Yleiset forumia koskevat kysymykset ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oisko mitään tällanen nappi, mistä pääsis suoraan ekaan viestiin joka on tullut threadin edellisen avaamiskerran jälkeen? Vai saako tän nyt jo jotain kautta? Helpottaa isojen threadien seuraamista aika huomattavasti...

96460623.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jostain syystä ei tunnu toimivan ainakaan kaikkien threadien kohdalla. Mulla on useempi tollanen iso threadi joita seuraan, ja joihin ei sitä punaista nuolta ilmesty. "Go to last post" tietty löytyy, mutta se nyt ei paljon lämmitä.

koitin piruuttani tätä VIP-emailia, mutta en päässy ees loggaamaan itteeni sisään :D
onko se Username mulla siis forum nicki ja sama passu? Tai sit mä en ilmeisesti muista enää omaa salasanaani :jahas:

pystytkö Mike muuttaa sen etuosan mailiosotteesta, vai onko se mulla väkisin verba at pakkotoisto.com?

edit. jaahas, tossahan ne ohjeet näköjään joku oli postannu vähän ylempänä :D

Kahen vuoden vipit maksettu ja screenshot lähetetty Mikelle :)

Onko täällä sellasta toimintoa, että jos joku Quoteaa sun viestiä niin siitä saisi ilmoituksen tuonne oikeelle yläkulmaan privatemessageiden viereen? Olis aika kätevä, ei jäis mitään unholaan.
Se oliskin muuten kova. Ei ole vakiona, toivottavasti joskus tulee.

Kahden vuoden vippi maksettu 2 minsaa sitten.

e. heh...7 vuotta ja 46 viestiä...vajaa 7 viestiä / vuosi =D Melkonen VIP-tehokäyttäjä.

Äsken maksettu. Pisti mailia jossa liitteenä kuva maksusta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom