Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onko olemassa jokin tietty aika, kuinka kauan pysyy kirjautuneena sisään? Tuntuu, että välillä heittää nopeammin ulos. Kotikoneelle en voi laittaa pysyvää kirjautumista, kun on olevinaan niin iso riesa jos mies käy lukemassa jotain niin mun getnew menee sekaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko olemassa jokin tietty aika, kuinka kauan pysyy kirjautuneena sisään? Tuntuu, että välillä heittää nopeammin ulos. Kotikoneelle en voi laittaa pysyvää kirjautumista, kun on olevinaan niin iso riesa jos mies käy lukemassa jotain niin mun getnew menee sekaisin.
Taitaa olla 15 minuuttia se aika jonka jälkeen kaikki viestit merkkaantuu luetuksi jos ei ole 15 minuuttiin ollut aktiivinen. Pysyvä kirjautuminenhan ei vaikuta millään tavalla siihen miten viestit merkkaantuu luetuksi. Jos ei ole ollut yli 15 minuuttiin aktiivinen, niin sen jälkeen foorumi näyttää uusia viesteinä kaikki siitä eteenpäin kun viimeksi olet ollut aktiivinen. Toki ilman pysyvää kirjautumista joku voi käydä lukemassa samalta koneelta Pakkista vaikka olisit jättänyt sen ikkunan auki ilman, että sun uudet viestit menee sekaisin, kunhan siitä on se yli 15 minuuttia aikaa kun olet itse selaillut.

Kuuluisiko tuon osallistu maitorahkakyselyyn –bannerin toimia? Klikkaamalla sitä saan kiitokset vastauksistani, vaikka mihinkään en päässyt antamaan arvokkaita mielipiteitäni.

Mistä sen "Remember me" toiminnon saa päälle? En löydä.

Kun olet loggaamassa sisään niin loginin ja passun alapuolella on pikkunen loota johon pistät rastin ja avot.

Se laatikko itseasiassa katoilee tässä vähän väliä johtuen foorumisoftan päivittämisestä, mutta eiköhän Mike sen vielä korjaa.

Ei ole tosiaan eilisen illan jälkeen näkynyt "Remember me"-namiskaa lainkaan.

Olisiko mahdollista saada navigointipalkkiin oletuksena senhetkinen forum-osio valittuna? Siitä sitten voisi rullailla ylös/alas.
En tiedä miten muut ovat tottuneet käyttämään mutta ainakin itselläni helpottuisi huomattavasti osiolta toiselle siirtyminen.

Meinasin et ku painaa tota pikanavigointinappulaa, siinä olis oletuksena valittuna se osio missä olet jo. Pääsis threadista takas osioon klikkaamalla ja jos haluu vaihtaa osioo, rullaamalla hiirellä ylös alas. Ei tarvis aina aloittaa ylhäältä. Nyt joutuu joko rullaamaan valikosta osion tai sitten menemään threadista ylös ja sieltä linkeillä. Vai oonko mä missannu jotain.

E: Emmä vissiin osaa selittää, ei tääkään näytä juurikaan paremmalta.

Meinasin et ku painaa tota pikanavigointinappulaa, siinä olis oletuksena valittuna se osio missä olet jo. Pääsis threadista takas osioon klikkaamalla ja jos haluu vaihtaa osioo, rullaamalla hiirellä ylös alas. Ei tarvis aina aloittaa ylhäältä. Nyt joutuu joko rullaamaan valikosta osion tai sitten menemään threadista ylös ja sieltä linkeillä. Vai oonko mä missannu jotain.

E: Emmä vissiin osaa selittää, ei tääkään näytä juurikaan paremmalta.
Sivun alhaallahan on aina ollut toi pikanavigointilista. Tommostako tarkoitit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom