on, kun Firefoxillakin kun käytän hakua ja laitan tulokset posteina, niin on posteja joihin pystyn vain menemään alkuperäiseen ketjuun, mutten pysty hyppäämään suoraan ko. hakutulokseksi annettuun postiin?

Mikä mahtaa olla kun tuolla Neppailijalla oon yrittäny tänne kirjautua niin sanoo, että: You have been banned. Lifted: 27.8.2010 21.00. tai jotain sinne päin... eli periaatteessa pitäs päästä kyllä kirjautumaan mutta herjaa tuommosta...
Banneja ei kierretä uusintarekisteröinnillä, joten heippa.

Joko porukka on saanut Chromen toimimaan myös haussa ym. profiilin asetuksissa? Mulla edelleen pläjäyttää valkosen sivun ja jää siihen. On viimeisin Chrome käytössä. Mikä muuten on, kun Firefoxillakin kun käytän hakua ja laitan tulokset posteina, niin on posteja joihin pystyn vain menemään alkuperäiseen ketjuun, mutten pysty hyppäämään suoraan ko. hakutulokseksi annettuun postiin?
En ihan ymmärtänyt Chrome kysmystä. Mulla toimii kaikki mitä käytän, uusimalla eli Chrome v6:lla.

Toi hakujen tulos ei ole selainkohtaista, mulla ihan samaa Chromella. Eli jos esim. katson omat postit tai jonkun muun aiemmat viestit, niin vain osaan pääsee linkillä suoraan ja muissa ei ole mitään klikattavaa.

Itse tulin siihen tulokseen että "hakusana site:pakkotoisto.com" Googlessa on paras haku foorumille.

En ihan ymmärtänyt Chrome kysmystä. Mulla toimii kaikki mitä käytän, uusimalla eli Chrome v6:lla.

Toi hakujen tulos ei ole selainkohtaista, mulla ihan samaa Chromella. Eli jos esim. katson omat postit tai jonkun muun aiemmat viestit, niin vain osaan pääsee linkillä suoraan ja muissa ei ole mitään klikattavaa.

Itse tulin siihen tulokseen että "hakusana site:pakkotoisto.com" Googlessa on paras haku foorumille.

Chrome kysymys oli siis, että joko se toimii kuten Firefox. Mulla on ollut tuon Chromen kanssa nyt varmaan 1-2kk että haku ei toimi, eikä esim. kaverikutsujen hyväksyminen. Kun yritän hakea, niin meno tyssää valkoiseen sivuun, jossa Chrome ei yksinkertaisesti tee mitään. Sinänsä sinun vastaus jo auttoi sen verran, että ilmeisesti vika on sitten täällä päässä. Ilmeisesti jotain uudelleen instalointia tjsp. tiedossa.

Chrome kysymys oli siis, että joko se toimii kuten Firefox. Mulla on ollut tuon Chromen kanssa nyt varmaan 1-2kk että haku ei toimi, eikä esim. kaverikutsujen hyväksyminen. Kun yritän hakea, niin meno tyssää valkoiseen sivuun, jossa Chrome ei yksinkertaisesti tee mitään. Sinänsä sinun vastaus jo auttoi sen verran, että ilmeisesti vika on sitten täällä päässä. Ilmeisesti jotain uudelleen instalointia tjsp. tiedossa.
Taitaa reinstall olla edessä. Tosin ei paha kun Chromessa nykyään Firefoxin tavoin tuo sync, eli kirjanmerkit ym. säilyy. Muistaa vaan aktivoida, vaatii Google tilin.

Ennen sitä tosin kysyisin onko sulla joitain Extensioneita käytössä ja mitä? Kokeilee disabloida ja katsoo jatkuuko ongelma. Tekee tepposia extensionit joskus, etenkin jos selain päivittyy ja extension ei.

Taitaa reinstall olla edessä. Tosin ei paha kun Chromessa nykyään Firefoxin tavoin tuo sync, eli kirjanmerkit ym. säilyy. Muistaa vaan aktivoida, vaatii Google tilin.

Ennen sitä tosin kysyisin onko sulla joitain Extensioneita käytössä ja mitä? Kokeilee disabloida ja katsoo jatkuuko ongelma. Tekee tepposia extensionit joskus, etenkin jos selain päivittyy ja extension ei.

Joo, mietinkin että tuosta syncistä voisi olla hyötyä.

Onhan mulla. Adthwart, Mouse gestures ja Rss live links. Kokeilenpa disabloida.

eDit: Disabloin kaikki, mutta ei auttanut. Huomasin tosin, että perushaun käyttäminen toimii, mutta klikatessa "laaja haku" namiketta ei tule mitään. Profiilin inbox ei myöskään toiminut. Kokeillaanpa uudelleen asennusta.

Mulla tosiaan lataa haku, laaja haku, sekä profiilin inbox.

Käynnistithän selaimen uudestaan lisäosien disabloimisen jälkeen?

Kyllä käynnistin. Asensin nyt uudestaan, mutta eipä tuo toimi vieläkään. Mikähän ihme...

Ihan järjetön määrä "File does not contain expected contents" merkintöjä tuolla diagnostiikassa. Mahtaa olla mahdollista, ettei Cyberduck ole ylikirjoittanut oikein filuja, joten upataan ne tässä uusiksi serverin ylläpidon puolelta ja katotaan mitä sitten sanoo. Tuossa voi olla vastaus mystisiin juttuihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom